امروز: شنبه, ۳۱ شهریور , ۱۴۰۳ | ۰۸:۰۸:۱۰  آخرین بروزرسانی : آبان ۲۸ام, ۱۳۹۰
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : شنبه ۲۸ آبان ۱۳۹۰ | کد خبر : 9525
    ارسال خبر چاپ خبر
  • در حالی که ملی‌پوشان پینگ‌پنگ ایران برای حضور در رقابت‌های انتخابی المپیک معرفی شدند، اما هنوز خبری از سرمربی تمام وقت نیست. به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور به نقل ازباشگاه خبری فارس «توانا»، روز گذشته مسابقات انتخابی تیم ملی پینگ‌پنگ ایران به پایان رسید و چهره ۴ ملی‌پوش ایران برای حضور در رقابت‌های…

    در حالی که ملی‌پوشان پینگ‌پنگ ایران برای حضور در رقابت‌های انتخابی المپیک معرفی شدند، اما هنوز خبری از سرمربی تمام وقت نیست.
    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور به نقل ازباشگاه خبری فارس «توانا»، روز گذشته مسابقات انتخابی تیم ملی پینگ‌پنگ ایران به پایان رسید و چهره ۴ ملی‌پوش ایران برای حضور در رقابت‌های انتخابی المپیک مشخص شد. به این ترتیب نوشاد عالمیان، نیما عالمیان، پوریا عمرانی و محمدرضا اخلاق‌پسند از ۱۹ تا ۲۱ دی‌ماه رقابت‌های خود را برای کسب سهمیه المپیک با پینگ‌پنگ‌بازان منطقه آسیای میانه برگزار خواهند کرد تا در پایان نفر قهرمان راهی لندن شود.

    مسابقات انتخابی تیم ملی در حالی پایان یافت که هنوز تکلیف سرمربی تیم ملی پینگ‌پنگ مشخص نیست، البته طبق قرارداد فدراسیون با کمپ اشلاگر، ریچارد پروژه به عنوان سرمربی ایران اعلام می‌شود، اما این مربی تنها در این کمپ حضور دارد و زمانی ملی‌پوشان ایران را هدایت می‌کند که تمرینات در این کمپ برگزار شود و نمی‌توان به عنوان مربی تمام وقت از او نام برد.

    همین امر باعث شد تا فدراسیون، کادر فنی ایرانی برای تیم ملی مشخص کند. در همین راستا و پس از اتفاقات اراک و اعتصاب بازیکنان فدراسیون، ابراهیم علیدخت را به عنوان مدیر فنی و مربی معرفی کرد، اما دیری نگذشت که وی از سمت خود استعفا کرد و بار دیگر تیم ملی بدون مربی باقی ماند.

    با گذشت چندماه از این امر هنوز تکلیف مربی تیم ملی مشخص نشده است، این در حالی است که نفرات تیم ملی برای حضور در مسابقات انتخابی المپیک مشخص شده است.

    مسئولان فدراسیون اعلام کردند که سرمربی تیم ملی تا هفته آینده اعلام خواهد شد، اما نکته‌ای که باید به آن توجه کرد حضور مربی تمام وقت باتجربه در کنار ملی‌پوشان است، البته در کنار این امر باید به فرصت آشنایی بازیکنان و مربی نیز اشاره کرد که طبیعتاً این امر زمانی محقق خواهد شد که هر چه زودتر تکلیف کادر فنی مشخص شود.

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "ملی‌پوشان پینگ‌پنگ معرفی شدند/ خبری از سرمربی نیست!"
    1. حسن گفت:

      با سلام و عرض ادب. باتوجه به این که شرکت در مسابقات المپیک از مهم ترین اهداف و کسب مقام ارزوی هر کشور و بازیکنان میباشد هیچ گونه خبر یا برنامه ریزی در رابطه با کمپ اشلاگر یا مربی محترم ان نیست ایا چه کسی رابط این قرارداد بوده و هدف از انعقاد ان و هزینه و صرف بیت المال چه بوده است چرا شفافیت در این رابطه وجود ندارد انتشار این قرارداد لااقل نشان خواهد داد که ایا مربی در اختیار این کشور است یا خدای ناکرده یک بار دیگر رابط ۲ طرفه و کسب اعتبار مد نظر و نتیجه مهم نبوده لطفا فدراسیون محترم این مهم را روشن تا اگر سوئ تفاهمی وجود دارد برطرف و مشخص شود هزینه های انجام شده نه تنها منفعتی برای شخص یا شرکت بخصوصی نداشته بلکه اثرات مثبت ان را مشخص فرمایند.با تشکر


    تازه ترین اخبار