امروز: شنبه, ۳۱ شهریور , ۱۴۰۳ | ۰۶:۲۴:۳۳  آخرین بروزرسانی : آبان ۲۶ام, ۱۳۹۰
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : پنجشنبه ۲۶ آبان ۱۳۹۰ | کد خبر : 9237
    ارسال خبر چاپ خبر
  • انا لله وانا الیه راجعون جناب آقای عمیدی دبیرمحترم فدراسیون تنیس روی میز جمهوری اسلامی ایران با سلام با تاسف خبر درگذشت عموی گرامی شما دریافت شد وما را متاثر ساخت.از خدای منان خواستاریم که این مرحوم راقرین رحمت خویش گرداند وشما را که از سرمایه های رشته تنیس روی میز کشور می باشید درپناه…

    انا لله وانا الیه راجعون
    جناب آقای عمیدی
    دبیرمحترم فدراسیون تنیس روی میز جمهوری اسلامی ایران
    با سلام
    با تاسف خبر درگذشت عموی گرامی شما دریافت شد وما را متاثر ساخت.از خدای منان خواستاریم که این مرحوم راقرین رحمت خویش گرداند وشما را که از سرمایه های رشته تنیس روی میز کشور می باشید درپناه خود حفظ گرداند.ما را در غم خود شریک دانسته آرزوی سلامت وشادی رابرای شما وخانواده محترم مسئلت مینمایم.
    مدیر سایت: سید منصور علوی
    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "پیام تسلیت به جناب آقای عمیدی دبیر محترم فدراسیون"
    1. جمیل لطف الله نسبی گفت:

      خانواده محترم عمیدی
      جناب آقای امیر عمیدی
      خبر درگذشت عموی بزرگوار شما موجب تاثر و تالم خاطر گردید.از خداوند منان برای آن مرحوم اجر جزیل و برای بازماندگان صبرجمیل مسئلت می نمایم.
      جمیل لطف الله نسبی

    2. صادرپور گفت:

      سلام و عرض تسلیت خدمت استاد عمیدی
      درگذشت عموی گرامیتان تسلیت گفته و برای آن مرحوم طلب آمورزش و مغفرت و برای بازماندگان ایشان صبر جمیل و اجر جزیل آرزو مندم و ما را در غم عزیز از دست رفته شریک بدارید
      برادر کوچک شما صادرپور

    3. حسن گفت:

      با سلام و عرض ادب و تسلیت انشائ الله خداوند قادر متعال به شما و خانواده محترم صبر عنایت فرماید. با تشکر

    4. صادرپور گفت:

      سلام و عرض تسلیت خدمت استاد عمیدی
      درگذشت عموی گرامیتان تسلیت گفته و برای آن مرحوم طلب آمرزش و مغفرت و برای بازماندگان ایشان صبر جمیل آرزو مندم و ما را در غم عزیز از دست رفته شریک بدارید
      برادر کوچک شما صادرپور

    5. حمید گفت:

      با سلام امیدوارم آخرین غمتان باشد و از این پس خبر شادی هایتان را بشنویم.

    6. فاطمه رجبی گفت:

      با سلام جناب آقای عمیدی عزیز درگذشت عموی گرانقدرتان را تسلیت می گویم و برای شما صبر بسیار از خداوند خواستارم. اگرچه اینجانب در تاریخ ۱۶ مرداد ۹۰ برادر نازنینم را از دست دادم و به عنوان عضو کوچکی از جامعه تنیس روی میز با سابقه حدود ۲۵ ساله در حیطه های بازیکنی,مربیگری و داوری در سطح ملی وبین المللی فعالیت کردم اما همدردی را از خانواده پینگ پنگ دریافت نکردم . جالب ترین قسمت این قضیه آن است که برادر همیشه زنده من بنیانگزار ورزش پیوند اعضا وبیماران خاص ایران , قهرمان جهان در رشته تیراندازی , قهرمان خاور میانه در رشته تنیس روی میز بودند ودر همه سایت ها از جمله سایت فدراسیون تنیس روی میز خبر رجعتش چاپ گردید و پیام تسلیت اقای افشارزاده و جناب اقای دکتر عباسی در همه سایت ها منتشر شد اما جامعه پینگ پنگ کم لطفی خود را در این جریان نشان داد.(با ارزوی سلامتی برای تمام اعضای تنیس روی میز )البته لازم به ذکر است دوستان خوبم سرکار خانمها لیموچی ,قوام زاده ؛الیاسون ویوسفی در این مدت مرا تنها نگذاشتند.

