امروز: چهارشنبه, ۲ آبان , ۱۴۰۳ | ۰۱:۵۰:۵۱  آخرین بروزرسانی : آبان ۱۹ام, ۱۳۹۰
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : یکشنبه ۱۵ آبان ۱۳۹۰ | کد خبر : 8682
    ارسال خبر چاپ خبر
  • درحالی که ظاهر امر نشان دهنده  آرامش نسبی در عرصه تنیس روی میز کشور  است  باید از این فرصت طلایی برای رفع برخی ابهامات و مشکلات  جاری در خانواده نجیب و ارزشمند تنیس روی میز کشور استفاده کرد. یکی از ابهامات و مشکلات اساسی  که متاسفانه مدتهای زیادی است تبدیل به یک جو سنگین برعلیه…

    درحالی که ظاهر امر نشان دهنده  آرامش نسبی در عرصه تنیس روی میز کشور  است  باید از این فرصت طلایی برای رفع برخی ابهامات و مشکلات  جاری در خانواده نجیب و ارزشمند تنیس روی میز کشور استفاده کرد.
    یکی از ابهامات و مشکلات اساسی  که متاسفانه مدتهای زیادی است تبدیل به یک جو سنگین برعلیه برخی فدراسیون نشینها شده تلاش برای اعزام سفرهای خارجی است.
    بطورمثال :رحمت عالمیان و آقای حسین عمرانی باید روزانه چندین ساعت تلاش نمایند تا هرکدام دوملی پوش تقدیم جمهوری اسلامی نمایند …از کار از زندگی از خانواده و بسیاری از حقوق خود صرفنظر میکنند تا بتوانند نفراتی را که انصافا گلدسته های تنیس روی میز کشور هستند تربیت و تثبیت نمایند…بطور اساسی و طبیعی  چون علاوه برمربی بودن این ملی پوشان والدین آنان نیز محسوب می شوند ووقت بسیاری را با آنان هستند  از تمام ریز و بم درونی و بیرونی وبا روحیات و …این بازیکنان بخوبی مطلع وآگاه هستند.
    این والدین ارزشمند وکاردان باید همه روزه عرق بریزند و موقع مسابقات خارجی  مربی دیگری که هیچ زحمت و آگاهی کاملی از بازیکنان  ندارد  باید با آنان اعزام شود.
    طبق کدام عقل و منطق وطبق کدام فن وتکنیک باید اینگونه باشد؟؟؟
    بطورمثال در رشته های دیگری از قبیل کشتی ؛ورزشهای رزمی و … والدین قهرمان پرور با تیمهااعزام شده و نتای قابل قبولی هم گرفته اند.
    متاسفانه اگر به این وضعیت رسیدگی نگردد برخی شایعات جاری در حوزه تنیس روی میز کشور که عده ای را متهم به خودزنی جهت اعزامهای خارجی میکند پررنگ تر وبرجسته تر میکند.
    مسلما اگر بدنیال واقعیت باشیم با این کار خانواده ها را تشویق به قهرمان پروری با ایجاد انگیزخ مضاعف میکنیم.
    آیا این اتفاق رخ خواهد داد؟
    آیا این حمل بر استفاده  از دسترنج دیگران نمیشود؟
    به امید رسیدگی در این حوزه
    مدیرسایت: سید منصور علوی
    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "آیا رحمت عالمیان و حسین عمرانی حق ندارند مربی فرزندان ملی پوش خود باشند؟"
    1. حسن گفت:

      با سلام و عرض ادب.این دو عزیز بزرگوار و همینطور عزیز دیگر از هم دورهای های این حقیر و سرا پا اخلاص و الگوهای این رشته و حاصل دوران صداقت و شکوفایی این رشته هستند که انچه از ان زمان به ارث بردند در طبق اخلاص گذاشته و دین خود را ادا و تحویل کشور عزیزمان ایران اسلامی کرده اند الحمدلله هیچ دوره ای ندیدند و نمک گیر هیچ فدراسیونی نشدند و این اسناد زنده ثابت می کنند که چگونه فدراسیونهای مختلف جفا کردند و حتی انچه ساخته شده بود را با مشاور اقتصادی پشت پرده به نابودی کشاندند اجازه دهید همانند طبیعتی زیبا دست نخورده در این شرایطی که منافع حرف اول را میزند این عزیزان اسناد زنده باقی بمانند تا در شرایطی مساعد. انشائالله مسئولین محترم سازمان درک کنند که اینجا مشگل مشگله رشته ورزشی پینگ پنگ فقط نیست بداد زیر ساختهای تولیدشده برای اینده نیز باید رسید غفلت در این رشته دیگر بس است .با تشکر


    تازه ترین اخبار