امروز: پنج شنبه, ۲۹ شهریور , ۱۴۰۳ | ۲۰:۲۹:۵۱  آخرین بروزرسانی : آذر ۲۵ام, ۱۳۹۰
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : چهارشنبه ۲۵ آبان ۱۳۹۰ | کد خبر : 9323
    ارسال خبر چاپ خبر
  • جوان ترین بازیکن شجاع  جهان (Angela Zhan  ) اهل کشور استرالیا  اولین بازیکنی است که در سن ده سالگی وارد مسابقات جهانی شده است. به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور؛این بازیکن ده ساله در رقابتهای جهانی که در کشور بحرین برگزار می شود شرکت کرده و توجه همگان را به خود جلب نموده است….

    جوان ترین بازیکن شجاع  جهان (Angela Zhan  ) اهل کشور استرالیا  اولین بازیکنی است که در سن ده سالگی وارد مسابقات جهانی شده است.
    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور؛این بازیکن ده ساله در رقابتهای جهانی که در کشور بحرین برگزار می شود شرکت کرده و توجه همگان را به خود جلب نموده است.
    (Angela Zhan  ) کم سن وسال ترین بازیکنی است که در تاریخ تنیس روی میز در مسابقات جهانی وهم در مسابقات فولوکس واگن شرکت نموده است.
    این بازیکن علاوه بر اینکه بعنوان کم سن و سال ترین بازیکن لقب گرفته است بعنوان شجاع ترین بازیکن جهان نیز معروف شده است.
    دلیل این لقب برای (Angela Zhan  ) این بوده که در این مسابقات  بر اثر یک ضربه ؛انگشت کوچک  پای چپ  این بازیکن  می شکند و با وجود درد فراوان و طاقت فرسا  اصرار بر ادامه و شرکت در این بازیها میکند.
    این بازیکن  با انگشت پای شکسته به این بازیها ادامه داده گرچه بازنده می شود اما بعنوان کم سن و سال ترین و همچنین شجاع ترین بازیکن جهان لقب  میگیرد.
    (Angela Zhan  ) از پدر و مادری چینی الاصل متولد شده و در حال حاضر در تبعه کشور استرالیا محسوب می شود.
    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "عنوان جوان ترین و شجاع ترین بازیکن تاریخ جهان به بازیکن استرالیایی"
    تازه ترین اخبار