امروز: پنج شنبه, ۲۹ شهریور , ۱۴۰۳ | ۲۰:۲۳:۴۳  آخرین بروزرسانی : آذر ۲۵ام, ۱۳۹۰
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : شنبه ۲۸ آبان ۱۳۹۰ | کد خبر : 9480
    ارسال خبر چاپ خبر
  • سرکارخانم سیما لیموچی  مدرس بین المللی  فدراسیون جهانی  به دعوت یکی از دوستان گفتگویی علمی واختصاصی با رادیو ورزش  داشته اند که متاسفانه بنا به هردلیل خروجی این گفتگوی کاملا علمی وفراجناحی  بازتاب  منطقی نداشته است. به همین دلیل ایشان طی یک نامه در باره این گفتگو توضیحاتی داده اند که جهت اطلاع افکار عمومی …

    سرکارخانم سیما لیموچی  مدرس بین المللی  فدراسیون جهانی  به دعوت یکی از دوستان گفتگویی علمی واختصاصی با رادیو ورزش  داشته اند که متاسفانه بنا به هردلیل خروجی این گفتگوی کاملا علمی وفراجناحی  بازتاب  منطقی نداشته است.
    به همین دلیل ایشان طی یک نامه در باره این گفتگو توضیحاتی داده اند که جهت اطلاع افکار عمومی  این نامه منتشر می گردد:
    جهت اطلاع بیشتر از این مصاحبه رادیویی اینجا کلیک فرمایید.
    متن نامه سرکارخانم لیموچی به این شرح است:
    جناب آقای علوی،
    مدیر محترم سایت
    با سلام ،
    احتراما،  ضمن تشکراز زحمات جنابعالی در خصوص توسعه تنیس روی میز، بدینوسیله خواهشمند است با توجه به تماس های زیاد بعضی ازدوستان  در خصوص مصاحبه رادیویی اینجانب در روز گذشته، مطالب اینجانب را در صورت امکان چاپ فرمایید تا هر گونه شبهه ای در این مورد رفع گردد.
    ابتدا لازم به ذکر است که در روز چهارشنبه ۲۵/۸/۱۳۹۰  یکی از همکاران با من تماس گرفتند که جهت مصاحبه رادیویی در خصوص وضعیت  و تجزیه و تحلیل فعالیت  های جهانی تنیس روی میز ، بخش بانوان و بویژه به عنوان مدرس رسمی  فدراسیون جهانی صحبت هایی را داشته باشم و گفتند که بحث مخالفت با فدراسیون تنیس روی میزایران مطرح نیست!
    بنده هم قبول کردم و به بررسی فعالیت های جهانی این رشته ،ضرورت همسویی هر  فدراسیون ملی با فدراسیون جهانی  آن رشته، و در همین راستا ضرورت همسویی هیات های تنیس روی میز با فدراسیون تنیس روی میز را به عنوان یک رکن مهم مطرح کردم، سپس در  بخش بانوان،  استعداد یابی و نیز اشاراتی به موفقیت های والیبال، بسکتبال، و کشتی داشتم و همچنین یکی از دلایل موفقیت والیبال را بکارگیری عوامل فنی و نیروهای علمی عنوان کردم.
    با توجه به  سابقه۴۲ ساله فعالیتی به عنوان بازیکن، مدیر، داور، مربی، محقق، و تنها مدرس رسمی فدراسیون جهانی در ایران، به لطف خدای مهربان توفیق اجباری  در۸ سال گذشته نصیبم شد که  وقت بیشتری راصرف مطالعه، تحقیق،ترجمه و تالیف کتاب نمایم و به همین دلایل همواره ازسوی جراید برای مصاحبه و بررسی مشکلات تنیس روی میز دعوت به مصاحبه می شدم اما به منظور دور بودن از حاشیه هایی که اعتقاد دارم  انسان  را از اهدافش دور می کند وباعث صرف وقت می شوند معمولا نمی پذیرفتم،  کما اینکه در ابتدای آشنایی با شما نوشتم که برای اولین بار با یکی از سایت های خبری تماس گرفتم آنهم برای تشکر از شما که به معرفی فعالیت های بانوان جانباز و معلولین پرداختید!
     در چند ماه گذشته نیز به تکرار در همین رابطه دعوت برای مصاحبه شدم که با همان اعتقاد قبلی نپذیرفتم.
    از دیروز تماس های زیادی داشته ام که برای رفع این شبهه با شما تماس گرفتم که این مطالب را چاپ بفرمایید که بنده  در هیچ  گروه موافق یا مخالف فدراسیون تنیس روی میز قرار ندارم، اعتقاد کامل به فراجناحی عمل کردن دارم و از سوی رادیو ورزش به عنوان یک فرد دانشگاهی سوالاتی از بنده پرسیده شد که پاسخ دادم و در مصاحبه خود به این نکته اشاره کردم که باید برای توسعه هر رشته ورزشی فراجناحی عمل کرد لذا شخصا به این مورد اعتقاد دارم.
    فعالیت، تلاش، صرف وقت و انجام هر کاری برای تنیس روی میزرا افتخار و وظیفه می دانم و تا آخرین روزی که توان دارم از هیچ کو.ششی دریغ نخواهم کرد.
    بد نیست به این نکته اشاره داشته باشم که کلیه مدرسین رسمی فدراسیون جهانی تنیس روی میز قبل از شروع کار  تعهد نامه ای  را امضاء می کنند که هرگز در فعالیت های سیاسی، و بر علیه فدراسیون های ملی نباید شرکت کنند و بنده هم این تعهد نامه را امضاء کردم و به آن تا کنون عمل کرده ام.
    با تشکر و دعای خیر
    سیما لیموچی
    ۲۷/۸/۱۳۹۰
    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "نامه خانم لیموچی درخصوص مصاحبه با رادیو ورزش"
    1. لركي پور گفت:

      با سلام واحترام – بنظرم هرکسی که قصد خیر وکمک به جامعه تنیس روی میز کشور را دارد نباید نگران حاشیه های ناشی از مصاحبه باشدبا توجه به اینکه خانم لیموچی باعث افتخار ما هستند ،این اطمینان را دارم که مسئولین محترم مرتبط با ایشان ،از فهم ودرایت بالایی برخوردار هستند وقطعأ در مواردی اگر نظرشان در مصاحبه نسبت به طرح موضوع نتوانسته به نحو مطلوب بیان نمایند
      خدای ناکرده احیانأ باعث نگرانی ورنجش این بانوی معتقد ومتخصص وپایبند به اصول نشوند انشاءالله

    2. سارا گفت:

      با تشکر

    3. محمد ابراهیمیان گفت:

      با سلام
      با شناختی که از خانم لیموچی دارم ایشان شخصیت بسیار ارزنده ای هستند وصحبتهای ایشان همیشه بدون غرض ورزی ودر جهت ارتقای تنیس روی میز بوده است


    تازه ترین اخبار