امروز: پنج شنبه, ۲۹ شهریور , ۱۴۰۳ | ۱۹:۴۷:۵۸  آخرین بروزرسانی : مرداد ۱ام, ۱۳۹۰
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : شنبه ۱ مرداد ۱۳۹۰ | کد خبر : 827
    ارسال خبر چاپ خبر
  •   مجید احتشام زاده عضو کمیته فنی و کارشناس این رشته در گفتگو با باشگاه خبرنگاران افزود: هر کشوری دوست دارد که سهمیه المپیک را کسب کند و در رقابت ها المپیک نماینده ای داشته باشد ولی تنیس روی میز دلیلی بر این نمی بیند که این سهمیه را با شرط و شروط بازیکنان کسب…

     

    مجید احتشام زاده عضو کمیته فنی و کارشناس این رشته در گفتگو با باشگاه خبرنگاران افزود: هر کشوری دوست دارد که سهمیه المپیک را کسب کند و در رقابت ها المپیک نماینده ای داشته باشد ولی تنیس روی میز دلیلی بر این نمی بیند که این سهمیه را با شرط و شروط بازیکنان کسب کند که به اعتقاد من اگر قرار است این چنین سهمیه به دست آوریم کسب نکنیم بهتر است.

    وی افزود: تنیس روی میز در المپیک تاکنون هیچ مدالی را کسب نکرده است و دلیلی ندارد که برای رقابت های المپیک به بازیکنان باج دهیم زیرا در صورت کسب سهمیه یازدهم هیچ مدالی را کسب نخواهیم کرد تا افسوس آن را بخوریم.

    وی خاطر نشان کرد: دوست نداریم بهای غیر منطقی برای المپیک به بازیکنان بدهیم زیرا اگر سهمیه هم کسب کنیم مدالی نخواهیم داشت و اگر برای المپیک به بازیکنان باج داده شود بعدها دیگر نمی توانیم در مقابل ملی پوشان و بازیکنان و جلوی فدراسیون سربلند کنیم.

    احتشام زاده در ادامه گفت: خواسته های بازیکنان باید منطقی باشد و آنها حق این را ندارند که اعلام کنند که دبیر، نائب رئیس و رئیس فدراسیون عوض شود و فقط می توانند در رابطه با مشکلات فنی و کیفی انتقاد کنند اگر قرار باشد بازیکنان به فدراسیون خط بدهند فدراسیون نباید دیگر به کار خود ادامه دهد.

    وی افزود: اگر بازیکنان مشکل و انتقادی دارند باید رو در رو با مسئولان در میان بگذارند نه اینکه در رسانه ها این مسائل را مطرح کنند و خواسته های آنها باید معقول باشد نه اینکه در رابطه با نحوه برگزاری رقابت های تیم ملی را اظهار نظر کنند.

    وی اظهار داشت: تیم ملی جایی نیست که بازیکنان در آن انصراف بدهند و در حال حاضر بازیکن ملی پوشی وجود ندارد زیرا زمانی که بازیکنان از رقابت های آسیایی جهانی و تورنمنت های بین المللی بازمی گردند دیگر کلمه ملی پوش برای آنها معنی ندارد تا زمان برگزاری رقابت های بعدی که انتخابی برگزار شود پس با این حساب هنوز تیم ملی تنیس روی میز ندارم و معلوم نیست که در دوره جدید چه کسانی برای تیم ملی انتخاب شوند.

    احتشام زاده تصریح کرد: در شان یک ملی پوش نیست که از ادامه مسابقات انصراف دهد و باید مطیع برنامه ریزی های فدراسیون باشد و نسبت به پیراهن ملی تعصب داشته باشد.

    ملی پوش سابق وکارشناس پینگ پنگ افزود: بحثی در این نیست که همیشه افرادی هستند که هم مخالف و هم موافق هستند و افرادی که دوست دارند ورزش را از بین برود.

    وی افزود: به نظر من افرادی از بیرون به بازیکنان در حال خط دادن هستند زمانی که به بازیکنان می گویم در رقابت ها حاضر شوید و نمی شوند مشخص است که از بیرون به آنها خط داده می شود و بازیکنان مطیع آنها هستند.

    وظیفه بازیکن این است که زمانی که به وی گفته می شود حاضر شود در رقابت ها بدون گذاشتن شرایط حاضر قبول کند.

    وی افزود: مشکل خاصی در رقابت های اراک به وجود نیامد و طبق تقویم سال ۹۰ مقرر شد که تورهای حرفه ای در استان های مختلف برگزار شود که اولین دوره آن در اراک برگزار شد که به دلیل امکانات نامساعد و شرایط نامطلوب طبق نظر ناظر مسابقات و با هماهنگی فدراسیون مقرر شد در شهر دیگر با شرایط مطلوب برگزار شود و فدراسیون نیز بازیکنان را محکوم نکرد زیرا درخواست آنها منطقی بود .

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "گفتگوی مجید احتشام زاده با باشگاه خبرنگاران"
    تازه ترین اخبار