امروز: چهارشنبه, ۲ آبان , ۱۴۰۳ | ۰۱:۱۶:۳۵  آخرین بروزرسانی : آبان ۱۹ام, ۱۳۹۰
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : یکشنبه ۸ آبان ۱۳۹۰ | کد خبر : 8142
    ارسال خبر چاپ خبر
  • وقتی خورشید در آسمان می‌تابد هم نمی‌توانید مطمئن باشید که چشم‌های شما همه چیز را می‌بیند. شاید تخته‌سنگ یا دیواره‌ای، سایه‌ای روی زمین یا هر سطحی ایجاد کند که دید شما را از بین ببرد. سایه‌ها را هیچ‌وقت جدی نگرفته‌ایم. شاید آخرین بار که به سایه‌ات خیره شده‌ای، به همان زمان کودکی برگردد که دنبال…

    وقتی خورشید در آسمان می‌تابد هم نمی‌توانید مطمئن باشید که چشم‌های شما همه چیز را می‌بیند. شاید تخته‌سنگ یا دیواره‌ای، سایه‌ای روی زمین یا هر سطحی ایجاد کند که دید شما را از بین ببرد.
    سایه‌ها را هیچ‌وقت جدی نگرفته‌ایم. شاید آخرین بار که به سایه‌ات خیره شده‌ای، به همان زمان کودکی برگردد که دنبال این سیاهی می‌دویدی و هرگز هم به آن نرسیدی! آیا پشت این سیاهی، ناشناخته‌هایی نخوابیده بود؟
    پینگ پنگ  ایران هم انگار در پشت سایه‌های کم رنگ و پررنگ خود عوامل و دست‌هایی ناشناخته دارد که چون به چشم نیامده‌اند و یا نخواسته‌اند تا از سایه‌ها بیرون بیایند، هیچ‌گاه مورد توجهی خاص قرار نگرفته‌اند.
    نمی‌توان منکر این حقیقت شد که وجود مشاورانی در پس زمینه ای رشته رها شده، نقشی کلیدی در شکل‌گیری کلیت مدیریت این رشته در سراسر کشور داشته است. (هیئتهای استانها و…)
    می‌توانیم چراغی کوچک در دست بگیریم و به کندوکاو سایه‌ها مشغول شویم. شاید بهتر بتوان چهره ناشناخته‌ها را پیدا کرد.
    آنچه مسلم است ماجرا تمام نشده است وحکایت های تلخی همچنان باقی مانده وماجراهای بزرگی در حال اتفاق است.
    مسئولین محترم فعلی تنیس روی میز کشور باید بپذیرند که متاسفانه جنگ‌های داخلی وپرده دری وهمچنین تزویر و ریا  در این رشته حساس به راه افتاده است!
    این جنگهای داخلی فقط مختص درگیری با مسئولان فدراسیون نخواهد بود وباید بزودی شاهد درگیری بین خود بازیکنان وداوران و مربیان و دیگر اقشار با هم باشیم زیرا پرده ها دریده شده و مرزها درهم نوردیده شده است.
    کلیات مدیریت در تنیس روی میز کشور باید مورد بازنگری فوری و زیر بنایی قرار گیرد. متاسفانه فدراسیون تنیس روی میز کشور با بودجه ای که در اختیار دارد حتی نمی تواند خرج کارکنان خودش را بدهید چه برسد به اینکه بتواند برای مدت پنج سال برنامه ای را تدوین نماید.
    وقتی بیشتر بدنه تنیس روی میز کشور بنا به هردلیلی (کاری به اصل ماجرا نداریم) با عدم همکاری با فدراسیون  ازآن جدا بوده اند چه کسی یا چه کسانی این برنامه موسوم به برنامه پنج ساله را برای تنیس روی میز کشور تدوین نموده اند؟
    چه کسی از این برنامه خبر دارد؟مفاد آن را چه کسی رویت کرده؟
    جامعه تنیس روی میز  باید بدانند که تاکنون اینجانب از هر کس از مربیان ملی و پیشکسوتان این خانواده سوال کرده ام که آیا شما در نوشتن این برنامه پنج ساله شرکت داشته اید یا خیر همه عنوان کرده اند که اصلا ما از آن هیچ خبری نداریم چه برسد به همکاری در این زمینه.!!۱
    آیا این احتمال وجود دارد که رئیس محترم فدراسیون والیبال یا آن دوست وزارت ورزشی که درچند روز گذشته از این برنامه رونمایی کرده اند در نگاشتن آن سهمی داشته باشند؟ای کاش برای بحث قدرتی آن از رئیس محترم فدراسیون وزنه برداری هم کمک میگرفتیم!!
    بدون تعارف باید عنوان کنیم که نه تنها با بازگشت بازیکنان مشکلی از این خانواده مرتفع نشده بلکه بربسیاری از مشکلات نیز افزوده شده است.
    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "حکایتهای ناتمام"
    1. رضا از سنندج گفت:

      سلام لطفا ذکر کنید منبع این حکایتهای ناتمام از چه کسی است. ممنون


    تازه ترین اخبار