امروز: شنبه, ۳۱ شهریور , ۱۴۰۳ | ۱۰:۰۰:۳۰  آخرین بروزرسانی : آبان ۲۴ام, ۱۳۹۰
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : سه شنبه ۲۴ آبان ۱۳۹۰ | کد خبر : 9164
    ارسال خبر چاپ خبر
  • به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور به نقل از پینگستان، شهری که در سال ۱۷۲۳ تاسیس شد و بعد از ملکه روسیه کاترین، به نام همسر تزار پیتر بزرگ، نام گزاری شد، شهر اکاترینبرگ بار دیگر میزبان سوپر کاپ اروپا است. سوپر کاپ اروپا برای دومین سال متوالی در این شهر برگزار می شود. پرافتخارترین بازیکن…

    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور به نقل از پینگستان، شهری که در سال ۱۷۲۳ تاسیس شد و بعد از ملکه روسیه کاترین، به نام همسر تزار پیتر بزرگ، نام گزاری شد، شهر اکاترینبرگ بار دیگر میزبان سوپر کاپ اروپا است.
    سوپر کاپ اروپا برای دومین سال متوالی در این شهر برگزار می شود. پرافتخارترین بازیکن این مسابقات تیمو بول، قهرمان سه سال متوالی در سال های ۲۰۰۷، ۲۰۰۸ و ۲۰۰۹ می باشد.
    بی شک تیمو بول برای دستیابی این مقام تمام تلاش خود را به کار می گیرد اما در این راه رقبای زیادی دارد. یکی از آن ها هموطنش اوفچاروف است.
    سال پیش، اوفچاروف در غیاب تیمو بول قهرمان این مسابقات شد. او هم اکنون هم بسیار آماده است. در بازی های تیمی جام جهانی بدون شکست باقی ماند و مهمتر از آن وانگ هائو، قهرمان سال ۲۰۰۹ جهان را شکست داد.
    مدعی دیگر پاتریک بائوم آلمانی است که در مسابقات اینتر اسپرت قهرمانی اروپا تا فینال رسید و با شکست از تیمو بول نقره گرفت.
    مدئی دیگر باستین است. این بازیکن هم آلمانی است. او با پیروزی مقابل تانگ پنگ باعث شد تا تیم آلمان در مسابقات جام جهانی سوم شود.
    این نشانگر این است که آلمان قدرت برتر پینگ پنگ اروپا است. گرچه نمی توان در سطح جهانی آلمان را با چین مقایسه کرد، اما می توان گفت که بعد از چین، با کشور هایی چون کره و ژاپن رقابت می کند.
    از مدعیان دیگر آلمانی می توان کلینکس کرینگا یونانی، ولادیمیر سامسونو وبلاروسی و میاکل میز دانمارکی را نام برد.
    سامسونو در روسیه شانس بسیار زیادی دارد. زیرا جمعیت همه طرفدار او هستند. بلاروس کشوری است که بعد از فروپاشی شوروی به وجود آمده است. در نتیجه زبان سامسونوف با روس ها یکی است و روس ها او را به نوعی هم وطن خود می پندارند. همانطور که در مسابقات قهرمانی تیمی جهان در مسکو سامسونو را تشویق می کردند.
    اما مدعی دیگر که میزبان هم می باشد، الکسی اسمیرنوف روسی است که در مسابقات اروپایی آسیایی هردو بازی خود را پیروز شد.
    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "سوپر کاپ اروپا در روسیه"
    تازه ترین اخبار