امروز: شنبه, ۳۱ شهریور , ۱۴۰۳ | ۰۶:۱۳:۰۱  آخرین بروزرسانی : آبان ۱۱ام, ۱۳۹۰
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : چهارشنبه ۱۱ آبان ۱۳۹۰ | کد خبر : 8469
    ارسال خبر چاپ خبر
  • سرمربی تیم های خردسالان، نونهالان و نوجوانان تنیس روی میز استان قزوین گفت: در سال های اخیر سرمایه گذاری خوب و مناسبی روی پینگ پنگ قزوین در رده های سنی پایه صورت گرفته است که این مهم موجب پشتوانه سازی برای آینده این رشته در استان شده است. به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور’حیدر…

    سرمربی تیم های خردسالان، نونهالان و نوجوانان تنیس روی میز استان قزوین گفت: در سال های اخیر سرمایه گذاری خوب و مناسبی روی پینگ پنگ قزوین در رده های سنی پایه صورت گرفته است که این مهم موجب پشتوانه سازی برای آینده این رشته در استان شده است.
    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور’حیدر جلیلوند’ افزود: در سال های اخیر در بخش استعدادیابی و آموزش، فعالیت های سازنده ای از سوی هیات تنیس روی میز استان قزوین صورت گرفته است.
    وی، تقویت در رده سنی پایه را موجب پیشرفت در هر رشته ورزشی دانست و اظهارکرد: با تقویت رده های سنی پایه که بطور جدی مورد توجه هیات تنیس روی میز استان قزوین قرار گرفته است، در سال های نه چندان دور، شاهد رشد فنی و درخشش پینگ پنگ بازان قزوینی در  سطح کشور خواهیم بود.
    جلیلوند با اشاره به اینکه در حال حاضر در رده های سنی خردسالان، نونهالان و نوجوانان، ورزشکاران مستعد به طور جدی و منظم زیر نظر مربیان به تمرین می پردازند، خاطرنشان کرد: با برگزاری برنامه های تمرینی منظم و شرکت در رقابت های مختلف، رشد و پیشرفت ورزشکاران پایه را در دستور کار قرار داده ایم.
    سرمربی تیم نوجوانان تنیس روی میز قزوین در ادامه به اعزام تیم پینگ پنگ قزوین به رقابت های قهرمانی کشور در رده سنی نونهالان اشاره کرد و گفت: آمادگی بازیکنان این تیم برای شرکت در این مسابقات خوب و رضایتبخش است.
    جلیلوند، ‘امیرحسین زرآبادی’،’محمدحسین کرمجو’ و ‘سامان خانزاده’ را بازیکنان تیم تنیس روی میز نونهالان قزوین حاضر در رقابت های قهرمانی کشور خواند و گفت: این سه بازیکن با برگزاری رقابت های انتخابی از بین ۱۳ ورزشکار حاضر در اردو، برای حضور در تیم پینگ پنگ نونهالان استان برگزیده شدند.
    مسابقات قهرمانی تنیس روی میز قهرمانی کشور از ۱۶تا ۱۹ آبان ماه جاری در شهر مقدس قم برگزار می شود
    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "‘حیدر جلیلوند’:سرمایه گذاری خوبی در قزوین روی رده سنی پایه صورت گرفته است"
    تازه ترین اخبار