امروز: شنبه, ۳۱ شهریور , ۱۴۰۳ | ۰۶:۱۲:۱۰  آخرین بروزرسانی : آبان ۳۰ام, ۱۳۹۰
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : جمعه ۲۷ آبان ۱۳۹۰ | کد خبر : 9422
    ارسال خبر چاپ خبر
  • با سلام خدمت طرفداران محترم پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور احتراما ؛از وقفه پیش آمده در پاسخ گویی به سوالات شما پوزش میخواهم. در هر صورت  جواب سوالات متعدد شما را در قالب یک تحلیل کلی از وضعیت جاری تقدیم میکنم امیدوارم مورد قبول شما واقع شود. ناله را هرچند میخواهم که پنهان سرکشم      سینه…

    با سلام خدمت طرفداران محترم پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور
    احتراما ؛از وقفه پیش آمده در پاسخ گویی به سوالات شما پوزش میخواهم.
    در هر صورت  جواب سوالات متعدد شما را در قالب یک تحلیل کلی از وضعیت جاری تقدیم میکنم
    امیدوارم مورد قبول شما واقع شود.
    ناله را هرچند میخواهم که پنهان سرکشم      سینه می گوید که من تنگ آمدم فریاد کن
    با سلام خدمت تمامی دوستداران تنیس روی میز کشور از هر طیف و گروه و دسته وارادتمند همه اقشار این خانواده با تمام دیدگاه های مختلف.
    به اعتقاد اینجانب کماکان مشکلات فراوانی در حوزه تنیس روی میز  کشور وجود دارد.
    خیلی از چیزها سرجای خودش نیست.بطور مثال در حوزه اخلاق: دوستی ها کمرنگ تر از هر زمانی است.تمییز خیر خواهان تنیس روی میز از تخریب کنندگان آن کار بسیار دشواری شده است-تهمت و ریا و دروغ و آدم خراب کردن وبقولی زیر آب زدن بیداد میکند-تنیس روی میز دچار سیاست زدگی مفرط شده – باند بازی و دسته بازی و یارگیری غیر معقول برای بقا و… بیداد میکند…
    آنانی که تهمتهای ناروا وخارج از عرف و شرع بر برخی افراد وارد کرده وآنان را از زندگی وآبرو ساقط نموده اند آنانی که تمام وجودشان سیاست های تماما انگلیسی است وبر هیچ کس چه خودی و چه غیر خودی  رحم نمیکنند وآنانی که اسامی و مقامها و منسبها را سهم الارث خود میدانندوفدارسیون را ملک پدری .آنانی که نه مخالفتشان با فدراسیون برای دلسوزی است و نه همکاریشان با خلوص نیت..
    خیلی از عناصر مطلوب و صاحب نام واثر گذار در حوزه تکنیک و تاکتیک از فدراسیون رانده شده اند! یا در هر صورت رفته اند وهمکاری نمیکنند …کسانی که استحقاق مربیگری بر تنیس روی میز کشور را دارند بنا به هردلیل در فدراسیون جایی ندارند. البته برخی بزرگواران اعتقاد دارند خودشان رفته اند و نمیخواهند با فدراسیون همکاری نمایند!!!!
    هرچند در تحلیل این موارد باید عنوان کنم که متاسفانه چه در فدراسیون های قبلی و چه فدراسیون  فعلی برخی از دوستان  بجای اینکه قائل به علم وبازوی خود باشند به اشخاص وموقعیتها قائل بوده اند…
    جنگ بر سر سفرهای خارجی خصوصا خصوصا خصوصا المپیک بر هر چیزی اولویت پیدا کرده وبرخی از دوستان حاضرند تاریخ تنیس روی میز از آنان بعنوان بد نام ترین انسانها یاد کند اما این سفرها را از دست ندهند.
    یدک کشیدن  نام مربی تیم ملی و سرمربی تیم ملی به هر قیمتی واقعیتی تلخ در این خانواده است.
    برنامه ریزان فنی در فدراسیون تک و تنها مانده اند واز پشتیبانی لازم برخوردار نیستند و برداشت ما این است که سپر بلای برخی عناصر سیاست مدار شده اند.
    متاسفانه جدال پینگ پنگیها و غیر پینگ پنگیها همچنان ادامه دارد همانگونه که جدال خیر و شر امتداد خواهد داشت.
    اگرچه بدلیل قدرتمند شدن برخی سایتها و رسانه ها وخصوصا دیدگاهها وباز شدن چشم وگوش ها  وتمرکزوحساسیت مسئولین بالادستی ؛دیگربرخی آقایان نمیتوانند امثال میدیا لطف الله نسبی را بعد از انتخاب مطلق در تیم اعزامی المپیک به هر عنوان از رفتن به المپیک محروم کنند که سالها اثرات  مخرب آن بر دل و وجود این جوان شایسته کشور باقی بماند و از طرف دیگر افشین نوروزی چون به این سفر رفته هر روز باید مورد طعنه وجنگ روانی قرار گیرد.
