امروز: شنبه, ۳۱ شهریور , ۱۴۰۳ | ۰۱:۰۲:۰۰  آخرین بروزرسانی : آبان ۴ام, ۱۳۹۰
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : چهارشنبه ۴ آبان ۱۳۹۰ | کد خبر : 7883
    ارسال خبر چاپ خبر
  • معاون توسعه ورزش اداره کل تربیت بدنی استان اصفهان از برگزاری انتخابات هیات تنیس روی میز و در نهایت مشخص شدن وضعیت خانه تنیس روی میز استان در آینده ای نزدیک خبر داد. به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور، پس از تغییرات در مدیریت هیات تنیس روی میز استان و انتخاب معاون توسعه ورزش…

    معاون توسعه ورزش اداره کل تربیت بدنی استان اصفهان از برگزاری انتخابات هیات تنیس روی میز و در نهایت مشخص شدن وضعیت خانه تنیس روی میز استان در آینده ای نزدیک خبر داد.
    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور، پس از تغییرات در مدیریت هیات تنیس روی میز استان و انتخاب معاون توسعه ورزش اداره کل تربیت بدنی به عنوان سرپرست این هیات، مدیریت خانه تنیس روی میز استان از دست هیات استان خارج و به هیات شهرستان اصفهان واگذار شد به طوری که دبیر هیات تنیس روی میز استان می گوید هیات حتی یک سانس هم برای اجرای برنامه های خود ندارد.
    افشین ملایی معاون توسعه ورزش اداره کل تربیت بدنی استان و سرپرست هیات تنیس روی میز در این ارتباط گفت: جابه جایی اماکن ورزشی بین هیات های استان و هیات شهرستان امری طبیعی است. اما واگذاری خانه تنیس روی میز استان به هیات شهرستان بنا به شرایط خاصی انجام شد.
    وی ادامه داد: ثبت نام کاندیداهای ریاست هیات تنیس روی میز استان انجام و نزدیک به بیست روز تا یک ماه دیگر انتخابات این هیات برگزار می شود که با انتخاب رئیس تکلیف این خانه مشخص خواهد شد.
    ملایی گفت: خانه تنیس روی میز قابلیت این را دارد که در اختیار هیات استان باشد و یا مدیریت آن به هیات شهرستان واگذار شود. به هر حال با این جا به جایی تغییری در برنامه ها ایجاد نشده است.
    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "معاون توسعه ورزش استان اصفهان:با انتخابات هیات، تکلیف خانه تنیس روی میز مشخص می شود"
    1. محسن گفت:

      موضوع انتخابات استان را می شود در آن عجله نکرد. باید تا مشخص شدن وضعیت قضایی ریاست قبلی هیات اصفهان صبر کرد و سرپرستی را موقتا به جای ایشان گذاشت اگر وضعیت قضای ایشان مشخص و ایشان نتهم بودند آن زمان مخمع انتخابات بگذارند و اگر تبرئه بشوند مشکل چیست؟علت این همه عجله برای اینکه تا قبل از تبرئه شدن این خانم مجمع برگزار شود برای چیست؟
      باید کمی اخلاق را رعایت کنیم و صرف دشمنی های شخصی توطئه چینی نکنیم.

    2. حسن گفت:

      با سلام و عرض ادب.انچه ما مشاهده میکنیم روال هیچ تغییری نکرده فقط ۴ تا مربی کمک مربیهای قبل به امید و نوجوانان جهت سر و سامان دادن اضافه شده.چندین سال است این سالن به صورت کلوپ اداره میشود منظور از برنامه چیست. ظرفیت برنامه ریزی برای خانه پینگ پنگ حداقل ۵۰۰۰ نفر در اصفهان می باشد.کل کسانی که در این رشته هم اکنون فعالیت میکنند ۱۰۰ نفر نمی باشد. از نظر قهرمانی و متاسفانه اخلاقی هم که صحبت نشود بهتر است وارونه کردن واقعیات به صلاح این رشته نیست از خودخواهی ها فاصله بگیریم به فکر نوجوانان و جوانان بی گناه این رشته باشیم مادیات همیشه اصل نیستند گاهی انسان حاضر است زندگی و همه مادیاتش را بدهد تا سلامتی خود و فرزندان و نزدیکان و جامعه اش را داشته باشد غافل نشویم که دار مکافات در این دنیا هم هست .امیدوارم دیگه همه سر عقل امده و خداوند قادر متعال نیز کمک کنند از اقای مولائی ضمن تشکر از زحمات استدعا میکنم با درایت خود به صورت ویزه در این ایام به این ورزش توجه فرمایند چراکه این حقیر و یکی دو نفر دیگر که مرتبا به ایشان دسترسی دارند همه ورزش استان ۴ میلیونی نبوده و دلسوزان و متخصصان و متعهدان بزرگی در این دیار وجود دارند که نه تنها برای ورزش استان مثمر ثمر بلکه ورزش تنیس روی میز کشور را متوانند تاثیر گزار باشند.با تشکر.

    3. فهیمه گفت:

      با سلام واحترام
      ارزومندیم که این درویی ها و بی عدالتی ها از ورزش کشور ما و به خصوص در پینگ پنگ از بین رود.
      این افرادی که این همه ادعا میکنند چه جایگاهی دارند؟؟؟
      ایاتا به حال تاملی درباره جایگاه خود داشته اند؟؟ای کاش بعد ازچندین سال برای یک بار هم که شده دست ازخودخواهی و منفعت طلبی برداشته و به فکر پیشرفت ورزش کشور عزیزمان باشیم.


    تازه ترین اخبار