امروز: شنبه, ۳۱ شهریور , ۱۴۰۳ | ۰۱:۱۴:۰۷  آخرین بروزرسانی : آبان ۳ام, ۱۳۹۰
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : سه شنبه ۳ آبان ۱۳۹۰ | کد خبر : 7856
    ارسال خبر چاپ خبر
  • بعد از ظهر امروز این مراسم با حضور نماینده وزیر ورزش و جوانان و جمعی از جامعه بزرگ ورزش کشور در آکادمی بین المللی تنیس روی میز تهران برگزار شد. به گزارش روابط عمومی فدراسیون تنیس روی میز؛ با حضور دکتر رسولی نژاد نماینده محترم وزیر ورزش و جوانان و معاون حقوقی مجلس و هماهنگی…

    بعد از ظهر امروز این مراسم با حضور نماینده وزیر ورزش و جوانان و جمعی از جامعه بزرگ ورزش کشور در آکادمی بین المللی تنیس روی میز تهران برگزار شد.
    به گزارش روابط عمومی فدراسیون تنیس روی میز؛ با حضور دکتر رسولی نژاد نماینده محترم وزیر ورزش و جوانان و معاون حقوقی مجلس و هماهنگی استان ها، یزدانی خرم ریاست فدراسیون کشتی، شرعی معاون دفتر توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای، زارع پور ریاست فدراسیون، اعضای هیئت رئیسه، نایب رئیس و دبیر و سخنگوی فدراسیون، وادی خیل سرپرست هیئت تنیس روی میز استان تهران و مسئول کمیته برنامه ریزی و پژوهش فدراسیون، بعد از ظهر امروز به طور رسمی سایت جدید فدراسیون تنیس روی میز آغاز به کار کرد و همچنین از برنامه راهبردی فدراسیون رونمایی شد.
    در ابتدای این نشست دکتر یوسفی مسئول تیم تدوین برنامه پنج ساله راهبردی فدراسیون توضیحاتی در خصوص نحوه تدوین برنامه و روند پیش بینی شده جهت ارتقاء تنیس روی میز در سطوح مختلف قهرمانی، همگانی و مسئولیت های اجتماعی و درآمدزایی ارائه کرد.
    پس از رونمایی از برنامه راهبردی پنج ساله محمد زارع پور ریاست فدراسیون صحبت های خود را در خصوص نحوه تدوین این برنامه آغاز کرد و تاکید کرد که تنها هدف بدنه مدیریتی فدراسیون در حال حاضر این است که تفکر سیستمی بر فدراسیون حاکم شود.
    وی تصریح کرد:. هدف اصلی از تدوین این برنامه این بود تا آینده روشنی برای تنیس روی میز ایران ترسیم شود که در نهایت به نفع خانواده بزرگ تنیس روی میز ایران باشد.
    زارع پور همچنین تاکید کرد : اقدامات بی سابقه ای در طی ۲ سال اخیر در فدراسیون صورت گرفته است.
    ریاست فدراسیون با اشاره به وضعیت ارتقاء رنکینگ بازیکنان و تیم ایران در رنکینگ فدراسیون جهانی، میزبانی مسابقات بین المللی در ایران و همچنین وضعیت مربیان و داوران و دیگر مسائل تنیس روی میز ایران تاکید کرد: فدراسیون قدم در راه توسعه نهاده است و در این مسیر تفاهم نامه های متعددی با دستگاه ها و سازمان های مختلف توسط فدراسیون منعقد گردیده است.
    در ادامه این نشست مهندس رسولی نژاد نماینده وزیر ورزش و جوانان و معاون امور حقوقی مجلس و هماهنگی استان های وزارت ورزش و جوانان از اقدامات انجام شده در فدراسیون تشکر و قدردانی نمود و تاکید کرد که نگاهی گذرا بر عملکرد دو ساله فدراسیون مبین این است که با برنامه ریزی صحیح مدیران این مجموعه می توان در آینده نتیجه ماندگار به جای گذاشت.
    وی تاکید کرد: استانها و شهرستانها دارای پتانسیل و استعداد های زیادی در ورزش ایران هستند و از آنجایی که آنها به ما دسترسی ندارند این وظیفه ماست که به دنبال این استعداد ها برویم و با انجام یک کار سیستمی و استفاده از مدیرانی لایق و کار آمد منجر به رشد این استعداد ها شویم.
