امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۰۱:۰۱:۵۴  آخرین بروزرسانی : آذر ۲۵ام, ۱۳۹۰
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : چهارشنبه ۴ آبان ۱۳۹۰ | کد خبر : 7899
    ارسال خبر چاپ خبر
  • درحالی فدراسیون تنیس روی میز مجارستان از فدراسیون ایران تشکر کرده که هنوز اشکهای جاری شده وقلبهای شکسته ملی پوشان جوان کشور که با بد عهدی وبد قولی مسئولین فدراسیون در بی انگیزگی به سر می برند خشک نشده است. آیا فدراسیون مجارستان خبر دارد که  در ایران این چنین اتفاقاتی افتاده است؟ آیا تاکنون…

    درحالی فدراسیون تنیس روی میز مجارستان از فدراسیون ایران تشکر کرده که هنوز اشکهای جاری شده وقلبهای شکسته ملی پوشان جوان کشور که با بد عهدی وبد قولی مسئولین فدراسیون در بی انگیزگی به سر می برند خشک نشده است.
    آیا فدراسیون مجارستان خبر دارد که  در ایران این چنین اتفاقاتی افتاده است؟
    آیا تاکنون هیچ فدراسیونی در جهان این چنین بلاهایی را بر سر آینده سازان  کشور آورده است؟
    فدراسیون مجارستان حق دارد از فدراسیون ایران تشکر کند زیرا مسئولین فدراسیون ایران بابیگانه پرستی ؛خودیها را بدون هیچ دلیلی  از شرکت در مسابقات محروم میکنند و درعوض نی نی به لالای خارجیها میگذارند.
    فدراسیون تنیس روی میز  ایران خبر تشکر تیم خارجی و بیگانه را باذوق وشوق منتشر میکند اما صدها صفحه وسوال منتشر شده در سایتهای خبری  در این باره را هرگز پاسخ نمیدهد
    مطمئنا آن خانمی که برای گرفتن یک مدرک  کم ارزش بین المللی ؛جوانان و نوجوانان وحتی دختران دسته برتری را از شرکت در مسابقات  به هر عنوان محروم کرده  باید در پیشگاه خداوند پاسخ گو باشد هرچند در نزد افکار عمومی هم وجهه خود را بشدت از دست داده است.
    خانم محترم :یک مدرک کم اهمیت ارزش  نفرین و از دست دادن وجهه را نداشت!!!
    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "تشکر فدراسیون مجارستان از ایران بخاطر دلشکستن بازیکنان داخلی"
    تازه ترین اخبار