امروز: شنبه, ۳۱ شهریور , ۱۴۰۳ | ۰۸:۱۷:۴۸  آخرین بروزرسانی : آبان ۲۸ام, ۱۳۹۰
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : شنبه ۲۸ آبان ۱۳۹۰ | کد خبر : 9530
    ارسال خبر چاپ خبر
  • تیم تنیس روی میز دانشگاه آزاد اسلامی واحد اردبیل قهرمان مسابقات تنیس روی میز منطقه دو دانشگاه آزاد اسلامی شد. به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور؛این دوره از مسابقات که با حضور ۸ تیم از واحد های منطقه دو دانشگاه آزاد اسلامی و به میزبانی واحد اردبیل برگزار شد، تیم تنیس روی میز واحد…

    تیم تنیس روی میز دانشگاه آزاد اسلامی واحد اردبیل قهرمان مسابقات تنیس روی میز منطقه دو دانشگاه آزاد اسلامی شد.
    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور؛این دوره از مسابقات که با حضور ۸ تیم از واحد های منطقه دو دانشگاه آزاد اسلامی و به میزبانی واحد اردبیل برگزار شد، تیم تنیس روی میز واحد اردبیل مقام قهرمانی را از آن خود کرد و تیم های زنجان و بیله سوار به ترتیب در سکوی دوم و سوم ایستادند.
    در مسابقات انفرادی نیز بازیکنان واحد اردبیل با اقتدار کامل مقامهای اول تا سوم این مسابقات را با درخشش خود به دست آوردند.
    برای تیم واحد اردبیل، مهران موسوی مقام اول، سامان قدیری مقام دوم و فرید سید هاشمیان مقام سوم مسابقات انفرادی را کسب کردند.
    لازم به ذکر است در مسابقات بدمینتون منطقه دو نیزکه با شرکت ۶ تیم از منطقه دو دانشگاه آزاد اسلامی و در سالن حسین رضا زاده واحد اردبیل برگزار شد، در نهایت تیم زنجان مقام اول، واحد ابهر دوم و واحد ارومیه مقام سوم را کسب کردند.
    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "واحد اردبیل قهرمان تنیس روی میز منطقه دو شد"
    تازه ترین اخبار