امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۰۱:۱۹:۵۳  آخرین بروزرسانی : آذر ۲۵ام, ۱۳۹۰
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : سه شنبه ۳ آبان ۱۳۹۰ | کد خبر : 7758
    ارسال خبر چاپ خبر
  •   همانطوری که قبلا اطلاع داده بودیم  نامه ای توسط منتخب بانوان به دست ما رسیده بود که بنا به دلایلی  این نامه بعد از بررسی  کارشناسی  و با توجه به تحقیقات انجام شده در مورد صحت آن ، پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور به این نتیجه رسید که انتشار این رنجنامه که در صورت  صحت…

     
    همانطوری که قبلا اطلاع داده بودیم  نامه ای توسط منتخب بانوان به دست ما رسیده بود که بنا به دلایلی  این نامه بعد از بررسی  کارشناسی  و با توجه به تحقیقات انجام شده در مورد صحت آن ، پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور به این نتیجه رسید که انتشار این رنجنامه که در صورت  صحت حتی ۵۰ درصد محتوای آن  باید فاتحه  پینگ پنگ بانوان کشور را خواند.
    پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور که این روزها  بعنوان  محل امنی  برای  خانواده پینگ پنگ کشور  مبدل گردیده است با رایزنی های فراوان و همچنین پیگیری  این ماجرا که متاسفانه ریشه  آن به حال حاضر محدود نمی گردد به این نتیجه رسید تا این گزارش را که درد دل و دغدغه اساسی و منطقی دختران مظلوم  کشور  است که این روزها در معرض بی مهری ها و بی  توجهی های فراوان  قرار گرفته اند  جهت افکار عمومی ؛خصوصا پاسخگویی مسئولان  منتشر نماید.
    این نامه حاوی نکات بسیار مهم و جانسوزی است که نه تنها باعث دلسردی و بی انگیزگی بازیکنان می گردد بلکه در صورت  ثابت شدن این موارد مطمئنا قابل پیگیری خواهد بود.
    باتوجه به اینکه قبلا این دختران برجسته وشناخته شده کشور که متاسفانه شهروند درجه دوم محسوب می شوند برای پیگیری مطالبات قانونی و به حق خود به جای پاسخگویی مسئولین ؛با پاسخ هایی از قبیل محرومیت ؛خط خوردن از تیم یا دسته اول  و….تحت فشار قرار گرفته اند  از مدیر سایت درخواست نموده تا نام آنان محفوظ  باقی بماند.
    البته بعد از انتشار این رنجنامه  جانسوز که فعلا مقداری از مشکلات آنان تلقی میگردد و به مرور در سایت قرار خواهد گرفت  دوستان و دلسوزان این رشته مصیبت زده از نزدیک تماس ها و فشارهای احتمالی را بر این دختران ارزنده کشور رصد و دنبال خواهند نمود.
    قسمت اول این رنجنامه به شرح ذیل تقدیم میگردد:
    به نام خدا
    مدیر محترم  پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور
    از طرف دختران مظلوم و به حاشیه رانده شده  جامعه تنیس روی میز کشور:
     جهت  استحضار مسئوین فدراسیون
    با سلام شرح ناراحتی و نگرانی مان را قبل از ارسال به دفتر وزیر محترم کشور خدمت شما جهت رسیدگی فوری  ارائه می کنیم:
    ۱-سلسه مراحل ورود به تیم ملی بانوان و آقایان طی چند سال اخیر بدین شرح بوده که پس از برگزاری مسابقات آزاد و دسته ی یک ۶ نفر به دسته ی برتر صعود می کنند.این ۶ نفر با ۱۰ نفر دسته ی برتر ایران با هم مسابقه داده و مجدد ۱۰ نفر اول ایران در دسته ی برتر باقی و سایر ۶ نفر به دسته ی یک نزول می کنند.
    ۲- برای مرحله انتخابی تیم ملی همیشه و همیشه ۱۲ نفر اول ایران برای مسابقه انتخابی دعوت شده اند.و طی ۲ روز تیم ملی انتخاب می شده.