      • modir گفت:

        به نام خدا

        سرکارخانم رجبی

        با سلام

        احتراما؛در تاریخ ذکر شده یعنی عروج برادر عزیزتان به ملکوت اعلاء هنوز سایت ما راه اندازی نشده بود والا ادب و احترام ایجاب میکند که انسانها در غم و شادی یکدیگر شریک باشند.

        در هر صورت ضایعه فوت برادر بزرگوارتان که اینجانب الان متوجه شدم برادر شما بوده اند موجب تالم و تاثر فراوان در مجموعه ورزش وکشور گردید.

        امیدوارم و یقین دارم کسی مانند این بزرگوار قطعه ای از بهشت هستند و بر بال فرشتگان در حال طیران در بهشت برین.
        غم مرگ برادر را برادر مرده می داند…

        روحشان شاد ویادشان گرامی باد

        با تشکر

        علوی

    7. فاطمه رجبی گفت:

      با سلام جناب آقای عمیدی عزیز درگذشت عموی گرانقدرتان را تسلیت می گویم و برای شما صبر بسیار از خداوند خواستارم. اگرچه اینجانب در تاریخ ۱۶ مرداد ۹۰ برادر نازنینم را در سالروز تولدش (متولد ۱۶ مرداد ۵۳)از دست دادم و به عنوان عضو کوچکی از جامعه تنیس روی میز با سابقه حدود ۲۵ ساله در حیطه های بازیکنی,مربیگری و داوری در سطح ملی وبین المللی فعالیت کردم اما همدردی را از خانواده پینگ پنگ دریافت نکردم . جالب ترین قسمت این قضیه آن است که برادر همیشه زنده من زنده یاد علی حسین رجبی ,بنیانگزار ورزش پیوند اعضا وبیماران خاص ایران , قهرمان جهان در رشته تیراندازی , قهرمان خاور میانه در رشته تنیس روی میز بودند ودر همه سایت ها از جمله سایت فدراسیون تنیس روی میز خبر رجعتش چاپ گردید و پیام تسلیت اقای افشارزاده و جناب اقای دکتر عباسی در همه سایت ها منتشر شد اما جامعه پینگ پنگ کم لطفی خود را در این جریان نشان داد.(با ارزوی سلامتی برای تمام اعضای تنیس روی میز )البته لازم به ذکر است دوستان خوبم سرکار خانمها لیموچی ,قوام زاده ؛الیاسون ویوسفی در این مدت مرا تنها نگذاشتند.

    8. افشين احمدي گفت:

      عرض تسلیت و ارزوی سلامت و تندرستی برای بازماندگان

    9. بلوچی گفت:

      با سلام جنای آقای عمیدی دبیر محترم فدراسیون
      درگذشت عموی گرانقدرتان را به شما و خانواده محترمتان تسلیت عرض می نمایم و انشاالله خداوند به شما صبر دهند.

    10. ندا خلعتبری گفت:

      با عرض سلام خدمت استاد عزیز جناب آقای عمیدی مصیبت وارده را به شما و خانواده محترم تسلیت عرض نموده برای آن مرحوم طلب آمرزش و برای بازماندگان صبر آرزومندم.

    11. سلام اقای عمیدی عزیز درگذشت عموی گرامیتان رابه شما وخانواده محترمتان تسلیت عرض مینمایم.


    تازه ترین اخبار