    نماینده وزیر ورزش و جوانان گفت: من و آقای زارع پور آشنایی دیرینه ای داریم . ایشان از مدیران توانمند و موفق جمهوری اسلامی ایران هستند و من به خوبی شاهد بودم که در طول دوران مدیریت خود در سازمان ها و نهادهای مختلف سوابق ارزشمندی از خود به جای گذاشته اند.
    رسولی نژاد در ادامه افزود: حاشیه در همه جا وجود دارد ولی بدون توجه به حاشیه ها همگی باید دست در دست هم دهند تا این رشته ورزشی به جایگاه اصلی خود برسد.
    پس از صحبت های رسولی نژاد حسینی سخنگو و مدیر روابط عمومی فدراسیون توضیحاتی در خصوص نحوه طراحی و تدوین سایت جدید فدراسیون به حاضرین ارائه نمود و سپس بطور رسمی سایت جدید فدراسیون تنیس روی میز به آدرس www.irttf.ir آغاز به کار کرد.
    لازم به ذکر است طی روزهای آیندهآدرس سایت قبلی فدراسیون به این وب سایت متصل خواهد شد.
    پس از صحبت های رسولی نژاد، یزدانی خرم رئیس فدراسیون کشتی که میهمان ویژه آکادمی بین المللی تنیس روی میز بود بعد از تبریک در خصوص راه اندازی سایت جدید فدراسیون و رونمایی از برنامه پنج ساله اظهار داشت: تنیس روی میز در سال های گذشته هم ردیف رشته های مطرحی همچون کشتی و والیبال بوده است.
    ریاست فدراسیون کشتی گفت: امروزه بستر مناسبی در نیروهای مسلح، وزارت آموزش و پرورش، مراکز آموزش عالی و دیگر دستگاه های دولتی برای ورزش وجود دارد که متاسفانه در حال حاضر این فضاها خالی از ورزش است.
    یزدانی خرم تصریح کرد: هر ورزشکار و قهرمانی که وارد ارتش یا آموزش و پرورش بشود همانند جوهر اطراف خودش را رنگی می کند و باعث توسعه ورزش می شود.
    وی در ادامه افزود : ما به قانون نیاز داریم که باید به کمک مسئولین وزرات ورزش و جوانان این مشکلات بر طرف شود. امروزه ورزش در تمام دنیا از سطح مبتدی عبور کرده است و به خاطر برنامه ریزی اصولی و صحیح به جایگاه حرفه ای رسیده است .ما باید زندگی ورزشکاران را تامین کنیم چراکه در غیر این صورت به پیشرفت لازم نمی رسیم.
    رئیس فدراسیون کشتی در پایان تاکید کرد: نباید از تنیس روی میز توقع مدال جهانی داشت. من در سالهای حضور خود در والیبال، تیم جوانان ایران را از مقام ۱۲ آسیا به جایگاه سومی جهان رساندم و نوجوانان ایران را از رتبه ۱۰ آسیا به جایگاه قهرمانی دنیا رساندم. بدون شک من به رشد تنیس روی میز در سالهای آتی امیدوارم و این هرگز دور از دسترس نیست.
    در پایان این نشست نماینده وزیر ورزش و جوانان و ریاست فدراسیون کشتی و دیگر مدعوین از امکانات و سالن تمرینی اکادمی بین المللی تنیس روی میز ایران بازدید کردند.

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "از سایت جدید فدراسیون با حضور نماینده وزیر ورزش رونمایی شد"
    1. حسن گفت:

      با سلام و عرض ادب. با شناختی که این خانواده از اقای رسولی نزاد دارد اب و تاب صحبت را نمی پذیرد.و اما در رابطه با برنامه پیدا کردن فدراسیون پس از …سال جای تعجب است که فردی بدون بر نامه و به چه دلیل برای فدراسیون ۲ سال پیش انتخاب شده و از طرفی برنامه بر مبنای میزان توانایی جمع میشود توانایی فدراسیون جهت اجرا چیست در بوق و کرنا کردن اینکه برنامه پیدا کردیم کمبود این مهم را داشتن است و بس .چه کنیم تا نتیجه بگریم سپس بگوییم چه برنامه خوبی و گرنه قضیه شخصی میشود که گواهینامه دارد ولی رانندگی بلد نیست مدرک دارد ولی تئوری است و ….با تشکر


    تازه ترین اخبار