    ۳-امسال هم مثل هر سال در تیر و مرداد مراحل انتخابی تیم ملی انجام شد. طبق تقویم  فدراسیون رده بندی در تاریخ تیر و مرداد جهت انتخابی تیم ملی برای شرکت در مسابقات آسیایی بوده است.وبرای مسابقات سهمیه المپیک نبوده است… و مسابقات انتخابی تیم ملی جهت شرکت در سهمیه المپیک طبق تقویم فدراسیون و صحبت شفاهی مسئولین و مجدد ا می گوییم طبق تقویم فدراسیون که مهم ترین مرجع می باشد در تاریخ ۱۹ و ۲۰ آبان پیش بینی شده است.
    ۴- با توجه به اهمیت مسابقه ی سهمیه المپیک و با توجه به اینکه ایران میزبان  این بازی هاست . با توجه به اینکه تعداد بازیکنان شرکت کننده از ایران از ۶ نفر تا ۸ نفر می تواند باشد ،کلیه ی بازیکنان یه شدت و با انگیزه به تمرین پرداختیم و این رده بندی تیم ملی برای همگی مان مهم ترین رده بندی  این ۴ سال می باشد که تا ۴ سال دیگر نیز تکرار نمی شود.
    ۵-اما شنیدیم که مسئولین ۴ نفر اول ایران را که در رده بندی مرداد ماه انتخاب شده بودند و ندا شهسواری را با اینکه در رده بندی اصلا شرکت  نکرده بود بدلیل مصدومیت و همچنین مهشید صامت بازیکن تیم امید را با آن ۴ نفر که جمعا ۶ نفر می شوند را برای اردوی آمادگی جهت سهمیه المپیک دعوت کرده اند و قرار بر این است که بدون برگزاری مسابقه رده بندی همین ۶ نفر برای سهمیه المپیک اعزام شوند.
    ۵-۱ اولا مگر ملاک برای انتخاب تیم ملی مسابقه نیست؟؟؟؟
     ۵-۲ مگر رشته ی ما والیبال یا فوتبال است که ملاک برای انتخاب  تیم ملی ،نظرات کمیته فنی  یا مربیان تیم ملی باشد؟؟؟
    ۶-تنیس روی میز یک رشته انفرادی است و بازیکنان  همه باید برای انتخاب شدن در تیم ملی مسابقه دهند و بجنگند و سکوی تیم ملی را با بردن و مسابقه بدست بیاورند…
    ۷-بازیکنانی چون ندا شهسواری ،محجوبه عمرانی  و پریسا صمدی قبل از اینکه رنکینگ های جهانی کسب کنند ابتدا  رده بندی تیم ملی ایران را شرکت کرده اند .اگر قرار باشد تیم ملی را قرنطینه کرد و بازیکنان را براحتی و با انتخاب دیداری و شخصی  وسبلقه ای به تیم ملی فرستاد  چه بسا ریشه در بی انگیزه کردن اینها بدواند که البته باعث بی انگیزگی مفرط وناامیدی تمامی دختران گردیده است.
    ۸- این که یک رده بندی پریسا صمدی نیاید و براحتی اتنصاب شود و یک رده بندی ندا شهسواری نیاید و انتصاب شود آیا این فرهنگ را ایجاد نمی کند که دفعه ی بعد هم محجوبه عمرانی  به رده بندی نیاید به امید اینکه انتصاب شود  ؟؟؟؟
    ۹-آیا این نادیده گرفتن زحمات سایر بازیکنانی که در دسته برتر به سختی در رقابت هستند نیست؟
    ۱۰-آیا به سایر بازیکنان دسته ی برتر توهین نیست؟؟؟
    ۱۱-این برای ما که بازیکنان هیچ وقت دیده نشده ی دسته ی برتر سوال است  که چرا این فرهنگ غلط را وارد رده بندی های تیم ملی کنیم چرا که همه ی ما ۱۰ نفر اول ایران بسیار در رقابت نزدیکیم ،به معنای واقعی بهم نزدیکیم و برد و باخت داریم آیا این حمایت ها از بعضی بازیکنان بی عدالتی را در انتخاب تیم ملی رواج نمی دهد؟؟؟
    ۱۲-آیا همه ی انگیزه های سایر دسته برتری ها را نمی گیرد؟؟؟
    ۱۳-از لحاظ انسانی بنگریم آیا این همه امید بازیکنان را نا امید کردن گناه نیست؟؟
    ۱۴-این دل های شکسته شده  ی بازیکنانی که ساعت ها تمرین می کنند و تحت شرایط پر استرس رشته ی تنیس روی میز توپ می زنند را پاسخی در روز آخرت نیست؟؟
