امروز: چهارشنبه, ۲ آبان , ۱۴۰۳ | ۰۱:۵۵:۳۱  آخرین بروزرسانی : آبان ۱۹ام, ۱۳۹۰
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : پنجشنبه ۱۲ آبان ۱۳۹۰ | کد خبر : 8493
    ارسال خبر چاپ خبر
  • درحالی که از سوی وزارت ورزش وجوانان کمترین بودجه ای به فدراسیون تنیس روی میز ارائه نشده است؛ وزیر محترم ورزش وجوانان با کمک میلیارد ی و غیرمنطقی و همچنین سوال برانگیز خود به فوتبال  یا بقولی به تیمهای تهرانی  تیر خلاصی بر رشته های بدون حاشیه و ارزشی و اخلاقی کشور را نواخته است. هنوز چند…

    درحالی که از سوی وزارت ورزش وجوانان کمترین بودجه ای به فدراسیون تنیس روی میز ارائه نشده است؛ وزیر محترم ورزش وجوانان با کمک میلیارد ی و غیرمنطقی و همچنین سوال برانگیز خود به فوتبال  یا بقولی به تیمهای تهرانی  تیر خلاصی بر رشته های بدون حاشیه و ارزشی و اخلاقی کشور را نواخته است.
    هنوز چند روزی از شهد  کمک جنجالی جناب وزیر به تیمهای فوتبال تهرانی نگذشته است که نتیجه  نشئه سکرآور آن(اتفاق بداخلاقی جدید در فوتبال)دل تمامی ورزشکاران کشور را بدردآورده است. تا جایی که جناب وزیر باید بزودی در صحن مجلس برای پاسخگویی حاضر شوند!!!
    امروز تمام ورزش وارزش آن فدای  فوتبال کشور شده ودیگر ورزشهای مستعد و در حال پیشرفت به حال خود رها گردیده است.
    حتما جناب وزیر خوب میدانند که بیش ازنود درصد از حجم روزنامه ها و تلویزیون و بودجه ها و امکانات درجهت فوتبال  شکست خورده و از رده خارج  ومملو از حاشیه  اختصاص داده میشود.
    آقای وزیر در حالی این پول را از جیب بیت المال تقدیم  دوتیم تهرانی کرده که دررشته مظلوم و بی پناه تنیس روی  میز  کشورجوانان ملی پوش ارزشی و خوش اخلاق آن برای ایاب و ذهاب وحتی حوائج اولیه آن دچار مضیقه هستند!!!
    آقای وزیر در حالی گرایش و پردازش خودرا به فوتبال تهرانی  آن هم نه فوتبال ملی نشان داده که به دلیل عدم اسپانسر و مشکلات عدیده مالی  نفرات دسته برتر تنیس روی میزکشور در یک سردرگمی مطلق وبلاتکلیفی بسر میبرند.و مطمئنا بیشتر آنان نمیتوانند جذب تیمهای شرکت کننده درباشگاههای  کشور باشند!!!
    جناب وزیر محترم و دست اندرکاران وزارت ورزش باید بدانند که با این روش  ضربه غیر قابل جبرانی رابه ریشه پینگ پنگ وورزش کشور نواخته اند.
    آقای وزیر : شما مسئول این بلاتکلیفی در تنیس روی میز کشور هستید لطفا به داد ما برسید که خدا را خوش نمی آید….
    اینجانب به نمایندگی از جامعه تنیس روی میز کشور و حتی برخی مسئولین که شاید نتوانند بدلیل زیرمجموعه بودن شما حرفی بزنند این درد دل ها را نوشتم.شاید آنها به شما بدهکار باشند اما بنده از شما طلبکارم…. وهمچنین بعد از سنت شکنی قهرمان ملی این رشته(عالمیان)شما به تنیس روی میزکشور خیلی بدهکار شده اید…
    مدیر سایت: سید منصور علوی
     
     
    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "آقای وزیر فوتبال ؛رحمی هم به تنیس روی میز کشور بکنید؟"
    تازه ترین اخبار