امروز: شنبه, ۳۱ شهریور , ۱۴۰۳ | ۰۹:۱۲:۲۱  آخرین بروزرسانی : آبان ۲۱ام, ۱۳۹۰
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : شنبه ۲۱ آبان ۱۳۹۰ | کد خبر : 9047
    ارسال خبر چاپ خبر
  • متاسفانه فدراسیون بسیاری از رشته های ورزشی که قرار است ورزشکاران آنها در رقابت های المپیک لندن حضور داشته باشند با مشکل مالی مواجه هستند. به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشوراسدالله عباسی  اظهار داشت: با توجه به اینکه ماه ها از تشکیل و آغاز به کار وزارتخانه ورزش و جوانان می گذرد اما هنوز…

    متاسفانه فدراسیون بسیاری از رشته های ورزشی که قرار است ورزشکاران آنها در رقابت های المپیک لندن حضور داشته باشند با مشکل مالی مواجه هستند.
    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشوراسدالله عباسی  اظهار داشت: با توجه به اینکه ماه ها از تشکیل و آغاز به کار وزارتخانه ورزش و جوانان می گذرد اما هنوز بسیاری از رشته های ورزشی بودجه سالانه خود را دریافت نکرده اند.
    وی افزود: انتظار داریم وزارتخانه ورزش و جوانان برای دغدغه های مالی فدراسیون های المپیکی چاره ای بیاندیشد چرا که این مشکل به بزرگترین معضل فدراسیون های ورزشی مبدل شده است.
    عضو فراکسیون ورزش مجلس با اشاره به اهمیت رقابت های المپیک لندن اظهارداشت: اهمیت رقابت های المپیک برای تمام کشورها بسیار بالا است و موفقیت در این پیکارها هدف نهایی تمامی کشورهای شرکت کننده در این مسابقات است.
    عباسی با مناسب توصیف کردن بودجه امسال ورزش کشور خاطرنشان ساخت: بودجه ورزش کشور به نسبت سال های قبل رشد قابل توجهی داشته و وزارتخانه ورزش و جوانان باید هر چه سریع تر این بودجه را در اختیار فدراسیون های زیر مجموعه خود قرار دهد.
    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "عضو فراکسیون ورزش مجلس:وزارتخانه ورزش برای دغدغه های مالی فدراسیون های المپیکی چاره ای بیاندیشد"
    تازه ترین اخبار