    ۱۵-آیا ما هایی تصمیم می گیریم، همه ی جوانب را می سنجیم ؟آیا می دانیم در جایی که فرقی بین رده ی نوعی۳ با ۷ نیست از بس همه بهم نزدیکند انتصاب  ،چیزی جز  نا امید کردن امید ها و اعتماد بنفس کاذب به برخی دیگر نیست؟؟؟
    ۱۶-آیا می دانیم با فلسفه ی انتصاب در حق آن کسی هم که انتصاب اش می کنیم  ظلم کردیم چرا که روحیه ی جنگجویی و بردن را از او گرفته و اورا عادت می دهیم سهل و راحت پبراهن تیم ملی را بپوشد؟؟؟و کسی جایگاه تیم ملی را سهل و راحت بدست آورد هرگز از اینکه از میدان بیرون رود احساس خطر نمی کند و می داند حتی اگر تمرین نکند راحت در تیم ملی جای دارد…
    ۱۷-اما این بحث  صرفا در مورد فرهنگ غلط انتصاب بود که بر خلاف عدالت است.اما بحث اصلی ما اینست که زمانی که در تقویم فدراسیون رسما اعلام شده در تاریخ ۱۹ آبان مسابقه انتخابی سهمیه المپیک است و بازیکنان برای تمرینات خود وقت گذاشته اند  ،هزینه کرده اند و زحمت کشیده اند ، چرا زیر تقویم می خواهند بزنند.چرا زیر گفته های خود می زنند؟؟؟چرا که ما همگی هزینه های کلان و وقت گذاشتیم و سایر مسائل زندگی را تعطیل و فقط تمرین کردیم تا در این مسابقه با قدرت شرکت و در تیم ملی انتخاب شویم چرا باید  به گوشمان برسد که اسامی تیم ملی را حتی اعلام کرده اند ؟؟؟
    ۱۸-چطور اسامی آقایان را اعلام نکرده اند و رده بندی آقایان در آبان برگزار می شود؟؟؟ما که همیشه اسامی مان بعد از آقایان  بوده حالا جالب است می شنویم اسامی بانوان را زودتر از آقایان داده اند .
    ۱۹-چرا به ما نمی گویند پینگ پنگ را کنار بگذاریم اگر همیشه می خواهند یک عده ی خاص را انتصاب کنند خب  صریحا بگویند  ما انقدر وقت و هزینه نکنیم چرا که آن ها فقط طرفدار یک عده ی خاص هستند.
    ۲۰-باید گفت که هر ۱۰ نفر برتر ایران باید برای مسئولین به یک چشم دیده شوند ،۴نفر اول ایران فرزندان فدراسیون هستند و سایرین فرزند نا خوانده……فدراسیون باید انتظار این را داشته باشد که ممکن است کسی که در رده بندی قبلی ۷ ام شده ممکن است  تمرینات حساب شده کند و این بار در رده بندی جاری اول ایران بشود .
    ۲۱-شاید بازیکنان مقام اول و دوم ایران ثابت باشند اما واقعا از مقام سوم تا دهم غالبا در حال تغییر و با گیم شماری تعیین مقام می شویم  .پس بیاییم . برای انتخاب بازیکنان تیم ملی پیش داوری نکنیم و این امکان را به کسانی  دیگری که برای این مسابقه تمرین و نلاش کردند بدهیم تا واقعا شایسته ترین ها در شرایط فعلی انتخاب شوند.اگر این ۶ نفر انتصابی شایسته ترین باشند قطعا با قدرت  خودشان انتخاب می شوند .پس چه بهتر که بخاطر  فقط و فقط ۲ روز رده بندی این همه ایجاد نارضایتی و سوء تعبیر نکنیم  و بگذاریم تا شایسته ترین ها و قدر ترین ها برای مسابقه انتخاب شوند.
    حرف آخر-این درست نیست که پیراهن تیم ملی را پیشاپیش  به اسم بازیکنان بزنیم.همه ی ما باید در رده بندی به یک چشم و مساوی دیده شویم چرا که “پیغمبر ما حضرت محمد (ص) فرمودند:همه ی ما با هم برابر و برادریم” .همه ی خواهش و خواسته ی ما برگزاری مسابقه ی ایست  که در تقویم ذکر شده است یعنی مثل آقایان در ۱۹ آبان طبق تقویم همه ما در مسابقه انتخابی تیم ملی شرکت و از بازیکنان دارای رنکینگ هم بخواهیم در رده بندی بی چون و چرا شرکت  داشته باشند و تیم ملی ایران با ملاک قدرت و عدالت و با مسابقه انتخاب شود .همه ی این خواسته ما در فرمایش رسول اکرم (ص) نهفته که مسئولین بدانند ما همه با هم برابر و برادریم تا همه ی ما را به یک چشم ببینند….

