امروز: شنبه, ۳۱ شهریور , ۱۴۰۳ | ۰۹:۰۰:۰۳  آخرین بروزرسانی : آبان ۲۲ام, ۱۳۹۰
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : یکشنبه ۲۲ آبان ۱۳۹۰ | کد خبر : 9078
    ارسال خبر چاپ خبر
  • رییس هیات تنیس روی میز لرستان گفت: مسابقات تنیس روی میز آزاد و رده بندی دسته یک جوانان کشور از ۲۵ آبان ماه به میزبانی استان لرستان در خرم آباد آغاز می شود. به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور؛’محسن اسدبیگی’ گفت: در این مسابقات که به مدت سه روز در سالن ورزشی حضرت معصومه…

    رییس هیات تنیس روی میز لرستان گفت: مسابقات تنیس روی میز آزاد و رده بندی دسته یک جوانان کشور از ۲۵ آبان ماه به میزبانی استان لرستان در خرم آباد آغاز می شود.
    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور؛’محسن اسدبیگی’ گفت: در این مسابقات که به مدت سه روز در سالن ورزشی حضرت معصومه (س) خرم آباد جریان خواهد داشت قهرمانان تیم ملی تنیس روی میز حضور داشته و با هم به رقابت می پردازند.
    وی افزود : در این مسابقات ۱۰۰ ورزشکار تنیس باز از استانهای سراسر کشور شرکت داشته و برای کسب عنوان قهرمانی با هم رقابت می کنند.
    رییس هیات تنیس روی میز لرستان افزود: استان لرستان نیز با چهار تنیس باز در این رقابت ها شرکت می کند.
    اسد بیگی حضور ورزشکاران قهرمان و صاحب نام تیم ملی رشته ورزشی تنیس روی میز در مدت زمان برگزاری این دوره از رقابت ها در لرستان را فرصتی برای تنیس بازان لرستان دانست و گفت:ورزشکاران لرستانی شرکت کننده در این رقابت ها با حضور و تشویق علاقه مندان ، می توانند از امتیاز میزبانی حداکثر استفاده را ببرند.
    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "مسابقات تنیس روی میز جوانان کشور به میزبانی خرم آباد برگزار می شود"
    تازه ترین اخبار