امروز: شنبه, ۳۱ شهریور , ۱۴۰۳ | ۱۰:۰۱:۱۸  آخرین بروزرسانی : آبان ۶ام, ۱۳۹۰
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : جمعه ۶ آبان ۱۳۹۰ | کد خبر : 8061
    ارسال خبر چاپ خبر
  • تیم تنیس روی میز برادران دانشگاه آزاداسلامشهر در مسابقات تنیس روی میز با برتری از دیگر تیم های رقیب، مقام نایب قهرمانی این دوره از مسابقات را کسب کرد. به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،‌ تیم تنیس روی میز برادران دانشگاه آزاداسلامشهر با حضور در مسابقات تنیس روی میز برادران منطقه ۸ دانشگاه پس…

    تیم تنیس روی میز برادران دانشگاه آزاداسلامشهر در مسابقات تنیس روی میز با برتری از دیگر تیم های رقیب، مقام نایب قهرمانی این دوره از مسابقات را کسب کرد.
    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،‌ تیم تنیس روی میز برادران دانشگاه آزاداسلامشهر با حضور در مسابقات تنیس روی میز برادران منطقه ۸ دانشگاه پس از واحد تهران مرکز، مقام نایب قهرمانی این دوره از مسابقات را از آن خود نموده و بر سکوی دوم تکیه زد.
    تیم تنیس روی میز برادران واحد اسلامشهر در دور مقدماتی، حذفی و نیمه نهائی این دوره از رقابت ها، موفق گردید تمامی حریفان خود را با نتیجه ۳  بر صفر شکست داده و به دیدار نهائی راه یابد.
    در دیدار فینال نیز پس از یک بازی حساس با تیم تهران مرکز، که هم از امتیاز میزبانی و هم از وجود ملی پوشان این رشته ورزشی بهره می برد، با نتیجه ۳ بر۲ بازی پایانی را واگذار کرده و به مقام نائب قهرمانی این دوره از مسابقات دست یافت.
    “محمد بوجاریان”، “حامد نادری”، “احمد رضا عبادی پور” و “علیرضا امر”ا به مربیگری “شهرام خانزاده” اعضای تیم تنیس روی میز برادران دانشگاه آزاد اسلامشهر را در این دوره از مسابقات تشکیل دادند
    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "دانشگاه آزاد اسلامشهر مقام نایب قهرمانی مسابقات تنیس روی میز را کسب کرد"
    تازه ترین اخبار