امروز: چهارشنبه, ۲ آبان , ۱۴۰۳ | ۰۱:۲۲:۱۰  آخرین بروزرسانی : آبان ۵ام, ۱۳۹۰
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : چهارشنبه ۴ آبان ۱۳۹۰ | کد خبر : 7903
    ارسال خبر چاپ خبر
  • از زمان شروع اعتراضات واختلافات این اولین بار است که یکی از مسئولین وزارت ورزش وجوانان از فدارسیون تنیس روی میز دیدن میکند !!! آیا با شرکت بازیکنان در مسابقات  پیش رو تمام التهابات پایان یافته است؟ آیا تمام مشکلات وموانع تنیس روی میز  رو به پایان است؟ البته حضور یک نماینده وابسته به وزارت…

    از زمان شروع اعتراضات واختلافات این اولین بار است که یکی از مسئولین وزارت ورزش وجوانان از فدارسیون تنیس روی میز دیدن میکند !!!
    آیا با شرکت بازیکنان در مسابقات  پیش رو تمام التهابات پایان یافته است؟
    آیا تمام مشکلات وموانع تنیس روی میز  رو به پایان است؟
    البته حضور یک نماینده وابسته به وزارت ورزش و جوانان در شرایط فعلی  که مسئولین فدارسیون تحت فشارهای چندین ماهه بوده  اند وشایعات وخبرهای ضد و نقیضی در ارتباط با تغییرات در فدارسیون  منتشر شده بود ؛می تواند حامل یک پیام  مهم و دارای اهمیت باشد….
    رونمایی از برنامه پنج ساله برای فدراسیون تنیس روی میز و حتی هر فدراسیون دیگر خوب اماکافی نیست.بطور مثال  در هر کشور قانون اساسی آن کشور برنامه اصلی  وراهبردی  کشور محسوب می شود و این قانون با برنامه نوشته شده و مشخص است اما در بسیار ی از کشورها این قانون نوشته شده که عمل به آن الزامی است  با مشکل  ومشکلاتی مواجه می شود…
    سوالی که در ذهن خواننده این خبر تداعی می شود این است که  چه کسانی وبا چه نوع مدیریت و تضمینی  مجریان کاربلد این برنامه پنج ساله هستند؟وآیا اساسا این برنامه پنج ساله مورد وثوق اکثریت جامعه تنیس روی میز کشور می باشد؟
    افتتاح سایت جدید فدارسیون
    همزمان با دیدار فوق الذکر ؛خبر افتتاح سایت جدید فدراسیون  رسانه ای گردید.
    اول اینکه بصورت ذاتی افتتاح این سایت خبر خوب وخوشی تلقی میگردد اما به نظر مدیر سایت (نظر شخصی-کارشناسی)اگر صدهزار سایت  دیگر هم به سایت فعلی فدراسیون اضافه گردد تا سیاست و منش فعلی دنبال میگردد این مهم نتیجه بخش نخواهد بود.سایت قبلی فدراسیون در بسیار ی از اخبار های منتشر شده دچار اشتباهات اساسی گردید وهچنین بدلیل اینکه اخبار یکسویه و بسته را منتشر مینمود تقریبا بیشتر بازدیدکنندگان خود را از دست داده است.البته با نیم نگاهی با این سایت علاوه براخبار بطور مثال در بخش سخن کارشناسی آن اخباری که اصلا ربطی به بخش مورد نظر نداشته درج گردیده است.در بخش گالری هم که نورا علی نور است.بطور مثال از بازدید فلان مسئول که طبیعتا یک بازدید سیاسی د راین مقطع تلقی میشود عکسهایی در سطح وسیع انتشار می یابد اما جهت مسابقات آسیایی هند حتی یک عکس  در سایت فدراسیون موجود نمی باشد.
    در بخش( درباره ما یا در باره تماس با ما) وقتی رجوع میکنیم خانم نائب رئیس  که شکر خدا اکثرا در فدراسیون تشریف ندارند وعلاوه بر آن نه تلفن تماسی ونه حتی ایمیلی در جلوی مشخصات  عکس ایشان درج نگردیده است .البته برای بیشتر مسئولین این وجه اشتراک وجود دارد.
    از همه مهمتر تا قبل از افتتاح پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور و برخی سایتهای فعال دیگر سایت فدراسیون اخبار را تا پایان وقت اداری فدراسیون در سایت منتشر میکردودر روزهای تعطیل هم هیچ خبری از درج اخبار به چشم نمی خورد.
    بازدید یکی از اعضای وزارت ورزش وجوانان:
    در این ارتباط خصوصا در این مقطع بسیارحساس که تب و تاب اعتراضات ظاهرا رو به کاهش است ؛بازدید  یکی از پرسنل وزارت ورزش و جوانان  جامعه تنیس روی میز کشور را با اما واگرهای تازه ای روبرو می سازد…
    چرا تاکنون ودر طی بحرانها هیچ نماینده یا بقولی دوستی از وزارت ورزش از اوضاع بحران زده ما دیدن نکرد؟چرا تاکنون وزیرمحترم یا مشاوران و منصوبان مشخص ایشان از فدراسیون دیدن نکرده است؟
     
     
     
    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "اما واگرها از بازدید نماینده( دوست) وزارت ورزشی از فدراسیون"
    تازه ترین اخبار