امروز: شنبه, ۳۱ شهریور , ۱۴۰۳ | ۱۱:۰۹:۴۷  آخرین بروزرسانی : آبان ۱۶ام, ۱۳۹۰
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : دوشنبه ۱۶ آبان ۱۳۹۰ | کد خبر : 8724
    ارسال خبر چاپ خبر
  • مسئول انجمن پینگ‌پنگ جانبازان و معلولین گفت: هدف‌‌گذاری ما در مسابقات انتخابی پیش رو کسب بیشترین سهمیه است که امیدواریم شاهد حضور اولین پینگ‌پنگ‌باز ایرانی در پارالمپیک لندن باشیم. به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور؛مهدی آرمندنیا  اظهار داشت: ۲ مسابقه مهم تورنمنت بین‌المللی تایوان و مسابقات آسیا – اقیانوسیه را برای کسب سهمیه پیش…

    مسئول انجمن پینگ‌پنگ جانبازان و معلولین گفت: هدف‌‌گذاری ما در مسابقات انتخابی پیش رو کسب بیشترین سهمیه است که امیدواریم شاهد حضور اولین پینگ‌پنگ‌باز ایرانی در پارالمپیک لندن باشیم.
    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور؛مهدی آرمندنیا  اظهار داشت: ۲ مسابقه مهم تورنمنت بین‌المللی تایوان و مسابقات آسیا – اقیانوسیه را برای کسب سهمیه پیش رو داریم. مسابقات آسیا – اقیانوسیه ۲۳ آذر ماه به میزبانی هنگ‌کنگ برگزار می‌شود که نفرات اول این رقابت‌ها جواز مستقیم حضور در لندن را کسب می‌کنند. مسابقات تایوان در ارتقا رنکینگ ورزشکاران ما تاثیر دارد.

    وی درمورد شانس پینگ‌پنگ‌بازان جانبازومعلول برای حضور در رقابت‌های پارالمپیک لندن گفت: هدف‌‌گذاری انجمن هم در تایوان و هم در هنگ‌کنگ کسب بیشترین سهمیه است که امیدواریم شاهد حضور اولین پینگ‌پنگ‌باز ایرانی در پارالمپیک باشیم. البته ما روی ۲ تا ۳ سهمیه نظر داریم که امیدواریم به آن برسیم.

    مسئول انجمن پینگ‌پنگ جانبازان و معلولین افزود: پیش از مسابقات آسیا و اقیانوسیه یک اردوی یک هفته‌ای خواهیم داشت که متصل به اعزام است که در دو تیم اعزامی به این ۲ رقابت ۴ نفر مشترک هستند که می‌تواند کمک زیادی در جمع آوری امتیاز برای کسب سهمه پارالمپیک داشته باشد

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "آرمندنیا: امیدواریم شاهد حضور اولین پینگ‌پنگ‌باز ایرانی در پارالمپیک لندن باشیم"
    تازه ترین اخبار