امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۰۱:۰۹:۳۵  آخرین بروزرسانی : آذر ۲۵ام, ۱۳۹۰
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : چهارشنبه ۱۱ آبان ۱۳۹۰ | کد خبر : 8428
    ارسال خبر چاپ خبر
  •       قهرمان اصفهانی گفت: با توجه به نبود امکانات مادی و معنوی دولتی در رشته تنیس روی میز، با هزینه‌های شخصی که خانواده در اختیارم قرار دادند توانستم قله‌های پیروزی را در رشته تنیس روی میز فتح کنم. به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشورملیکا آخوندی اظهار داشت: دو مقام کشوری را در رقابت‌های تنیس…

     
     
     
    قهرمان اصفهانی گفت: با توجه به نبود امکانات مادی و معنوی دولتی در رشته تنیس روی میز، با هزینه‌های شخصی که خانواده در اختیارم قرار دادند توانستم قله‌های پیروزی را در رشته تنیس روی میز فتح کنم.
    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشورملیکا آخوندی اظهار داشت: دو مقام کشوری را در رقابت‌های تنیس روی میز با هزینه‌های شخصی و حمایت‌های بی‌دریغ خانواده خود توانستم کسب کنم.
    وی که رشته تنیس روی میز را از سن ۱۰ سالگی آغاز کرده و هم‌اکنون در سن ۱۶ سالگی به عنوان یک قهرمان بین المللی در این رشته ورزشی شناخته می‌شود، اظهار داشت: علاوه بر ایجاد تمرکز فکری زیاد در رشته تنیس روی میز، احساس شادی و شعف وصف ناپذیر نیز از بهترین خصوصیات این رشته ورزشی در زندگی شخصی من است.
    آخوندی که قبل از روی آوردن به رشته تنیس‌ روی میز در رشته ورزشی اسکواش فعالیت داشته است در مورد امکانات دولتی قرار داده شده در اختیار ورزشکاران تنیس‌ روی میز استان اصفهان گفت: با تمام تلاش هیئت تنیس‌ روی میز استان اصفهان، باز حمایت مالی خوبی از ورزشکاران تنیس روی میز نمی‌شود که به همین دلیل با امکانات مالی شخصی که خانواده در اختیار من قرار دادند، زیر نظر بهترین اساتید این رشته ورزشی به تمرین پرداختم.
    وی در مورد مشکلات یک ورزشکار حرفه‌ای در مورد درس و مدرسه با اشاره به اینکه بیشتر وقت افرادی مانند من در میادین ورزشی می‌گذرد، اظهار داشت: سازمان آموزش و پرورش آنچنان که باید و شاید همکاری‌های لازم را برای مجوزهای لازم غیبت از مدرسه انجام نمی‌دهد و این در حالی است که شرایط ورزشی یک ورزشکار حرفه‌ای حمایت‌های ویژه‌ای را می‌طلبد.
    آخوندی ادامه داد: دوست دارم به کشور‌های مختلفی رفته و در عین حال که طرز بازی سایر ورزشکاران رشته تنیس روی میز را از نزدیک مشاهد می‌کنم، خود نیز بتوانم سبک بازی‌ام را به همگان نشان دهم.
    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "ملیکاآخوندی:کسب مدال طلا با هزینه‌های شخصی میسر شد"
    تازه ترین اخبار