امروز: شنبه, ۳۱ شهریور , ۱۴۰۳ | ۰۶:۱۰:۰۲  آخرین بروزرسانی : آبان ۲۷ام, ۱۳۹۰
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : جمعه ۲۷ آبان ۱۳۹۰ | کد خبر : 9459
    ارسال خبر چاپ خبر
  • درشرایطی که سید پوریا عمرانی  اولین دوره ای بود که  بصورت رسمی از رده جوانان به رده امید رسیده بوددر میان ابرقدرتهای تنیس روی میز کشور خوش درخشید وتوانست  خود را در جمع چهار نفربرتر بزرگسالان کشور جای داده وتثبیت نماید. سیدپوریا عمرانی با وجود سن وتجربه ومیدان دیدگی کمتر از دیگر بازیکنان باتجربه و میدان…

    درشرایطی که سید پوریا عمرانی  اولین دوره ای بود که  بصورت رسمی از رده جوانان به رده امید رسیده بوددر میان ابرقدرتهای تنیس روی میز کشور خوش درخشید وتوانست  خود را در جمع چهار نفربرتر بزرگسالان کشور جای داده وتثبیت نماید.
    سیدپوریا عمرانی با وجود سن وتجربه ومیدان دیدگی کمتر از دیگر بازیکنان باتجربه و میدان دیده بزرگسال کشور  درحالی روی سکوی  بالاترین بازیکنان بزرگسال کشور رفت که علاوه براین افتخار افتخار بزرگتری را نیز کسب نمود.
    عمرانی توانست کاپ اخلاق این دوره از بازیها را نیز کسب نماید  یعنی هم انتخاب شایسته در جمع بزرگان و هم برنده کاپ اخلاق باز هم در جمع بزرگان.
    به همین مناسبت برمسئولان فدراسیون است که این بازیکن ارزنده وآینده دار کشور را دقیقا همانند نوشاد عالمیان پشتیبانی همه جانبه نموده و در تبلیغات و رسانه ها وهمچنین در بحث فنی و اعزام به مسابقات  بین المللی یاری نمایند.
    در اینجا جا دارد تا از خانواده  معروف و خوشبخت عمرانی از مادر آقا پوریا که همیشه دعاگوی این فرزند شایسته و بااخلاق بوده وخصوصا آفا حسین پدر این بزرگوار که هم روزه زحمات فراوانی را برای قهرمانی این فرزند شایسته کشیده نشکر و قدردانی کنیم.
     
    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "پوریا عمرانی قهرمان اصلی مسابقات"
    1. حسن گفت:

      با سلام و عرض ادب.در سن ۱۶ سالگی جزو ۳ نفر اول ایران یعنی تحول در رشته تنیس روی میز بوسیله حسین اقا و تمرینات زیر زمینی .میانگین سنی ۳ نفر اول تیم ملی حدود ۱۹.اگر این تعداد بازیکنان باندازه استانهای کشور شوند رقابتی بالا ایجاد و در ان موقع میشود ادعا کرد سکوی اسیائی و جهانی را .فدراسیون باید سریعا اموزش را متحول و با برنامه ریزی صحیح و سیستماتیک باعت این مهم شود راه دیگر اینکه از نظر مالی عالمیانها و عمرانی و اقای صمدی را تامین تا فرزندان بیشتری به خانواده شان اضافه و ۳۰ بازیکن در قسمت اقایان و ۳۰ بازیکن در قسمت خواهران تربیت شوند انشائالله از نظر دختر یا پسر بودن هم خداوند یاری خواهند کرد با تشکر.

    2. amidi گفت:

      با سلام روند رو به صعودبازی -اخلاق عالی- نپرداختن به حاشیه های غیر ضرور- داشتن استراتژی در بازی ومیل به ترقی مولفه هایی هستندکه مورد تحسین همگی است .تبریک به سید پوریا و پدر و مربی دلسوزشان


    تازه ترین اخبار