امروز: شنبه, ۳۱ شهریور , ۱۴۰۳ | ۱۰:۱۶:۴۰  آخرین بروزرسانی : آبان ۲۲ام, ۱۳۹۰
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : یکشنبه ۲۲ آبان ۱۳۹۰ | کد خبر : 9102
    ارسال خبر چاپ خبر
  • دبیر هیات تنیس روی میز استان قزوین گفت: مسابقات رده بندی دسته برتر و انتخابی تیم ملی پینگ پنگ بانوان کشور ۲۸ آبان ماه جاری به میزبانی قزوین برگزار می شود. به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور؛’ابوالفضل حمزه ای’ افزود: این رقابت ها در رده سنی بزرگسالان از ۲۸ آبان ماه جاری به مدت…

    دبیر هیات تنیس روی میز استان قزوین گفت: مسابقات رده بندی دسته برتر و انتخابی تیم ملی پینگ پنگ بانوان کشور ۲۸ آبان ماه جاری به میزبانی قزوین برگزار می شود.
    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور؛’ابوالفضل حمزه ای’ افزود: این رقابت ها در رده سنی بزرگسالان از ۲۸ آبان ماه جاری به مدت چهار روز در سالن اختصاصی تنیس روی میز مجموعه ورزشی غدیر قزوین برگزار می شود.
    وی با بیان اینکه در این مسابقات ابتدا رقابت های بخش رده بندی دسته برتر با حضور ۱۶ ورزشکار برگزار می شود، اظهارکرد: مسابقات انتخابی تیم ملی پس از برگزاری رقابت های رده بندی، بین ۱۰ ورزشکار برتر روزهای اول و دوم آذر ماه انجام می شود.
    دبیر هیات تنیس روی میز استان قزوین از حضور دو پینگ پنگ باز قزوینی در رقابت های انتخابی تیم ملی نیز خبر داد و گفت: ‘سولماز رحمن محمدپور’ و ‘زهرا نیاقی ها’ نمایندگان تنیس روی میز قزوین در این مسابقات را تشکیل می دهند که با برخورداری از انگیزه بالا و آمادگی مطلوب، شانس خوبی برای کسب مقام و حضور در تیم ملی دارند.
    حمزه ای در پایان با اشاره به اینکه در پایان رقابت های انتخابی تیم ملی بانوان، چهار ورزشکار برتر به تیم ملی دعوت می شوند، خاطرنشان کرد: پینگ پنگ بازان تیم ملی بانوان باید در مسابقات تنیس روی میز انتخابی سهمیه المپیک منطقه آسیای میانه که ۱۹ تا ۲۱ دی ماه امسال در تهران برگزار می شود، با حریفان خود به رقابت بپردازند
    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "ابوالفضل حمزه ای:قزوین میزبان رقابت های انتخابی تیم ملی بانوان شد"
    تازه ترین اخبار