امروز: پنج شنبه, ۲۹ شهریور , ۱۴۰۳ | ۲۰:۲۰:۳۶  آخرین بروزرسانی : آذر ۲۵ام, ۱۳۹۰
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : جمعه ۲۰ آبان ۱۳۹۰ | کد خبر : 8986
    ارسال خبر چاپ خبر
  • بعد از اعلام رنکینگ بانوان در ماه نوامبر فدراسیون جهانی اعلام کرد به دلیل مشغله کاری رده بندی بانوان حاضر در رقابت های بین المللی گلستان در ماه آینده اعلام خواهد شد. به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور؛ به نقل از روابط عمومی فدراسیون تنیس روی میز کشورگودرزی مسئول روابط بین الملل فدراسیون در…

    بعد از اعلام رنکینگ بانوان در ماه نوامبر فدراسیون جهانی اعلام کرد به دلیل مشغله کاری رده بندی بانوان حاضر در رقابت های بین المللی گلستان در ماه آینده اعلام خواهد شد.
    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور؛ به نقل از روابط عمومی فدراسیون تنیس روی میز کشورگودرزی مسئول روابط بین الملل فدراسیون در مصاحبه با سایت فدراسیون تنیس روی میز تصریح کرد: بعد از اتمام مسابقه در تاریخ ۲۳ اکتبر ۲۰۱۱ نتایج و گزارش مسابقات به کمیته های مختلف ITTF ارسال شد و برگزار کننده مسابقات بر اساس قوانین ITTF ، بعد از اتمام هر مسابقه یا تورنمنت موظف است طی دو هفته نتایج مسابقه را به فدراسیون جهانی ارسال نماید.
    وی افزود: مسئول کمیته رنکینگ فدراسیون جهانی طی نامه ای از فدراسیون ایران به دلیل ارسال نتایج تشکر کرد و اعلام کرد که تاریخ تولد و ریز نتایج تیمی را نیز برای آن ها ارسال کنیم. بعد از دریافت این نتایج فدراسیون تنیس روی میز تمامی نتایج را به همراه تاریخ تولد بازیکنان به فدراسیون جهانی ارسال کرد.
    گودرزی خاطر نشان کرد: اما بعد از اعلام رنکینگ دراول ماه نوامبر متوجه شدیم که رنکینگ بازیکنان ایرانی شرکت کننده افت فاحشی داشته است که سریعاً با کمیته رنکینگ تماس گرفته شد و علت را جویا شدیم. ولی متاسفانه با ارسال چندین نامه جوابی از کمیته رنکینگ دریافت نکردیم و در نهایت در تاریخ ۹ نوامبر ۲۰۱۱ پاسخی از مسئول رنکینگ فدراسیون جهانی مبنی بر اینکه بدلیل مشغله و بیماری نتوانسته به ایمیل ایران پاسخی دهد، در نهایت تایید نمود که نتایج مسابقات گلستان را در ماه دسامبر تاثیر خواهد داد.
    وی یاد آور شد: کمیته رنکینگ با تعدد مسابقات برگزار شده روبروست و مسابقات را به نوبت رنکینگ قرار می دهد. همچنین در صورت رعایت نکردن مدت مقرر برای ارسال نتایج به فدراسیون جهانی و بخش رنکینگ هیچگاه این کمیته قول مساعد به منظور در نظر گرفتن نتایج مسابقات فجر کاپ گلستان در ماه دسامبر را به فدراسیون تنیس روی میز ایران نمی داد
    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "جایگاه بانوان بعد از رقابت های فجر کاپ گلستان در ماه دسامبر افزایش خواهد یافت"

    نظرات برای این مطلب بسته شده است.


    Sorry, the comment form is closed at this time.

    تازه ترین اخبار