امروز: چهارشنبه, ۲ آبان , ۱۴۰۳ | ۰۱:۱۶:۵۳  آخرین بروزرسانی : آبان ۱۹ام, ۱۳۹۰
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : جمعه ۶ آبان ۱۳۹۰ | کد خبر : 8071
    ارسال خبر چاپ خبر
  • عضو فراکسیون ورزش مجلس گفت: اگر افراد سیاسی در ورزش نباشند به نفع ورزش است و مجلس این مسئله را پیگیری می‌کند علی اصغر یوسف نژاد گفت»، در خصوص عملکرد وزارت ورزش و جوانان در چند ماه اخیر گفت: آن چیزی که باید مورد ارزیابی قرار گیرد، مقایسه عملکرد فعلی دستگاه ورزش کشور با برنامه…

    عضو فراکسیون ورزش مجلس گفت: اگر افراد سیاسی در ورزش نباشند به نفع ورزش است و مجلس این مسئله را پیگیری می‌کند
    علی اصغر یوسف نژاد گفت»، در خصوص عملکرد وزارت ورزش و جوانان در چند ماه اخیر گفت: آن چیزی که باید مورد ارزیابی قرار گیرد، مقایسه عملکرد فعلی دستگاه ورزش کشور با برنامه های ارائه شده وزیر در مجلس و مطالبات بخش های مختلف ورزش و مجلس از وزیر است.
    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور؛وی در ادامه افزود: هنوز نمی توان در خصوص عملکرد وزارت ورزش اظهار نظر کرد و باید فرصت  بیشتری داد تا برنامه های وزیر ورزش و جوانان عملی شود.
    عضو فراکسیون ورزش مجلس محقق نشدن بخشی از مطالبات فدراسیون ها و دستگاه های ورزشی را یکی از مشکلات کنونی ورزش خواند و گفت: اکنون بسیاری از برنامه های فدراسیون ها نیاز به تجدید نظر دارد و برخی نیز باید به سرعت عملی شود اما باید صبر کرد و فرصت داد تا تیم مدیریتی وزارت ورزش آرایش خود را به دست آورد.
    وی خصوص عدم حضور مسئولین ورزش کشور در مراسم توزیع مدال مسابقات قهرمانی قایقرانی و تیراندازی با کمان آسیا گفت: متاسفانه بین رشته های مختلف ورزشی برخورد تبعیض آمیز وجود دارد و برای رشته هایی مانند فوتبال و کشتی وقت و پول بیشتری خرج می شود در صورتی که بسیاری از رشته های مدال آور و المپیکی مورد کم لطفی قرار می گیرند.
    یوسف نژاد از مسئولین ورزش کشور خواست تا با تمام ورزش های با توجه به جایگاه و لیاقتی که دارند رفتار کنند و گفت: حضور مسئولین ورزش در مراسم توزیع مدال قهرمانان کشورمان سبب دلگرمی و افزایش روحیه ورزشکاران و مدیران ورزشی می شود و آنها را نسبت به تصمیمات آینده واقع بین می کند.
    وی در خصوص حضور افراد سیاسی در راس ورزش کشور و هیئت مدیره باشگاه های استقلال و پرسپولیس گفت: ما تا اینجا به اندازه کافی تاوان حضور سیاسیون را در ورزش داده ایم و من به چند دلیل به شدت با این موضوع مخالفم.
    عضو فراکسیون ورزش مجلس تصریح کرد: اصل ۱۴۱ قانون اساسی که بر دو  شغله بودن تاکید می کند مانع از حضور نمایندگان مجلس در هیئت مدیره باشگاه ها می شود.
    وی به ماده ۱۸ اصل ۴۴ قانون اساسی اشاره کرد و گفت: در این ماده آمده است که دولت نمی تواند در  امور موسسات یا تیم هایی که در حال واگذاری هستند، دخالت کند و نیز بنا بر قانون بودجه سال ۹۰ رئیس هیئت مدیره باشگاه هایی مثل پرسپولیس و استقلال  که باید واگذار شوند، وزیر اقتصاد است.
    یوسف نژاد در پایان گفت: اگر افراد سیاسی در ورزش نباشند به نفع ورزش است و مجلس این مسئله را پیگیری می کند.
    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "افراد سیاسی باید از ورزش جدا شوند"
    تازه ترین اخبار