امروز: شنبه, ۳۱ شهریور , ۱۴۰۳ | ۱۰:۰۰:۳۲  آخرین بروزرسانی : آبان ۶ام, ۱۳۹۰
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : جمعه ۶ آبان ۱۳۹۰ | کد خبر : 8065
    ارسال خبر چاپ خبر
  • به دلیل عدم اعلام آمادگی فدراسیون پینگ پنگ فرانسه جایگزین ایران در مسابقات بین‌المللی قطر شد به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور، فدراسیون تنیس روی میز قطر و کمیته ملی المپیک این کشور برای اجرای دوباره دیپلماسی پینگ پنگ در جهان دست به کار شدند و با هماهنگی فدراسیون جهانی تنیس روی میز ITTF…

    به دلیل عدم اعلام آمادگی فدراسیون پینگ پنگ فرانسه جایگزین ایران در مسابقات بین‌المللی قطر شد
    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور، فدراسیون تنیس روی میز قطر و کمیته ملی المپیک این کشور برای اجرای دوباره دیپلماسی پینگ پنگ در جهان دست به کار شدند و با هماهنگی فدراسیون جهانی تنیس روی میز ITTF و سازمان بین المللی صلح و ورزش یک دوره مسابقه بانام جام “صلح و ورزش” را با حضور ۱۰ کشور در دوحه برگزار خواهند کرد.
    رقابتهای جام صلح و ورزش قرار بود روز یکم آذرماه با حضور کشورهای چین، هند، ایران، ژاپن، کره شمالی، کره جنوبی، پاکستان، قطر، روسیه و آمریکا در دوحه برگزار شود، اما به دلیل عدم اعلام آمادگی تیم ایران، فرانسه جایگزین تیم ملی شد.
    این پیکارها که ۱۰۰ هزار دلار جایزه نقدی دارد. در این رقابتها بازیکنان در دیدارهایی نمادین به صورت دونفره به میدان می روند و تمامی هزینه ها برای کشورهای شرکت کننده به عهده میزبان است.
    این مسابقات در دو بخش آقایان و بانوان انجام می شود و کشورها مجاز هستند یک بازیکن مرد و یک بازیکن زن را در این رقابت ها معرفی کنند.
    مراسم قرعه کشی مسابقات ۲۹ آبان در هتل ریتزکارلتون دوحه برگزار می شود و مسابقات یکم آذر به صورت حذفی تنها در بخش دوبل انجام خواهد شد.
    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "مسابقات جام صلح و ورزش از روز یکم آذرماه بدون حضور ایران در دوحه برگزار می شود"
    تازه ترین اخبار