امروز: شنبه, ۳۱ شهریور , ۱۴۰۳ | ۰۶:۰۷:۵۵  آخرین بروزرسانی : آبان ۲۷ام, ۱۳۹۰
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : جمعه ۲۷ آبان ۱۳۹۰ | کد خبر : 9465
    ارسال خبر چاپ خبر
  • مسابقات انتخابی بزرگسالان تنیس روی میزکشور در دو دوره برگزارگردید. درهر دو دوره از این مسابقات  این مازندرانی ها بودند که توانستند با اقتدارکامل  گوی سبقت را از دیگران ربوده و تمام پینگ پنگ کشور را از آن خود نمایند. در دور اول برادران عالمیان  توانستند با اقتدار کامل  سکوی اول و دوم را از آن…

    مسابقات انتخابی بزرگسالان تنیس روی میزکشور در دو دوره برگزارگردید.
    درهر دو دوره از این مسابقات  این مازندرانی ها بودند که توانستند با اقتدارکامل  گوی سبقت را از دیگران ربوده و تمام پینگ پنگ کشور را از آن خود نمایند.
    در دور اول برادران عالمیان  توانستند با اقتدار کامل  سکوی اول و دوم را از آن خود بنمایند و در دوردوم که از حساسیت بسیار بالایی برخوردار بود باز هم این مازندرانی ها بودند که هرسه سکوی اول تا سوم را به زیبایی هرچه تمام ازآن خود کردند و افتخاری تاریخی را نصیب خود واستان  مازندران  نمودند.
    گفتنی است  که استان مازندران کماکان از دارا بودن یک سالن اختصاصی تنیس روی میز  محروم می باشد.
    در هر صورت امروز روز ی بیاد ماندنی وفراموش نشدنی برای خانواده عالمیان و عمرانی و همچنین استان سر سبز مازندارن بود.
    شایسته است مسئولان مازندران هم کمی  به خود آمده و حداقل یک سالن در خور شان نام و منزلت این قهرمانان تدارک ببینند.
    آفرین بر مازندارنی های قهرمان
     
    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "مازندرانی ها پینگ پنگ ایران را قبضه کردند"
    1. ف.کرم زاده گفت:

      باسلام و احترام
      حضور جناب آقای علوی
      باتوجه به حضوری که در مسابقات بانوان داریم مطمئنا استان های شمالی بخصوص مازندران در آینده نه چندان دور مانند آقایان شان در صدر کشور قرار می گیرند.بدلیل اینکه آقایان عالمیان ، عمرانی و شیخی با حق الزحمه خیلی ناچیز و گاها بهتر است بگوئیم هیچ مکمل مربیان خانم در بخش ورزش پایه ای بانوان( در حیطه مربیگری )بوده و می باشند.در صورتیکه رقم کاری مربیگری آقایان خوزستانی حداقل ساعتی ۳۰۰۰۰ هزار تومان است.با این وجود،انتظار می رود در آینده ای نزدیک مازندران و گلستان که از نظر امکانات محدود می باشند ، صدر نشین بخش بانوان و حتی مهد پینگ پنگ بانوان ایران گردند؟؟؟؟؟
      پس جایز است از زحمات آقایان عمرانی ، عالمیان و شیخی تشکر و قدردانی نمود که با دلسوزی برای پیشرفت پینگ پنگ استان های شمالی از حق الزحمه خودشان هم گذشت می نمایند.باتشکر


    تازه ترین اخبار