امروز: پنج شنبه, ۲۹ شهریور , ۱۴۰۳ | ۲۰:۲۵:۰۸  آخرین بروزرسانی : آذر ۲۵ام, ۱۳۹۰
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : جمعه ۲۷ آبان ۱۳۹۰ | کد خبر : 9454
    ارسال خبر چاپ خبر
  • حاشا و کلا به  این همه غیرت و تعصب !!! درحالی که ظهر امروز رقابتهای دسته برتربزرگسالان کشور (آقایان)  به پایان می رسدوآکادمی بین المللی  خالی می شود قرار است از فردا یعنی ۲۸ آبان ماه رقابتهای دست برتر بانوان در قزوین برگزار گردد. بی برنامگی و بدون پشتوانه بودن بانوان تنیس رو ی میز کشور  یک…

    حاشا و کلا به  این همه غیرت و تعصب !!!
    درحالی که ظهر امروز رقابتهای دسته برتربزرگسالان کشور (آقایان)  به پایان می رسدوآکادمی بین المللی  خالی می شود قرار است از فردا یعنی ۲۸ آبان ماه رقابتهای دست برتر بانوان در قزوین برگزار گردد.
    بی برنامگی و بدون پشتوانه بودن بانوان تنیس رو ی میز کشور  یک قصه قدیمی است که متاسفانه در این دوره  به بدترین  دوران برای آنان مبدل گردیده است .
    چرا و به چه علت باید همواره بانوان پینگ پنگی کشور خارج از مرکز و بیرون از تهران(آکادمی بین المللی) مسابقات خود رابرگزار نمایند؟
    چرا جناب رئیس و خانم نائب رئیس در این باره هیچ توضیحی نمی دهند؟
    متاسفیم که باید اعلام نماییم مسئولین فدراسیون از ترس و وحشت دوباره برخی اعتراضات و ….آکادمی تنیس روی میز را سهم الارث آقایان قلمداد نموده و بانوان را در معادلات  جزو اقشار درجه دوم محسوب مینمایند.
    واقعا چه دلیلی دارد که دختران  ضربه پذیر وظلم پذیر تنیس روی میز کشور همواره در حاشیه باشند؟
    خانم نائب رئیس  چرا جواب شفافی به این سوالات نمیدهید؟
    البته تا حدودی خیال آقایان راحت است که  بانوان تنیس روی میز  دست به اعتراض و اعتصاب نخواهند زد و بخاطرشرایط خاص خود مشکلی برای مسئولین فراهم نخواهند نمود.
    اگر مشکل با زهر چشم گرفتن و آشوب وجنجال و بحران سازی مرتفع میشود که  بیشتر دختران خوب پینگ پنگی کشور آمادگی خود را برای برخی اعتراضات  و… اعلان نموده اند.
    مدیر توانا مدیری است که از یک سوراخ دوبارگزیده نشود..اما متاسفانه قرائن و شواهد نشان دهنده موج جدیدی از اعتراضات البته از نوع کم ارتفاع زنانه است.
    خانم نائب رئیس به هیچ تلفنی پاسخ گو نیست وجالب اینجاست که هیچ کس هم نمیتواند ایشان را پیدا کند…
    بیچاره بانوان بی پناه  تنیس روی میز کشور
     
     
    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "بانوان تنیس روی میز بی پناه ترین ورزشکاران کشور"
    1. amidi گفت:

      باسلام امکانات اکادمی قزوین و میزبانی انها و مدیریت برجسته هیات استان و همکاران دلسوز هیات استان دلیل این انتخاب بوده و بنده تا کنون نشنیده ام کسی بجز شما از این موضوع گله داشته باشد.مضافا اینکه بازیکنانی از این استان در دسته برتر حضور دارندو مسلما یکی از اهداف استان برای میزبانی حمایت تماشاگران از بازیکنان خودی بوده است

      • modir گفت:

        به نام خدا
        احتراما؛در اینکه امکانات میزبانی انها و مدیریت برجسته هیات استان و همکاران دلسوز هیات استان مطلوب وعالی است شکی نیست و اینجانب و همه جامعه تنیس روی میز با آن موافقیم .اما دقیقا بخاطرهمین خوبی و مطلوبیت امکانات این استان چرا یکبار برای رضای خدا مسابقات آقایان در این مجموعه مملو از امکانات برگزار نمی شود؟
        مسیرهای طولانی وسردسیر برای بانوان پسندیده تر است یا برای آقایان؟
        در باره قسمت دوم گفته حضرتعالی که فرموده اید فقط اینجانب این حرفها را میزنم باید عنوان کنم که مطالب ونوشته ها ونامه ها وایمیلهای فراوانی از اکثریت بانوان دریافت شده واینجانب باتوجه به موقعیت زمانی حساس با تعدیل فقط خبررسانی مشفقانه و شفاف میکنم..
        در قسمت سوم فرمایشات حضرتعالی در باره حضور بازیکنانی از استان قزوین در دسته برتر باید عنوان کنم که کدام یک از بازیکنان تهرانی در دسته برتر آقایان حضور دارند که همواره و بصورت میراثی باید آکادمی در اختیار آنان باشد؟
        حرف حساب به دل می نشیند همچنان که اکثرا حرفهای شما اثر گذار است.
        ارادتمند
        علوی

    2. amidi گفت:

      مسئله فرق دارد بکار بردن کلمه بی پناهی بانوان غلط است.من هم معتقدم دسته یکم بزرگسان بایستی گاهی در شهرستانها برگزار شود تا زمینه توسعه در ان شهرستان فراهم گردد


    تازه ترین اخبار