    ادامه دارد

    از طرف : امضاء محفوظ

    مدیر سایت: شایان ذکر است که  ماجراهای اتفاق افتاده در حوزه بانوان مظلوم وبی پناه قصه درازی دارد که در صورت عدم رسیدگی منطقی؛ مطالب و ماجراهای تازه  وکمتر شنیده شده ای  منتشر خواهد شد.
    جناب رئیس وخانم نائب رئیس: دختران مظلوم تنیس روی میز  اعتقاد دارند که در حق آنها جفا گردیده است.لطفا  نسبت به گرفتن حق آنان تسریع فرمایید تا از اعتراضات تازه وبحرانی تر شدن جوعمومی تنیس روی میز کشور  جلوگیری گردد.
    پیشنهاد مدیر سایت به مسئولین و دختران مظلوم کشور:
    احتراما؛ پیشنهاد می گردد تا کارگروهی متشکل از افراد مورد وثوق بانوان معترض با نماینده ای تام الاختیار وفراجناحی از طرف ریاست محترم فدراسیون  که بی طرفی این شخص مورد تایید  دختران مورد نظر باشد به اضافه جناب عمیدی دبیر محترم فدراسیون برای بررسی و حل و فصل مشکلات فراوان آنان تشکیل گردد.
    شایان ذکر است پیشنهاد میگردد که از تماس های تلفنی از نوع قبل که رنگ و بوی تطمیع  یا تهدید این دختران مظلوم را دارد به شدت جلوگیری گردد.
    متاسفانه فایل های صوتی  به پایگاه تخصصی  ارسال شده که در شان ومنش جامعه تنیس روی میز نمی باشد.
    منتظر دستور رئیس محترم هستیم…
    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "رنجنامه دختران دسته برتر تنیس روی میز کشور"
    1. حسن گفت:

      با سلام و عرض ادب .اینگونه عملکرد وقتی برنامه ای وجود ندارد مدیریت سلیقه ای و سفارشی باشد و از طرفی انتصاب و فرهنگ غلط ان مدتهاست نهادینه شده و تبعات مخرب ان را نمی توانند تشخیص دهند طبیعی است.متاسفم.با تشکر

    2. amidi گفت:

      با سلام خبری که صحت ندارد چرا رنج نالمه میشود انتخابی نفرات برای انتخاببی المپیک همچون اقایان بزودی برگزار میشود.اصلا منبع خبر که می بایستی کمیته فنی باشد کیست؟این غوغا سالاری بنفع کیست؟

    3. amidi گفت:

      شنوندگان و مدیران سایت قبل از هر اظهار نظر با یک تماس با اینجانب میتوانستند از صحت و سقم خبر اطمینان پیدا کنند.حسن اقا هم همینطور. تا یکطرفه به قاضی نرود

    4. حسن گفت:

      با سلام و عرض ادب.تشکر از پاسخگو بودن اقای عمیدی این مهم سوئ تفاهم ها را از بین میبرد.اما توجه شود اعلام امضاهای محفوظ و فایل صوتی.امیدوارم فدراسیون برنامه مداری و هدفمند شدن را بصورت مدون واعلام رسمی ریز برنامه ها سر لوحه کار خود فراردهد در اینصورت همه چیز قانونمند و سلیقه کنار رفته و در صورتی که خدای نا کرده غرضی در کار باشد بازار نخواهد داشت.انشائالله این خصلت خوب پاسحگویی شما رهنمودی برای ریاست فدراسیون در رابطه با سوالات پرسش شده از ایشان باشد.با تشکر.

    5. یکی از بانوان گفت:

      با تشکر فراوان از مسئول محترم سایت و با تشکر فراوان از آقای عمیدی بدلیل همیشه و صادقانه پاسخگو بودنشان…متاسفانه بارها و بارها شده که به ما گفته اند که مسابقه گذاشته می شود اما حتی بدون اینکه صدایش را هم در بیاورند بعد از روز ها اردو ما متوجه می شدیم…اگر در جریان باشید دی ماه گذشته به همه گفتند که انتخابی تیم ملی بانوان برای اغزام به مسابقات جهانی در فروردین ۹۰ برگزار می گردد و همه ی صداهای ماها را قطع کردند ولی براحتی رده بندی نگذاشتند و ۴ نفر را برای اردوی آمادگی به اصفهان فرستادند و وقتی همه ی جامعه دسته ی برتر فهمیذیم که بچه ها در اردو بودن و مجالی برای اعتراض نبود و فقط توانستیم نا امید شویم…
      جناب آقای عمیدی از گذشته و ناملایمات و صحبت هایی که به ماها قبلا زده شد و براحتی زیر آن ها زده شد اگر بگوییم به ما حق می دهید تا دیگر به صحبت های امروز بی اعتماد باشیم؟؟؟؟

