امروز: پنج شنبه, ۲۹ شهریور , ۱۴۰۳ | ۲۰:۴۰:۴۵  آخرین بروزرسانی : آذر ۲۵ام, ۱۳۹۰
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : شنبه ۱۴ آبان ۱۳۹۰ | کد خبر : 8634
    ارسال خبر چاپ خبر
  • رییس سازمان لیگ پینگ‌پنگ از تاخیر برگزاری لیگ پینگ‌پنگ به دلیل حضور نیافتن تیم‌ها در روز قرعه کشی خبر داد. به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور؛ضرغام پور گفت، درباره وضعیت لیگ پینگ‌پنگ بانوان، گفت: علیرغم آمادگی هشت تیم برای حضور در لیگ بانوان متاسفانه در روز قرعه کشی تنها سه تیم حضور داشتند. وی…

    رییس سازمان لیگ پینگ‌پنگ از تاخیر برگزاری لیگ پینگ‌پنگ به دلیل حضور نیافتن تیم‌ها در روز قرعه کشی خبر داد.
    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور؛ضرغام پور گفت، درباره وضعیت لیگ پینگ‌پنگ بانوان، گفت: علیرغم آمادگی هشت تیم برای حضور در لیگ بانوان متاسفانه در روز قرعه کشی تنها سه تیم حضور داشتند.
    وی ادامه داد: در حال حاضر منتظر هستیم که ببینیم آیا تیمی برای حضور در لیگ اعلام آمادگی خواهد کرد یا خیر چون نمی‌توانیم به سه تیم لیگ برگزار کنیم.
    ضرغام پور با بیان این که تیم‌های ذوب آهن، مس کرمان و هیات تهران در روز قرعه کشی حضور یافتند، ادامه داد: در فصل پیش ذوب آهن با دو تیم در لیگ شرکت کرده بود که امسال تنها با یک تیم اعلام آمادگی کرده است. این در حالی است که تیم پتروشیمی تهران با توجه به بخش نامه ریاست جمهوری مبنی بر این که شرکت‌های دولتی نمی‌توانند تیم داری کنند در نتیجه‌ این تیم نیز از حضور در رقابت‌های لیگ کنار کشیده است.
    ضرغام پور اضافه کرد: اگر تیمی برای حضور در لیگ برتر اعلام آمادگی نکند، مجبوریم که لیگ امسال را به صورت رفت و برگشت و متمرکز برگزار کنیم.
    رییس سازمان لیگ پینگ‌پنگ افزود: در سال گذشته لیگ بانوان با حضور شش تیم برگزار شد.
    ضرغام پور ادامه داد: بنا بود که در اواخر آبان لیگ برتر پینگ‌پنگ بانوان برگزار شود، اما با توجه به حد نصاب نرسیدن تعداد تیم‌ها در لیگ احتمالا امسال لیگ در آذر برگزار می‌شود.
    وی ادامه داد: در حال رایزنی‌ با هیات قزوین و گلستان برای دادن تیم در لیگ هستیم که هیات قزوین با مشکلات مالی در این باره روبرو است.
    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "ضرغام پور :تاخیر در شروع لیگ بانوان به خاطر غیبت تیم‌ها در مراسم قرعه‌کشی"
    1. ali گفت:

      با سلام .؟حضور رئیس فدراسیون عزیز با اینهمه وعده وعیدهای الکی لیگ آقایان هم که خداروشکر تعریفی نداره


    تازه ترین اخبار