امروز: پنج شنبه, ۲۹ شهریور , ۱۴۰۳ | ۲۰:۲۹:۴۶  آخرین بروزرسانی : فروردین ۸ام, ۱۳۹۱
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : شنبه ۱۴ آبان ۱۳۹۰ | کد خبر : 8615
    ارسال خبر چاپ خبر
  • دارنده مدال برنز تنیس روی میز رقابت‌های پارآسیایی گوانگ‌جو چین گفت: ‌مسابقات پارالمپیک بزرگترین رویداد ورزشی دنیا است و سطح بسیار بالایی دارد؛ امیدوارم در این رویداد ورزشی حضور داشته باشم چرا که می‌دانم وقتی باشم برای رفتن روی سکو تلاش می‌کنم. به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشورفروغ بختیاری گفت ‌که حرفی درخصوص ورزش…

    دارنده مدال برنز تنیس روی میز رقابت‌های پارآسیایی گوانگ‌جو چین گفت: ‌مسابقات پارالمپیک بزرگترین رویداد ورزشی دنیا است و سطح بسیار بالایی دارد؛ امیدوارم در این رویداد ورزشی حضور داشته باشم چرا که می‌دانم وقتی باشم برای رفتن روی سکو تلاش می‌کنم.
    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشورفروغ بختیاری گفت ‌که حرفی درخصوص ورزش بانوان دارم که همیشه دلم می‌خواست آن را مطرح کنم،ورزش بانوان همیشه در حاشیه قرار دارد و اصلا پیدا نیست. اخبار ورزشی تمام رشته‌های آقایان در رسانه‌ها گفته می‌شود ولی ورزش بانوان که در سطح آسیا مقام‌ می‌آورد، گم است. چرا باید این طور باشد؟ مگر ما کمتر از آقایان تلاش می‌کنیم؟
    وی ادامه‌داد: ‌ما بانوان نیز مجوز ورزش کردن با پوشش اسلامی را در سطح بین‌المللی داریم پس باید همان انعکاسی که درخصوص ورزش آقایان می‌شود برای ورزش بانوان هم لحاظ شود. این تنها گله‌ای است که من دارم.
    این ورزشکار معلول خوزستانی با اشاره به این‌که رقابت‌های ورودی پارالمپیک آذرماه در کشور هنگ‌کنگ برگزار خواهد شد، گفت: همه‌ جوره تلاش می‌کنم تا سهمیه این مسابقات را کسب کنم. خوشبختانه امکانات لازم نیز در استان وجود دارد.
    وی در ادامه درباره مراسم تجلیل از برترین‌های ورزش خوزستان با بیان این‌که زحمات بچه‌های ورزشکار قیمت ندارد، گفت: از این‌که استاندار، شهردار و نمایندگان استان را در این برنامه دیدم،‌ خیلی خوشحال شدم. آن‌ها با تمام مشغله کاری که داشتند به ما ورزشکاران افتخار دادند و در این مراسم حضور پیدا کردند.
    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "فروغ بختیاری از بازتاب کمرنگ ورزش بانوان در رسانه‌ها گفت"
    تازه ترین اخبار