امروز: چهارشنبه, ۲ آبان , ۱۴۰۳ | ۰۱:۲۲:۴۶  آخرین بروزرسانی : آبان ۱۹ام, ۱۳۹۰
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : یکشنبه ۸ آبان ۱۳۹۰ | کد خبر : 8212
    ارسال خبر چاپ خبر
  • مسابقات دسته برتر بزرگسالان تنیس روی میز کشور درحالی به پایان رسید که باتوجه به اتفاقات رخ داده در این رشته مظلوم؛این دور از مسابقات از حساسیت و اهمیت خاصی برخوردار بود. اهمیت این رقابتها ازآنجا مشخص  می شود که طی چهار ماه گذشته بازیکنان ملی پوش وبرخی مربیان و… شرکت درتمام این رقابتها را تحریم کرده…

    مسابقات دسته برتر بزرگسالان تنیس روی میز کشور درحالی به پایان رسید که باتوجه به اتفاقات رخ داده در این رشته مظلوم؛این دور از مسابقات از حساسیت و اهمیت خاصی برخوردار بود.
    اهمیت این رقابتها ازآنجا مشخص  می شود که طی چهار ماه گذشته بازیکنان ملی پوش وبرخی مربیان و… شرکت درتمام این رقابتها را تحریم کرده بودند وبه خود لقب جامعه معترضین داده بودند.
    اعتراضی که دوام آن چهار ماه طول کشید و تقریبا تمام ارکان این رشته را تحت الشعاع خود قرار داد.ماجرا ی اعتراض این بازیکنان بصورت ظاهری از مسابقات اراک آغاز گردید اما بعدها  وبا گذشت زمان مشخص شد که قائله اراک تنها یک بهانه  برای مشکلات گسترده تر از این ماجرا اتفاق افتاده بود.
    به اعتقاد معترضین سوء مدیریت و نداشتن برنامه  وهمچنین  وجود افراد پشت پرده و از همه مهمتر باند بازی واستفاده از افراد غیر پینگ پنگی  و……دلیل این اعتراضات بوده است.
    یکی از اصلی ترین خواسته های جامعه معترض  تغییر رئیس فدراسیون بود که البته کماکان رئیس فراسیون تنیس روی میز درمسند قدرت قرار دارد.
    بازیکنان معترض ومدیریت این قائله اعتقاد دارند که آنان به خواسته های خود رسیده اند در صورتی که  بعد از چهار ماه بحران به تمام معنا در این حوزه هیچ دست آورد فنی و کارشناسی بوجود نیامده است ویا اگر اتفاق فنی وراهبردی که به در د تنیس روی میز بخورد اتفاق افتاده ما از آن بی خبر هستیم.
    از دیگر سو مسئولین ومدیران و تصمیم گیرندگان اصلی فدراسیون اعتقاد داشتند که این اتفاقات و اعتراضات از منبع شناخته شده ای هدایت می شود ویا اینکه برخی  معترضین بدنبال بازیکن سالاری هستند و یا اینکه بدنبال سهم خواهی و…..
    در هرصورت  گفته ها و شنیده ها و حتی شایعات بسیاری در این مدت بحران رخ داد که در وقت مناسب  به آن خواهیم پرداخت خصوصا ماجرای  افراد پشت پرده و از همه مهمتر مافیای موجود در تنیس روی میز….
    البته بجز مدیریان ودست اندرکاران فدراسیون وجامعه معترضین کسان دیگری هم بودند که اظهار نظر کرده اند..در برخی گفته های شنیدنی آنان از یک طرف مسئولین فدراسیون به باج دادن و سهم دهی به معترضین متهم شده و از سوی دیگر برخی افراد در جامعه معترض را به سهم خواهی از جمله بودن در کادر فدراسیون و اعزام به سفرهای دلنشین خارجی  وتعدیل در گفته ها و نوشته و همچنین پنهان شدن  بیکباره متهم میکنند.
    در این میان اتفاقات عجیبی افتاد و خوب وبد برای مراحل بعدی نمایان تر شد.سردمداران این قائله که در اوج نیاز مالی دل به برخی از بازیکنان معترض خوش کرده بودند بارها و بارها از طرف خودی ها خنجر خوردند وهمچنین از آن طرف هم مسئولین فدراسیون  مورد شدید ترین و بی سابقه ترین هجمه ها بیش از حد متعارف قرار گرفتند.
    انشا الله بزودی باب جدیدی از اتفاقات ناشنیده تنیس روی میز کشور را که  در عرف ما به نام (حرف های مگو) لقب گرفته بازگو خواهیم نمود تا جامعه تنیس روی میز کشور بیشتر با اتفاقات بزرگ رخ داده در حوزه توپ تخم مرغی به این کوچکی پی ببرند.
    منتظر باشید…..
    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "آنچه گذشت…."
    1. حسن گفت:

      با سلام و عرض ادب.مافیا در چه قشزی میتوانند نفوذ کرده و به اهداف اقتصادی خود برسند.۱کتخدا را ببینند و قیمتش را که میتواند حمایت از نظر مادی یا مقامی باشد جذب کند۲نفوذ خود را بوسیله پل فدراسیون در کنفدراسیون و فدراسیون جهانی بالا برده و به انها ثابت کند عضو موجهی در این کشور برای توسعه فروش وسائل مخصوص این رشته است و اعضا اقتصادی که حضورا و غیابی در ان مراکز حضور دارند به این مهم برسند۳با استفاده از پل فدراسون افرادی از عوامل مافیا در هر استان مسئولیت کلیدی هیئتها را جهت فروش بیشتر و همینطور حمایت از مسئول فدراسون دارا باشند.۴تسلط کامل روی اعضائ تیم ملی جهت حمایت و استفاده ان وسائل ورزشی بخصوص به هر وسیله تهدید یا …..انجام و لازم است ۵تفرقه و از بین بردن فرهنگ پهلوانی و ریشه های فنی و تار و مار متخصصین. در این صورت نفوذ در اشخاص طمع کار که موج سوارن از ان جمله اندراحت و میدان برای انها باز و در این صورت با اراده قوی اهداف را دنبال چرا که بدون استحقاق مشاهده مکنند بطور مثال شخصی در حد مربی شهرستان کوچک مربی تیم ملی یا فلان منصب بالای فدراسیون را بدست اورد.۶سازندهگی را نابود چون جذب افراد بصورت مقطعی و بلافاصله دفع علاقه مندان به این رشته و جایگزین کردن فروش بیشتری را بدنبال خواهد داشت.۷ نمک گیر کردن مافیا و عوامل در امور خلاف جهت استحکام خود.و………ایا همه این کارها در ۱۵ سال اخیر در این ورزش انجام شده امیدوارم اینگونه نباشد چون اگر …….باید این خانواده یه سری به خود و داخل خودو….بزند.با تشکر


    تازه ترین اخبار