امروز: شنبه, ۳۱ شهریور , ۱۴۰۳ | ۰۹:۱۵:۵۵  آخرین بروزرسانی : آبان ۲۱ام, ۱۳۹۰
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : شنبه ۲۱ آبان ۱۳۹۰ | کد خبر : 9039
    ارسال خبر چاپ خبر
  • وزیر ورزش و جوانان گفت: علمی و حرفه ای کردن ورزش با فراهم ساختن زمینه تعامل دانشگاهیان و صاحب نظران، توسعه ورزش همگانی و توجه به استعدادهای جوانان از مهمترین مباحث وزارت ورزش وجوانان است. به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور ،دکتر عباسی در ادامه سفر خود به استان چهارمحال و بختیاری،در جمع قهرمانان…

    وزیر ورزش و جوانان گفت: علمی و حرفه ای کردن ورزش با فراهم ساختن زمینه تعامل دانشگاهیان و صاحب نظران، توسعه ورزش همگانی و توجه به استعدادهای جوانان از مهمترین مباحث وزارت ورزش وجوانان است.
    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور ،دکتر عباسی در ادامه سفر خود به استان چهارمحال و بختیاری،در جمع قهرمانان و نخبگان ورزشی ،روسا و نایب رئیسان هیئت های ورزشی این
    استان افزود: توجه به بدنه درونی ورزش در نظام برنامه ریزی و تقویت ظرفیت ها در این حوزه، شتاب بخش توسعه ورزش در کشور است .
    وریر ورزش و جوانان افزود: همت، تلاش و جدیت قابل تمجید جوانان ورزشکار استان چهارمحال و بختیاری منجر به راهیابی به تیم های ملی و کسب نشان های خوش رنگ جهانی شده است.
    وی توجه به جنبه های مختلف استعدادهای جوانان را ضروری دانست و افزود: فلسفه ساماندهی امور جوانان در قالب تشکیلات منسجم کمک به ظرفیت های دولتی است.
    وزیر ورزش و جوانان در ادامه به زیرساخت های ایجاد شده در مدت فعالیت دولت نهم و دهم اشاره کرد و گفت: این مجموعه فعالیت برابر با تمامی زیرساخت های ایجاد شده در ۵۰ سال گذشته است.
    دکترمحمد عباسی با بیان اینکه هر دوره از سفرهای رئیس جمهور به استان ها دارای یک رویکرد خاص است یادآور شد: در دور چهارم رسیدگی به مصوبات اجرا نشده در سفرهای قبلی در راس برنامه های هیئت دولت قرار دارد که طرح های مصوبی اجرا نشده در حوزه ورزش نیز در این دوره مورد بررسی قرار می گیرد.
    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "وزیر ورزش و جوانان :توجه به استعدادهای جوانان از مهمترین مباحث وزارت خانه است"
    تازه ترین اخبار