    هرچند از این موارد در تصمیم گیریها کماکان وجود خواهد داشت.بسیاری از پستهای سازمانی وحساس در راس فدراسیون کماکان بلاسمت است-.اطلاع رسانی در سایت فدراسیون از زیر صفر  ارتقاء یافته وبه  رقم وعدد یک یا دو رسیده ومتاسفانه فقط قالبها عوض شده و هزینه ها بیشتر … اما در محتوا و نوع سیاست گذاری و اطلاع رسانی شفاف ومنصفانه  ولو اینکه به ضرر باشد کمترین خبری نیست .
    سایت فدراسیون هر خبری را که بسود شخصی است منتشر میکند و حتی در انتخاب آقای شهنازی در سمتهای بین المللی در این رشته کمترین اشاره ای نمیکند و ازطرفی مهمانی شخصی برخی دوستان قدیم وزارت ورزشی ورئیس فلان  فدراسیون …..را در بوق و کرنا قرار میدهد.
    سایت فدراسیون بجای اینکه بعنوان مرکزی برای تجمیع آرا و افکار متفاوت باشد و بجای اینکه  منبع اصلی  تنیس روی میز کشور باشد به یک مینی وبلاگ معمولی و کم بیننده مبدل گردیده وهر روز از تعداد بازدیدکنندگان آن کاسته می شود.
    همچنین فدراسیون در ایجاد اختلافات درون استانی در برخی از استانها  در عدم انتخاباتی آزاد و  وبکار گیری سیستم حذفی  برخی مسئولین هیئتها بدلایل سیاسی وشخصی اثر مستقیم یا غیر مستقیم داشته است.هرچند برخی از آقایان باید در روند تغییرات قرار می گرفتند وحرفی نیست….
    درهرصورت منطق و عقل ایجاب میکندمعقولانه تر و منطقی تر حرکت نماییم.باید ببینیم پشت سر چه کسانی هستیم؟آیابا وجود مقصر بودن سیستم  مدیریتی فدراسیون تنیس روی میز که کمترین شکی در آن نیست(حتی ریاست محترم فدارسیون نیز در رسانه ها به آن اذعان نموده اند) باید جبهه مخالفین خود را معصوم و خیر خواه مطلق نشان دهند؟ که باید عنوان کنیم این گروه ودسته بامشکلات عدیده واستراتژیک مواجه است وگناه آنان با قصورات فدراسیون در یک ردیف است.
    مادامی که همه طیفها بر سر یک میز آن هم بدون پیش شرط و در یک شرایط کاملا منصفانه وبرابر دور هم جمع نشوند این ره به ترکستان ختم خواهد شد وحکایت همچنان باقی خواهد ماند.
    کسانی که در مدیریت فدارسیون باعث و بانی اختلافات وبروزمشکلات شده اند باید منصفانه وعادلانه توسط مراجع ذیصلاح بازخواست شوند ودر صورت تصمیم مسئولین وزارت ورزش وجوانان تصمیم مقتضی صورت پذیرد.
    از  طرف دیگر آنانی که خود را مدعیان تنیس روی میز کشور میدانند وآنانی که با گرفتن مدرک های مربیگری سفارشی خود را مربی ملقب کرده اند اما دریغ از پرورش و آموزش حتی یک بازیکن تا سطح شهرستان باید با واسطه ورعایت سلسله مراتب وارد فدارسیون تنیس روی میز بشوند نه مربی و مدرس وکارشناس وفلان و بهمان.
    آنانی که در پولشویی و زد وبست های مالی در حوزه مدیریتها و باشگاهها از بازیکنان حق السهم دریافت کرده ومتاسفانه خبرهای رسیده حاکی است که هنوز هم میکنند باید در یک محکمه صلاحیت دار محاکمه و از این خانواده ترد گردند.
    آنانی که مدارک و موقعیتهای جعلی و بدون سلسه مراتب قانونی وزمانی را دریافت کرده اند آنانی که باواسطه ورابطه مدرس بین المللی شده …آنانی که زحمت و دسترنج مربیان زحمت کش را یک شبه تصاحب میکنند و کمترین خدمتی برای تنیس روی میز نکرده اند..آنانی که در پشت سرخود ودرسابقه تاریک خود تنیس روی میز را نابود و ویران کرده اند تا یکه تاز باشند  و….. باید از فدراسیون وخانواده تنیس روی میز ترد شوند.
    قصد دارم بزودی در باره این موضوعات  از قبیل لابیها و پولشوییها و خصوصا مافیای پنهان تنیس روی میز مطالبی را برای افکار عمومی منتشر نمایم.
    فقط منتظر زمان مقتضی هستم.

