امروز: شنبه, ۳۱ شهریور , ۱۴۰۳ | ۰۶:۱۷:۱۱  آخرین بروزرسانی : آذر ۲۵ام, ۱۳۹۰
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : شنبه ۱۴ آبان ۱۳۹۰ | کد خبر : 8612
    ارسال خبر چاپ خبر
  • دارنده چهار نشان برنز رقابت‌های تنیس روی میز جانبازان و معلولان جهان گفت: مشکلات بچه‌های جانباز و معلول خیلی بیشتر از افراد سالم است به همین دلیل از مسوولان انتظار داریم که به ورزشکاران جانباز و معلول بیشتر توجه کنند. حمیدرضا شیخ‌زاده در حاشیه آیین تجلیل از برترین‌های ورزش خوزستان اظهارداشت: متاسفانه مسوولان بعد از…

    دارنده چهار نشان برنز رقابت‌های تنیس روی میز جانبازان و معلولان جهان گفت: مشکلات بچه‌های جانباز و معلول خیلی بیشتر از افراد سالم است به همین دلیل از مسوولان انتظار داریم که به ورزشکاران جانباز و معلول بیشتر توجه کنند.
    حمیدرضا شیخ‌زاده در حاشیه آیین تجلیل از برترین‌های ورزش خوزستان اظهارداشت: متاسفانه مسوولان بعد از مسابقات پارآسیایی گوانگ‌جو قول‌هایی دادند که هیچ کدام عملی نشد ولی بازهم از مدیرکل ورزش و جوانان استان که بعد از مدت‌ها چنین مراسمی را برپا کردند، تشکر می‌کنم.
    وی بیان‌کرد: انتظارمان از مسوولان این نیست که فقط از نظر مالی به ورزشکاران جانباز و معلول توجه کنند، مسوولان می‌توانند با سرکشی و احوال‌پرسی بسیار ساده نیز روحیه و انگیزه بچه‌های معلول را بالا ببرند.
    دارنده مدال برنز رقابت‌های جهانی تنیس روی میز جانبازان و معلولان در پکن افزود: حریف تمرینی بسیار خوب در خوزستان وجود ندارد و این موضوع کار ما را سخت کرده است. به عنوان مثال من در حال حاضر چون در شهرستان ایذه زندگی می‌کنم هیچ حریف تمرینی که در سطح آسیا و جهان باشد، ندارم و من در واقع با شاگردان نونهال و نوجوانی که خودم آن‌ها را تعلیم می‌دهم، تمرین می‌کنم. این شرایط باعث می‌شود که همیشه در همان سطحی که هستم باقی بمانم و پیشرفت نکنم زیرا هیچ موقع با حریفی که قوی‌تر از خودم باشد، تمرین نمی‌کنم.
    وی اظهارکرد: ورزشکاران معلول خوزستانی توانایی حضور در تیم‌ملی را دارند. بچه‌های خوزستانی از استعدادهای بسیار خوبی برخوردارند اما تنها مشکلی که وجود دارد توجه نکردن کافی به آن‌ها است. اگر مسوولان دست این ورزشکاران را بگیرند و به ورزش بکشانند مطمئنا در میادین بین‌المللی افتخارآفرینی می‌کنند.
    شیخ‌زاده ادامه‌داد: در حال حاضر تلاش می‌کنیم تا با آمادگی کامل در مسابقات جهانی تایوان شرکت کنیم تا علاوه بر این‌که رنکینگ خود را بهبود ببخشیم، سهمیه پارالمپیک لندن را نیز کسب کنیم. تمام تلاشم را انجام می‌دهم تا ورودی پارالمپیک لندن را کسب کنم و به احتمال ۸۰، ۹۰ درصد موفق به کسب سهمیه می‌شوم.
    وی اظهارداشت: مسابقات تنیس‌ روی میز پارالمپیک تقریبا هم سطح مسابقات آسیایی گوانگ‌جو است چرا که تمام قدرت‌های تنیس‌ روی میز جهان که در شرق آسیا هستند، حضور دارند. با این وجود فکر می‌کنم بتوانم عملکرد خوبی داشته باشم و در آن‌جا مقام کسب کنم.
    نایب‌قهرمان مسابقات پارآسیایی اردن در پایان گفت: تاکنون چهار مدال برنز جهان، یک نشان نقره و یک مدال برنز آسیا در کارنامه خود دارم. از سال ۷۰ تاکنون نیز به طور مداوم قهرمان کشور بودم و همچنین عنوان چهارمی بازی‌های پارآسیایی گوانگ‌جو را کسب کرده‌ام.
    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "نایب‌قهرمان جانبازان و معلولان آسیا:به احتمال زیاد سهمیه پارالمپیک را کسب می‌کنم"
    تازه ترین اخبار