امروز: شنبه, ۳۱ شهریور , ۱۴۰۳ | ۱۱:۲۲:۵۰  آخرین بروزرسانی : آبان ۱۸ام, ۱۳۹۰
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : چهارشنبه ۱۸ آبان ۱۳۹۰ | کد خبر : 8804
    ارسال خبر چاپ خبر
  • معاون حقوقی مجلس و هماهنگی امور استانهای وزرات ورزش و جوانان گفت: با برنامه ریزی و انجام فعالیت های مختلف، سال ۹۱ سال جهش ورزش در کشور خواهد بود. به گزارش پایگاه  تخصصی پینگ پنگ کشور؛’علی رسول نژاد’ روز سه شنبه در حاشیه مراسم معارفه مدیر کل جدید ورزش و جوانان استان اردبیل گفت:کشور ما…

    معاون حقوقی مجلس و هماهنگی امور استانهای وزرات ورزش و جوانان گفت: با برنامه ریزی و انجام فعالیت های مختلف، سال ۹۱ سال جهش ورزش در کشور خواهد بود.
    به گزارش پایگاه  تخصصی پینگ پنگ کشور؛’علی رسول نژاد’ روز سه شنبه در حاشیه مراسم معارفه مدیر کل جدید ورزش و جوانان استان اردبیل گفت:کشور ما این استعداد را دارد که در ورزش در سطح جهان مطرح و دارای رتبه های برتر جهانی در بسیاری از رشته ها  شود.
    وی با این پیشنهاد که نام یکی از سال های آینده  با عناوین ورزشی مزین شود، افزود: با این نامگذاری به سرمایه گذاری در حوزه ورزش و توجه بیشتر به آن کمک شده و ورزش به شکوفایی خواهد رسید.
    وی ابراز امیدواری کرد با برنامه ریزی های انجام گرفته در حوزه ورزش و جوانان، این حوزه به رشد و شکوفایی لازم رسیده و ورزشکاران ایران در سطح جهان موفقیت های بزرگ کسب کنند.
    وی با اشاره به نگاه ویژه این وزارتخانه به مسایل اساسی و ریشه ای از جمله موضوع استعدادیابی گفت : مرکز استعدادیابی این وزارتخانه بزودی فعالیت جدی خود را برای شناسایی نوجوانان با استعداد در استانها آغاز می کند.
    رسول نژاد بیان کرد: جوانان و نوجوانان بسیاری در سطح کشور وجود دارند که دارای استعدادهای ورزشی می باشند ولی به امکانات مناسب جهت شکوفایی این استعدادها دسترسی ندارند.
    وی با بیان اینکه تعامل وزرات ورزش و جوانان با آموزش و پرورش و آموزش عالی مناسب شده است، خاطرنشان کرد: ارتباط مناسبی با دانشگاهها و مدارس برقرار است و این مراکز می تواند ما را در این استعدادیابی یاری کرده و با ارائه اموزشها و تمرینات لازم در آینده افتخاراتی برای ورزش کشور کسب کنند.
    رسول نژاد با اشاره به برنامه ریزی های انجام گرفته برای حل مشکلات هیات های ورزشی استانها تصریح کرد: در آینده نزدیک کمک ها به هیات های ورزشی افزایش یافته و جلساتی برای حل مشکلات آنها در استان ها برگزار خواهد شد.
    این مسئول محترم همان شخص محترمی است که  در هفته های گذشته به همراه رئیس یکی از فدراسیونها مهمان رئیس فدراسیون تنیس روی میز بودند .
    در این مهمانی از سایت فدراسیون رونمایی گردید و همچنین از برنامه موسوم به پنج ساله  پرده برداری گردید برنامه ای که معلوم نیست توسط چه کسی و چگونه  نگاشته شده و همچنین چه کسی ار مفاد آن باخبر است.
    این مسئول محترم از کمکهای بیشتر مالی به هیئتهای استانها سخن گفت اما معلوم نکرد که چرا تاکنون به این هیئتها کمترین کمکی نگردیده است.
    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "معاون وزیر ورزش و جوانان:سال ۹۱سال جهش ورزشی درایران خواهد بود(توضیحات مدیر سایت)"
    تازه ترین اخبار