    اگر درخانه کس است   یک حرف بس است.

    یادمان نرود که در هر اعتراض و اختلافی باید حرمتها واصول رعایت شودبه امید روزی بهتر از امروز برای تنیس روی میز کشور.

    مدیر سایت: سید منصور علوی

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "جوابیه مدیر سایت به سوالات متعدد ارسالی (قسمت دوم)"
    1. جمیل لطف الله نسبی گفت:

      جانا سخن از زبان ما می گویی.

    2. حسن گفت:

      با سلام و عرض ادب ممنون اقای علوی عزیز.

    3. [ldg gxt hggi ksfd گفت:

      آیا سکوتی که در حال حاضردر پینگ پنگ ایران حاکم گردیده ، نشان از رضایت است یا این سکوت ، بهت گنجشک است در دهان مار که به غلط ، نشانه رضایت تلقی شده است ؟آیا این سکوت نشان از یاس و نومیدی اهالی پینگ پنگ نیست ؟یاس و نومیدی از پیدا نکردن گوشی شنوا ؟ یاس و نومیدی از حاکمیت واولویت روابط و نه شایسته سالاری و توجه به ضوابط ؟آیا با بازگشتن چند بازیکن به عرصه مسابقات اوضاع پینگ پنگ ایران سرو سامان گرفته است و دیگر هیچ مشکلی وجود ند ارد ؟واقعیت امر چیز دیگری را نشان میدهد .با یک نگاه اجمالی به ارکان فدراسیون پینگ پنگ متوجه می شویم که همچنان بسیاری از کمیته ها بدون مسئول است و گاهی امور آنها توسط افرادی اداره میشوند و پای نامه های این کمیته ها را امضا می کنند که به صورت رسمی هیچ حکمی از رئیس دریافت نکرده اند. تیم ملی بدون سرمربی است.برنامه راهبردی ای که از آن رونمایی شد توسط از ما بهتران تنظیم شده است و هیچ یک از اهالی پینگ پنگ کمترین اطلاعی از آن ندارند.بانوان همچنان با مشکلات عدیده دست به گریبانند.بی برنامگی و روزمره گی در فدراسیون همچنان حاکم است.چه استعدادهایی که در این یک سال و نیم ریاست رئیس فدراسیون سوختند وخاکسترشدندو کسی نبود و نیست که جوابگو باشد.فدراسیون همچنان چشم انتظار وزارت ورزش است تا مگر بودجه ای دریافت کند و سپس به هیئت های استانها کمک کند.کجاست آن بودجه سه میلیاردی که آقای رئیس از آن صحبت می کرد؟کجاست آن درآمدزایی که از آن صحبت می شد؟
      باید گفت اگر در حال حاضر سکوتی در پینگ پنگ ایران حاکم است نه از سر رضاست که از سر نومیدی و یاس است و از سر نیافتن گوشی شنوا ست که شنونده خواستهای اهالی پینگ پنگ باشد . درچند ماه گذشته تمامی آنچه باید گفته شود گفته شد اما رسیدگی به امور وظیفه اهالی پینگ پنگ نیست و ما همه چشم انتظاریم تا مگر فرجی حاصل شود.

