امروز: شنبه, ۳۱ شهریور , ۱۴۰۳ | ۰۹:۱۴:۳۱  آخرین بروزرسانی : آبان ۱۹ام, ۱۳۹۰
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : پنجشنبه ۱۹ آبان ۱۳۹۰ | کد خبر : 8922
    ارسال خبر چاپ خبر
  • با پایان رقابتهای انفرادی و دوبل نونهالان کشور در قم با قهرمانی رهنما به پایان رسید. به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور ؛در بازی فینال انفرادی این دوره از رقابت ها علیرضا رهنما از آذربایجان شرقی به مصاف امیر حسین رزاق نیا از مازندران رفت و ۳ بر۲ به پیروزی دست یافت و قهرمان…

    با پایان رقابتهای انفرادی و دوبل نونهالان کشور در قم با قهرمانی رهنما به پایان رسید.

    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور ؛در بازی فینال انفرادی این دوره از رقابت ها علیرضا رهنما از آذربایجان شرقی به مصاف امیر حسین رزاق نیا از مازندران رفت و ۳ بر۲ به پیروزی دست یافت و قهرمان این دوره از رقابت ها لقب گرفت. رزاق نیا دوم شد و مهدی جلیلی از فارس و امیر حسین عباسپور از خراسان جنوبی مشترکاً سوم شدند.

    در قسمت دونفره نیز که با حضور ۳۸ تیم از روز گذشته آغاز شد با قهرمانی مهدی جلیلی و امیر حسین رزاق نیا پایان یافت. تیم دو نفره میلاد بهروزیان و امیر حسین عباس پور از خراسان جنوبی دوم شد و تیم های حمید شمس از البرز و محمد رضا فصیحی فر از اصفهان به همراه تیم دو نفره علی بخشی از فارس و علیرضا رهنما از آذربایجان شرقی بطور مشترک در مکان سوم قرار گرفتند.

    اسامی داوران: مهدی اکرامی، امیر عموئیان، امید همت، سعید آذرنوش، علی خان محمدی، مهدی حسینی، علی احمدی، عباس آخوندی، علی اصغر محلوجی ولی اله دیر باز و محمد عموئیان (کمک سرداور) و محمود رهیده (سرداور)

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "پایان مسابقات نونهالان کشور درقم"
    1. آقایان جلیلی و بخشی تبریک بهتون میگم

    2. امیر تیموری گفت:

      آقای حمید شمس کسب این مقام را به تو ، پدر و مربی زحمتکشت آقای امید شمس تبریک می گویم. به امید قهرمانیهای بیشتر شما در آینده نزدیک

    3. صادرپور گفت:

      جناب آقای حمیدی عزیز کسب عناوین تیمی-انفرادی-و دوبل را به شما و استان خراسان جنوبی تبرک عرض می کنم با آرزوی موفقیت در تمام رده های سنی.


    تازه ترین اخبار