امروز: شنبه, ۳۱ شهریور , ۱۴۰۳ | ۰۶:۳۷:۰۵  آخرین بروزرسانی : آبان ۱۰ام, ۱۳۹۰
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : سه شنبه ۱۰ آبان ۱۳۹۰ | کد خبر : 8341
    ارسال خبر چاپ خبر
  • مراسمی با حضور  سید غلامرضا کمانه مدیر کل ورزش و جوانان استان یزد و روسا و نواب رئیس و دبیران هیأت های ورزشی استان و مسئولین ادارات ورزش و جوانان شهرستانهای استان که دوشنبه ۹ آبان ۹۰ در سالن آمفی تئاتر اداره کل ورزش و جوانان استان برگزار شد واز هیأتها و روابط عمومیهای برتر…

    مراسمی با حضور  سید غلامرضا کمانه مدیر کل ورزش و جوانان استان یزد و روسا و نواب رئیس و دبیران هیأت های ورزشی استان و مسئولین ادارات ورزش و جوانان شهرستانهای استان که دوشنبه ۹ آبان ۹۰ در سالن آمفی تئاتر اداره کل ورزش و جوانان استان برگزار شد واز هیأتها و روابط عمومیهای برتر شش ماهه اول سال ۹۰ تجلیل شد.
    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور ؛روابط عمومی هیأت تنیس روی میز استان نیز که بعنوان یکی از روابط عمومیهای برتر برگزیده شده در این مراسم مورد تقدیر قرارگرفت . در بخشی از تقدیر نامه مدیر کل وزرش و جوانان استان به مسئول روابط عمومی هیأت تنیس روی میز استان  ضمن تبریک احراز
    رتبه روابط عمومی برتر در بین هیأت های ورزشی  در تعریف روابط عمومی چنین آمده است :

    ((روابط عمومی میعادگاه عاشقانی از خود رسته است که گام در وادی هنر و اندیشه نهاده اند و با شور و اشتیاقی وصف ناپذیر ، دشواریهای آن را به جان خویش خریده اند تا راویانی باشند برای ثبت ثانیه  های خدمت به خلق اله))

    اعزام تیم نونهالان استان یزد به مسابقات قهرمانی کشور

    تیم تنیس روی میز نونهالان استان یزد متشکل از آقایان مصطفی زارع بیدکی و وحید حاضری از مهریز و امیرحسین خالومحمدی از میبد به سرپرستی و مربیگری سعید زارع زاده صبح روز یکشنبه برای شرکت در مسابقات قهرمانی نونهالان کشور به قم اعزام خواهند شد.

    این نفرات در اواخر شهریور جهت آمادگی به مسابقات آزاد نونهالان کشور در گرگان اعزام شده بودند و تمرینات این تیم پس از مسابقات گرگان تا بحال در شهرستان مهریز ادامه دارد. مسابقات تنیس روی میز قهرمانی نونهالان کشور ۱۶ لغایت ۱۹ آبان در قم برگزار خواهد شد.

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "تقدیر مدیر کل ورزش و جوانان استان یزد از روابط عمومی هیئت تنیس روی میز استان"
    تازه ترین اخبار