    4. حسن گفت:

      ۱. با سلام و عرض ادب.پوریا عمرانی در سن ۱۶ سالگی جزو ۳ نفر اول ایران یعنی تحول در رشته تنیس روی میز بوسیله حسین اقا و تمرینات زیر زمینی .میانگین سنی ۳ نفر اول تیم ملی حدود ۱۹٫اگر این تعداد بازیکنان باندازه استانهای کشور شوند رقابتی بالا ایجاد و در ان موقع میشود ادعا کرد سکوی اسیائی و جهانی را از نظر اخلاقی هم که الحمدلله بسیار خوب.فدراسیون باید سریعا اموزش و …را متحول و با برنامه ریزی صحیح و سیستماتیک باعت این مهم شود .راه دیگر اینکه از نظر مالی عالمیانها و عمرانی و اقای صمدی را تامین ,و تشویق نموده تا فرزندان بیشتری به خانواده شان اضافه و ۳۰ بازیکن در قسمت اقایان و ۳۰ بازیکن در قسمت خواهران تربیت شوند انشائالله از نظر دختر یا پسر بودن هم خداوند یاری خواهند کرد .در این صورت بحران و حل ان کی چه کرده و یا نکرده هم حل خواهد شد.با تشکر.

    5. حسن گفت:

      بزرگترین عامل عدم موفقیت
      باسلام و عرض ادب ایامشکل اصلی پول است؟در ۲ سال گذشته باشگاه ذوب آهن در اصفهان حدود ۸۰۰۰۰۰۰۰۰تومان هزینه ی این رشته کرده است.از نظرقهرمانی مقام این استان در کلیه ی رده های سنی باعث تاسف است.امکانات ئ سالن تمرین نیز کاملا محیا است.ازنظر ورزش همگانی و فرهنگی نیز جای بحث بسیار دارد.چرا؟به این دلیل مقصر تولیت ورزش کشور و تنها متولی آن فدراسیون است.عدم هدایت صحیح و نداشتن برنامه وتوجه به فقط ابقاء بزرگترین عامل میباشد.بدون هیچگونه معیار سرپرستی برای فدراسیون انتصاب میشود.ایشان باید مجمعی را تشکیل دهد که به خودش رای دهند.سوءاستفاده کنندگان که در حدوحدود ارکان مقدس فدراسیون نیستند جذب میشوند-دوستان غیرورزشی که مورد اعتمادترند نیز به همین ترتیب-هیئت های استان ها دیگر اعضای مجمع میباشند که اغلب از دوستان دوست برای بازار بهترانتصاب که این مسئولین نیز جهت رای آوردن سیر بالارا طی و روسای هیئت های شهرستان نیز که جزء مجمع استان هستند جذب این چرخه شده و سرپرست فدراسیون و سرپرست استان و شهرستان به اهداف خود میرسندو پس از آن ۴ سال مبارزه با ذیحقان و متخصصین و تارومار کردن آنها جزو برنامه تا در دوره ی بعدی برای ماندن آقایان مشکلات کمتری وجود داشته و دراین رابطه دادوستد به جای سازندگی حاکم است.حال قضاوت کنید در این آش شل و قلمکار حمایت یا سازندگی چه جایگاهی دارد؟توصیه ی این حقیر به مسئول محترم فدراسیون از ۲ سال پیش تاکنون این مهم بود که وارد این چرخه نشود و از افراد متخصص و متعهد استفاده و از سوءاستفاده کنندگان که مستدل معرفی شده اندو هنوز هم با وعده وعید پستهای بی ارزش برون مرزی در صددحفظ و تامین منافع خود به قیمت نابودی اینده سازان این رشته هستند حذر کنند.متاسفانه این مورد انجام نشد و ۲ سال دیگر به ۱۵ سال گذشته این وضعیت اسفبار اضافه که ایشان هم اعتراف به وجود اشتباهاتی در آخرین مصاحبه داشتندکه جای امید می بود ولی هنوز حرکتی اساسی و ریشه ای مشاهده نشده که منتظر آن با خوشبینی هستیم.دبیر محترم فدراسیون با کمال احترام و این مهم کهچند ماهی است این مسئولیت را دارندو انتظاری در این مدت اندک از ایشان نبوده متوجه هستنداعلام موارد فوق الاشاره مسائل شخصی نیست مواردی که در رابطه با عزیزان اینده ساز کشور عزیز اسلامیمان است غیر قابل گذشت و تعامل در ان به هر دلیل مادی یا حب مقام یا ……منصفانه نبوده و نخواهد بود. بنابراین اگاه به رسالت و تعهد در این شرایط لازم و واجب وتکلیف یک مسلمان متعهد است . خدایا به ما ایمانی عنایت فرما که در ان پول یا مقامی نباشد.انشاالله با تشکر .


    تازه ترین اخبار