امروز: شنبه, ۳۱ شهریور , ۱۴۰۳ | ۱۰:۵۸:۴۳  آخرین بروزرسانی : آذر ۲۵ام, ۱۳۹۰
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : یکشنبه ۱۵ آبان ۱۳۹۰ | کد خبر : 8664
    ارسال خبر چاپ خبر
  • رئیس هیئت جانبازان و معلولان استان اصفهان گفت: باشگاه نفت پایتخت از ابتدای مهر ماه سال جاری طبق تفاهمنامه‌ای، حمایت از یک تا دو رشته ورزشی هیئت جانبازان و معلولان این استان را بر عهده گرفته است. به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور؛محمد رضا آقاباباگلیان  گفت:در راستای تفاهمنامه حمایتی باشگاه نفت پایتخت از برخی…

    رئیس هیئت جانبازان و معلولان استان اصفهان گفت: باشگاه نفت پایتخت از ابتدای مهر ماه سال جاری طبق تفاهمنامه‌ای، حمایت از یک تا دو رشته ورزشی هیئت جانبازان و معلولان این استان را بر عهده گرفته است.
    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور؛محمد رضا آقاباباگلیان  گفت:در راستای تفاهمنامه حمایتی باشگاه نفت پایتخت از برخی رشته‌های ورزشی هیئت جانبازان و معلولان استان اصفهان، دور رفت رقابت‌های لیگ باشگاهی تنیس روی میز جانبازان و معلولان استان اصفهان برگزار شد.
    وی با بیان اینکه رقابت‌های لیگ باشگاهی تنیس روی میز جانبازان و معلولان با قهرمانی تیم تنیس روی میز باشگاه نفت پایتخت به پایان رسید، تصریح کرد: این مسابقات در کلاس ایستاده برگزار شد.
    رئیس هیئت جانبازان و معلولان استان اصفهان با اشاره به حضور ۱۰ تیم در رقابت‌های لیگ باشگاهی تنیس روی میز جانبازان و معلولان اظهار داشت: در این رقابت‌ها تیم‌های تنیس روی میز استان‌های، کهگلویه و بویر احمد، خوزستان، کرمان، آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، البرز، خراسان رضوی، گلستان، اصفهان و تهران حضور داشتند.
    وی ادامه داد: رقابت‌های لیگ باشگاهی تنیس روی میز جانبازان و معلولان در دو روز و با قهرمانی تیم تنیس روی میز باشگاه نفت پایتخت که یکی از حامیان جدی ورزش جانبازان و معلولان استان اصفهان است به پایان رسید.
    آقاباباگلیان با اشاره به حضور نخستین بار باشگاه نفت پایتخت در رقابت‌های لیگ تنیس روی میز جانبازان و معلولان، تاکید کرد: به طور حتم هیئت جانبازان و معلولان استان اصفهان جوابگوی اعتماد حمایت‌های این باشگاه است
    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "نفت پایتخت حامی ورزش جانبازان و معلولان است"
    1. مختاری گفت:

      با سلام و احترام ضمن تشکر از مدیر سایت و نیز تشکر از مدیران باشگاه نفت پایتخت از جانبازان و معلولین استان اصفهان امید است با عنایت خداوند متعال و تلاش هر چه بیشتر بازیکنان و مربیان و دست اندرکاران این تیم انشاءالله در دور برگشت نیز موفق باشند و مزد حمایت و اعتماد مدیران آن باشگاه محترم را به نحو احسن بدهند . همچنین باید خاطر نشان کرد که هیات جانبازان و معلولین استان اصفهان در جذب این باشگاه مطرح برای حمایت از جانبازان و معلولان استان اصفهان تلاشهای بسیاری را انجام داده اند که از ایشان نیز تشکر میکنم و امیدوارم این روند ادامه دار باشد و مقطعی نباشد .


    تازه ترین اخبار