      با تشکر فراوان

    6. یکی از بانوان گفت:

      خوب است چند بار ؟چند بار تیم ملی را بی انتخابی به مسابقات فرستاده باشند؟؟؟آن هم در شرایطی مثل همین شرایط که همه در حال تمرین بودیم.
      ما فکر کردیم این بار هم مثل بارهای گذشته قصد در خاموش کردن ما دارن و می خواهند با اتلاف وقت و سر در گم کردن ما در پاسخگویی همان بلایی را سرمان بیاورند که پارسال و سال های گذشته تر آوردند.. اما این مسابقه از اهمیتی فراتر از سایر مسابقات برخوردار است پس به ما حق بدهید بدلیل بی اعتمادی کمی تعجیل کنیم….

    7. الف گفت:

      با سلام به همه ی پینگ پنگ
      خدا رو شکر بالاخره یکی صدای ما خانم ها رو شنید این همه تلاش کردیم توی برتر های ایران بمونیم ای کاش برای مثلا ۱۰ نفر اول ایران اردو میذاشتن بعد ببینن اگه جو تمرینی خوب و مساوی برای بازیکنان برتر ایران باشد چقدر راندمان بالا می رود آخه اردوی ۴ نفره ۲ هفته فبل از اعزام به کجا می رسه؟؟؟؟ای کاش با تلاش بزرگان وضع پینگ پنگ روز به روز بهتر شه . بانوان به اندازه ی آقایان مهم باشند.چون واقعا اگر بانوان شرایط تمرینی خوبی داشته باشند و طی اردو های طولانی مدت مثل فدراسیون تکواندو مثلا که دائما در اردو هستند و بین ۱۰ تا ۱۲ نفر اول کشور تحت نظر کامل مربیان مجرب و کارآزموده هستند ماها هم در این چنین اردو هایی باشیم براحتی سهمیه المپیک و رنکینگ هی خوب می گیریم

    8. الف گفت:

      علت اینکه سارا خوش جمال فکری در تکواندو می تواند در جهان قوی ظاهر شود اینست که چراغ آکادمی تکواندو که البته آکادمی سابق خودمان بود همیشه روشن است .چراغ آکادمی تکواندو خاموش نمی شود و تنها علت قوی بودن زنان تکواندو در دنیا و آسیا همین نگاه مهربان و علمی به رویه ی تمرین ها و اردو های طولانی مدت و با تعداد زیاد بازیکنان است.
      هزینه نمی کنیم اردو نمیگذاریم انتظار داریم دختران با تمرین های خانگی خود برای فدراسیون افتخار کسب کنند؟؟؟؟؟؟؟

    9. no name گفت:

      چیز مهم دیگر اینکه چون سهمیه المپیک در ایران است بنابراین آقایان ۸ نفر را از طرف ایران در سهمیه المپیک شرکت می کنند ،چرا خانم ها هم مثل آقایان ۸ نفر شرکت نمی کنند؟؟؟آقایان خون پر رنگ تری دارند؟ مسا له ی اعزام هم به خارج از ایران نیست که بگویند هزینه های اعزام سنگین می شود.
      جدا چرا خانم ها هم مثل آقایان ۸ نفر اعزام نمی شوند؟؟؟
      جدا چرا؟
      نه جدا چرا؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!! کی قرار است این تفاوت های جنسیتی برداشته شود؟

    10. amidi گفت:

      با سلام سهمیه ایران در مسابقات انتخابی المپیک در اقایان و بانوان ۴ نفر است.انهم بخاطر میزبانی ایران است نمیدانم سایر اعداد گفته چه کسی است

    11. […] انتشار  رنجنامه دختران  دسته برتر کشور  درپایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،خوشبختانه  این نامه با […]

      • modir گفت:

        سرکارخانم سپهری:مربی ارزنده و محترم کشور.احتراما؛بعرض میرساند که متاسفانه برخی از غیرپینگ پنگیهای سودجو با نام دیگران سعی در فتنه انگیزی دارند.حتی بانام بزرگانی مانند جناب عمیدی و…گویا مطلب درست منتقل نگردیده است.درهرصورت از سوءتفاهم بوجودآمده عذرخواهی مینمایم.
        علوی

    12. بی نام آشنا گفت:

      مثل همیشه تا جایی که میشه کار خودتونو می کنید وقتی گندش دراومدتکذیب می کنید یا نهایتا میگین ما اطلاع نداشتیم و پیگیری میکنیم. واقعا روتونو برم خسته نشدین


    تازه ترین اخبار