امروز: شنبه, ۳۱ شهریور , ۱۴۰۳ | ۰۸:۰۳:۱۶  آخرین بروزرسانی : آبان ۲۹ام, ۱۳۹۰
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : یکشنبه ۲۹ آبان ۱۳۹۰ | کد خبر : 9563
    ارسال خبر چاپ خبر
  • پینگ‌پنگ ‌باز ملی‌پوش ایران گفت: امیدوارم بتوانم حضور در المپیک لندن را تجربه کنم. به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشورنوشاد عالمیان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبری فارس «توانا»، در خصوص قهرمانی خود در مسابقات انتخابی تیم ملی پینگ‌پنگ عنوان کرد:‌ در این دوره از رقابت‌ها تمام بازیکنان با انگیزه و قدرت حاضر…

    پینگ‌پنگ ‌باز ملی‌پوش ایران گفت: امیدوارم بتوانم حضور در المپیک لندن را تجربه کنم.
    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشورنوشاد عالمیان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبری فارس «توانا»، در خصوص قهرمانی خود در مسابقات انتخابی تیم ملی پینگ‌پنگ عنوان کرد:‌ در این دوره از رقابت‌ها تمام بازیکنان با انگیزه و قدرت حاضر شده بودند و نحوه برگزاری مسابقات نیز مطلوب شود.

    وی ادامه داد: خوشبختانه توانستم بازی‌های خوبی از خود به نمایش بگذارم و به مقام قهرمانی دست یابم و همراه ۳ بازیکن دیگر به مسابقات انتخابی المپیک اعزام شوم.

    عالمیان درباره کسب سهمیه المپیک خاطرنشان کرد: در ۴ دوره گذشته ایرانی‌ها توانسته‌اند از منطقه آسیای میانه سهمیه المپیک کسب کنند و در این دوره از رقابت‌ها نیز امیدوارم یک ایرانی راهی المپیک شود.

    وی افزود: تاکنون در مسابقات انتخابی المپیک شرکت نداشته‌ام و امیدوارم بتوانم در اولین حضورم سهمیه المپیک را کسب کنم. از لحاظ بازی احساس خوبی نسبت به خود دارم و امیدوارم بتوانم المپیک را تجربه کنم.

    پینگ‌پنگ‌باز ۲۰ ساله ایران تصریح کرد: هر شخصی که برای المپیک انتخاب شود کار بسیار سختی خواهد داشت. با برنامه‌ریزی‌های فدراسیون و تلاش بازیکنان آینده خوبی را برای این رشته متصور هستم و در سال‌های آینده می‌توانیم در جهان و آسیا حرف‌هایی برای گفتن داشته باشیم.

    وی درباره فدراسیون افزود: مشکلات اندکی وجود دارد که امیدوارم این مسائل هر چه زودتر از بین برود.

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "عالمیان: امیدوارم حضور در المپیک را تجربه کنم"
    1. ندا خلعتبری گفت:

      با آرزوی موفقیت برای این بازیکن جوان و خوش آتیه وتمامی راکت به دستان عزیز.

    2. reza گفت:

      به سلام امیدوارم نمایندن پینگ پنگ اسیای میانه در المپیک ۲۰۱۲ لندنیکی از چهار نماینده تیم ملی کشور عزیزم ایران باشه

    3. پیمان حسنی گفت:

      کاش قدر این سرمایه های ارزشمند ایران عزیز را می دانستیم .


    تازه ترین اخبار