امروز: پنج شنبه, ۲۹ شهریور , ۱۴۰۳ | ۲۰:۳۴:۳۲  آخرین بروزرسانی : آذر ۲۵ام, ۱۳۹۰
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : یکشنبه ۲۲ آبان ۱۳۹۰ | کد خبر : 9072
    ارسال خبر چاپ خبر
  • درحالی که آکادمی بین المللی پینگ پنگ  باید برای تمام اقشار  پینگ پنگ بازان  کشورمورد استفاده قرار گیرد؛متاسفانه عملا این محل بصورت انحصاری دراختیار آقایان قرار گرفته است. گرچه تحرکات وبرنامه ریزیهایی برای اوضاع پرفراز ونشیب بانوان  پینگ پنگی صورت گرفته ویا در حال انجام است اماچرا وبه چه علت؛بانوان ورزشکار ما باتوجه به دختر…

    درحالی که آکادمی بین المللی پینگ پنگ  باید برای تمام اقشار  پینگ پنگ بازان  کشورمورد استفاده قرار گیرد؛متاسفانه عملا این محل بصورت انحصاری دراختیار آقایان قرار گرفته است.
    گرچه تحرکات وبرنامه ریزیهایی برای اوضاع پرفراز ونشیب بانوان  پینگ پنگی صورت گرفته ویا در حال انجام است اماچرا وبه چه علت؛بانوان ورزشکار ما باتوجه به دختر بودن باید در محلهایی بدور ازمرکز یا آکادمی تنیس روی میز  ؛مسابقات خود را انجام دهند؟
    دقیقا بعد از اعتراضات بازیکنان که ماهها حوزه تنیس روی میز کشور را با بحرانی جدی روبرونمود ؛تمام رقابتهای آقایان دسته برتر ودسته یک  در محل اکادمی بین المللی برگزار شده است.
    آیادرجامعه ما بانوان محدودترهستند یا آقایان؟جواب واضح ومشخص است(بانوان)…پس چراوبه چه علت نباید مسابقات انتخابی این قشر مظلوم از جامعه در مرکز ویا در آکادمی تنیس رو ی میز برگزارگردد؟؟؟
    باید تمهیداتی درنظر گرفته شود که بانوان ما بااولویت دربهترین اماکن ورزشی  مسابقات خود را انجام دهند.
    آیا مسئولین محترم فدراسیون برای انجام  مسیرهای طولانی ودور تر ، از فرزندان دختر خوداستفاده میکنند یا فرزندان پسر خود؟
    آبا بهتر نیست آنچه را که برای خود می پسندیم برای دیگران هم بپسندیم؟
    مسابقات دسته یک بانوان در زنجان واحتمالا مسابقات دسته برتر بانوان در قزوین برگزار خواهد شد.
    چرا وبه چه علت آقایان در این استانها رقابتهای خود را انجام نمیدهند؟
    به نظر می رسد که خانمها هم باید کاری شبیه آقایان انجام دهند….
     
     
    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "آکادمی بین المللی مختص آقایان…بانوان کماکان درمحرومیت"
    1. محفوظ گفت:

      وقتی تمامی تصمیم های فدراسیون را مرد ها می گیرند.وقتی تنها یک خانم پوستین دوز در فدراسیون هست که ایشان هم چشم گوی آقایان هستند .وقتی آقایان فدراسیون خانم ها را در حدی نمی بینند که در آکادمی پینگ پنگ برویم و مسابقه دهیم دیگر چه باید گفت؟

      به کجا ناله سر دهیم که هر کجا برویم مرد هستند و پشت آقایان

    2. محفوظ گفت:

      آن رمان که آکادمی پینگ پنگ قیطریه که ما خانم ها یک طبقه سالن ختصاصی داشتیم براحتی تقدیم تکواندو شد هیچ کس نفهمید که ما دختر ها برای همیشه سالن داشتن را از دست دادیم اما ما خودمان فهمیدیم.
      آن زمان گفتند که آکادمی پینگ پنگ انقلاب برای هم آقایان هست و هم بانوان اما با دیدن سیستم خوابگاه آکادمی فهمیدیم این سیستم که همه ی اطا ق ها باید از یک حمام و دستشویی مشترک در انتهای راهرو استفاده کننند فهمیدیم که امکان ندارد خانم ها و آقایان باهم در این خ.ابگاه باشند در اردو بدلیل مسائل شرعی و همان جا معلوم بود که این آکادمی و خوابگاهش مال شخص اقایان است مگر اینکه اقایان بیکار باشند که نمیدانیم با اینکه آقاین بازی هم ندارند ما باید تا قزوین برویم.

      آقایان دو تا پله فاسله ی سالن و خوابگاه شان است اما ما ۲۰ دقیقه فاصله. خب آخه آقایان عزیز دردانه های فدراسیون هستند چرا که نه!!!!!!!!!!!!!

    3. modir گفت:

      به نام خدا
      با سلام
      دوست عزیز و بازیکن گرامی
      متاسفم که باید اعلان نمایم مقصر اصلی در این ماجراهای دامنه دار خود شما یعنی خانمها وبانوان تنیس روی میز کشور هستید.آقایان یک بار دست به اعتراض زده و انچنان زهر چشمی ازمسئولین فدراسیون گرفتند که هروقت اراده کنند حرف حرف آنان است ودلیل آن داشتن ضعفهای مشخص از یکدیگر است.
      متاسفانه خانمهای تنیس روی میز کشور ظلم پذیر ترین ورزشکاران سطح کشور هستند وبرعکس آقایان این رشته قلدر و پیگیر مطالبات خود.
      شما هم اگر واقعا دوست داشته باشید بسادگی میتوانید به حقوق تضییع شده خود برسید
      اما باید پیگیر مطالبات قانونی خود باشید
      علوی


    تازه ترین اخبار