امروز: شنبه, ۳۱ شهریور , ۱۴۰۳ | ۰۹:۰۳:۵۰  آخرین بروزرسانی : آبان ۱۹ام, ۱۳۹۰
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : پنجشنبه ۱۹ آبان ۱۳۹۰ | کد خبر : 8931
    ارسال خبر چاپ خبر
  • رییس هیات تنیس روی میز مازندران گفت : مدال آوری ورزشکاران مازندران در رقابت های قهرمانی نونهالان کشور ، نتیجه برنامه ریزی هیات استان برای رشد و تربیت استعدادهای جوان و با انگیزه است و این روند تا کسب مدال معتبر رقابت های جهانی و بین المللی ادامه خواهد یافت . ‘عباس رغفری’‌ افزود :…

    رییس هیات تنیس روی میز مازندران گفت : مدال آوری ورزشکاران مازندران در رقابت های قهرمانی نونهالان کشور ، نتیجه برنامه ریزی هیات استان برای رشد و تربیت استعدادهای جوان و با انگیزه است و این روند تا کسب مدال معتبر رقابت های جهانی و بین المللی ادامه خواهد یافت .
    ‘عباس رغفری’‌ افزود : تنیس روی میز مازندران از استان های پیشتاز کشور در رده های سنی پایه است که تلاش می کنیم با تربیت مربیان بیشتر، راه شناسایی علاقه مندان مستعد و جوان را به این رشته ورزشی هموار کنیم .
    وی گفت : ‘ نیما عالیمان’ در حال حاضز پیشتاز تنیس روی میز ایران است که می توانیم با برنامه ریزی بیشتر، علاوه بر این جوان مازندرانی ، دیگر ورزشکاران با انگیزه استان را برای حضور در رقابت های معتبر آماده کنیم.
    رییس هیات تنیس روی میز مازندران به کسب عنوان قهرمانی تیم مازندران در رقابت های قهرمانی نونهالان کشور در قم اشاره کرد و اظهار داشت : ‘امیرحسین رزاق نیا’ ، ‘حسین ولی نژاد’ و ‘‌علی شعاری’ اعضای تیم اعزامی مازندران در این رقابت ها بودند که توانستند با غلبه بر حریفان ، عنوان قهرمانی این رقابت ها را کسب کنند.
    وی افزود : تیم مازندران در مرحله نیمه نهایی با نتیجه ۳ بر ۲ از سد تیم آذربایجان شرق گذشت و در دیدار نهایی نیز با غلبه بر تیم فارس ، به عنوان قهرمانی این رقابت ها دست یافت
    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "رییس هیات مازندران: روند مدال آوری مازندرانی ها ادامه خواهد یافت"
    تازه ترین اخبار