امروز: شنبه, ۳۱ شهریور , ۱۴۰۳ | ۱۰:۱۸:۳۲  آخرین بروزرسانی : آبان ۶ام, ۱۳۹۰
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : جمعه ۶ آبان ۱۳۹۰ | کد خبر : 8092
    ارسال خبر چاپ خبر
  • به گزارش  پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور به نقل از پینگستان، با پیروزی همه جانبه چین در پروتور سوئد، شانزدهمین سال برگزاری پروتورها به پایان رسید. تمام شدن پروتورهای امسال به این معنی است که بازیکنان دعوت شده به مسابقات گرند پروتور لندن مشخص شدند. این مسابقات با حضور ۱۶ بازیکن در هر رویداد، از…

    به گزارش  پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور به نقل از پینگستان، با پیروزی همه جانبه چین در پروتور سوئد، شانزدهمین سال برگزاری پروتورها به پایان رسید. تمام شدن پروتورهای امسال به این معنی است که بازیکنان دعوت شده به مسابقات گرند پروتور لندن مشخص شدند. این مسابقات با حضور ۱۶ بازیکن در هر رویداد، از ۲۴ تا ۲۷ نوامبر، در سالن ورزشی اکسل (ExCel) لندن انگلستان برگزار می شود.
    همانطور که انتظار می رفت، اسامی بازیکنان دعوت شده به گرند پروتور لندن، اسامی بازیکنانی است که رنکینگ بالایی دارند. اما بررسی موشکافانه بر روی اسامی نشان می دهد که قاره آسیا قدرت اصلی تنیس روی میز است. هم در مردان و هم در زنان ۱۴ نفر از آسیا هستند و در مردان و زنان روی هم چهار نفر از اروپا می باشند. البته دو تا از ۴ نفر اروپایی فقط به دلیل این که میزبان می باشند به این مسابقات دعوت شده اند.
    دیمیتری اوفچاروف آلمانی تنها بازیکن مرد اروپایی است که امتیاز کافی را به دست آورده است و در زنان هم تنها وو جیادو آلمانی امتیاز کافی را به دست آورده است.
    اسامی بازیکنان مرد دعوت شده به گرند پروتور به ترتیب امتیاز:
    ۱- ما لونگ
    ۲- ژانگ ژیک
    ۳- شو شین
    ۴- ما لین
    ۵- وانگ هائو
    ۶- میزوتانی جون
    ۷- دیمیتری اوفچاروف
    ۸- لی سنگ سون
    ۹- کیشیکاوا سیا
    ۱۰- چوآنگ چی یوان
    ۱۱- وانگ لیچین
    ۱۲- اوه سنگ یون
    ۱۳- ریو سئونگ مین
    ۱۴- جو سه هیوک
    ۱۵- گائو نینگ
    ۱۶- پائول درینخال
    اسامی افراد ذخیره:
    ولادیمیر سامسونو
    الکسندر شیباو
    نیوا کوکی
    یانگ زی
    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "قاره کهن ابرقدرت تمام پروتورهای جهان"
    تازه ترین اخبار