امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۰۱:۱۰:۰۶  آخرین بروزرسانی : آذر ۲۵ام, ۱۳۹۰
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : جمعه ۱۳ آبان ۱۳۹۰ | کد خبر : 8576
    ارسال خبر چاپ خبر
  • درشرایطی که ملی پوشان و قهرمانان سایرکشورها در نهایت آسایش و رفاه وامکانات قرار دارند ملی پوشان  ارزشمند بانوان ایران حتی برای تهیه توپ تنیس روی میز در مضیقه به سر می برند.اصولا در شرایط فعلی  قیاس وضعیت ملی پوشان ایرانی با ورزشکاران معمولی سایر کشورها مناسب به نظر نمی رسد. متاسفانه مسئولان ورزش این…

    درشرایطی که ملی پوشان و قهرمانان سایرکشورها در نهایت آسایش و رفاه وامکانات قرار دارند ملی پوشان  ارزشمند بانوان ایران حتی برای تهیه توپ تنیس روی میز در مضیقه به سر می برند.اصولا در شرایط فعلی  قیاس وضعیت ملی پوشان ایرانی با ورزشکاران معمولی سایر کشورها مناسب به نظر نمی رسد.
    متاسفانه مسئولان ورزش این حوزه کمترین اطلاعی از ملی پوشان برجسته خود نداشته وفقط در زمان مسابقات یا نیاز ورزش کشور از آنان باخبر می شوند.
    آیامسئولان ورزش بانوان کشور خبر دارند که ملی پوشان آبرودار وارزشی ما از لحاظ مالی وفنی در ردیف فقیر ترین و محروم ترین کشورهای جهان قرار دارند؟
    نبود سالنهای تمرینی ؛نداشتن مربی برجسته وکارآمد بالاتر از سطح خود؛نداشتن اسپانسربرای برگزاری مسابقات باشگاهی ؛عدم پشتیبانی مناسب بعد از انجام مسابقات؛عدم رسیدگی و ارتقاءسطح مربیان  خانم درکشور؛….برخی از صدها مشکل اساسی این حوزه است که متاسفانه بانوان ارزشمند ما رامبدل به شهروند درجه دو م و…نموده است.همانگونه که مجموعه ورزش کشور مختص فوتبال و حاشیه های آن شده ؛دقیقا به همان اندازه ورزش بانوان  در حوزه تنیس روی میز دچارانزوا و محرومیت شده است.
    ازاین رو به خانم نائب رئیس  پیشنهاد میگرددهرچه زودتر کارگروهی برای بررسی وضعیت مالی وفنی ونیازهای مبرم آنان تشکیل تا شاید اندکی دل شکسته  وناامید شده آنانرا به دست آوریم.
    خانم نائب رئیس منتظر حرکت جهادی شما در این ارتباط هستیم.
    مدیرسایت: سید منصور علوی
     
    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "بازنگری در ورزش بانوان مظلوم پینگ پنگی کشور"
    1. حسن گفت:

      با سلام و عرض ادب .اگر به کسی کادو دادند شما منتظر جواب نباشید.با تشکر.


    تازه ترین اخبار