امروز: پنج شنبه, ۲۹ شهریور , ۱۴۰۳ | ۱۹:۵۹:۲۲  آخرین بروزرسانی : آبان ۴ام, ۱۳۹۰
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : چهارشنبه ۴ آبان ۱۳۹۰ | کد خبر : 7874
    ارسال خبر چاپ خبر
  •   تاحالا فکرمیکردیم پینگ پنگ بازان به فوتبال علاقمند هستند اما گویا فوتبالیستها هم به پبنگ پنگ علاقه دارند آن هم چه فوتبالیستی!!!   گران قیمت ترین بازیکن حال حاضر جهان گفت: اگر به فوتبال رو نیاورده بودم حتما در رشته پینگ پنگ مطرح می شدم. کریستیانو رونالدو در گفت و گویی با رادیو لیسبون…

     

    تاحالا فکرمیکردیم پینگ پنگ بازان به فوتبال علاقمند هستند اما گویا فوتبالیستها هم به پبنگ پنگ علاقه دارند آن هم چه فوتبالیستی!!!

     

    گران قیمت ترین بازیکن حال حاضر جهان گفت: اگر به فوتبال رو نیاورده بودم حتما در رشته پینگ پنگ مطرح می شدم. کریستیانو رونالدو در گفت و گویی با رادیو لیسبون تصریح کرد: از دوران کودکی علاقه زیادی به پینگ پنگ داشتم. شاید اگر الان بازیکن حرفه ای فوتبال نبودم به عنوان قهرمان در رشته پینگ پنگ مطرح می شدم.
    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور؛وی که در سال گذشته عناوین بهترین بازیکن اروپا و جهان را کسب کرد و در تابستان سال جاری نیز در ازای رق…م نجومی ۹۴ میلیون یورو از منچستریونایتد انگلستان راهی رئال مادرید شد، افزود: به یاد دارم در کنار رشته اصلی ورزشی ام ، در طول روز در مدرسه و منزل و حتی در پارک نیز با دوستان و همکلاسی هایم پینگ پنگ بازی می کردم.
    من از تحرک فوق العاده ورزشکاران این رشته، به خصوص تکنیک های زیبایش، خوشم می آمد.
    همین عاملی بود که بیشتر پینگ پنگ بازی کنم. این بازیکن پرتغالی ادامه داد: الان هم هرگاه فرصتی فراهم شود به صورت تفریحی پینگ پنگ بازی می کنم و در تلویزیون به تماشای بازی قهرمانان این رشته می نشینم.
    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "کریستیانو رونالدو :اگر به فوتبال رو نیاورده بودم حتما در رشته پینگ پنگ مطرح می شدم"
    تازه ترین اخبار