امروز: شنبه, ۳۱ شهریور , ۱۴۰۳ | ۰۸:۰۶:۱۴  آخرین بروزرسانی : آبان ۲۹ام, ۱۳۹۰
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : یکشنبه ۲۹ آبان ۱۳۹۰ | کد خبر : 9568
    ارسال خبر چاپ خبر
  • باگذشت چند ماهی از راه اندازی پایگاه تخصصی تنیس روی میز کشور هرروز بر تعداد بازدیدکنندگان این سایت افزوده می شود. سیاست ما عین نیت ما  انتشار و اطلاع رسانی شفاف و دلسوزانه بوده است. اطلاع رسانی و تحلیل و پیشنهاد وایجاد  راهکار و انجام مصاحبه ها در سطح گسترده و از تمام طیفها خصوصا…

    باگذشت چند ماهی از راه اندازی پایگاه تخصصی تنیس روی میز کشور هرروز بر تعداد بازدیدکنندگان این سایت افزوده می شود.
    سیاست ما عین نیت ما  انتشار و اطلاع رسانی شفاف و دلسوزانه بوده است.
    اطلاع رسانی و تحلیل و پیشنهاد وایجاد  راهکار و انجام مصاحبه ها در سطح گسترده و از تمام طیفها خصوصا جانبازان ومعلول گرامی و بانوان گمنام و از همه مهمتر ایجاد وفاق  وعدم وابستگی وگرایش به دسته  وگروهها  وهمچنین نثر روان و ساده  اطلاع رسانی روز آمد از نکات برجسته این پایگاه بوده است.
    خوشحالیم که سایت ما بعنوان منبعی مطمئن  برای تمامی اقشار با دیدگاههای متفاوت  وحتی سایتهای خبری رسمی و دولتی  وازجمله سایت  فدراسیون تنیس رو ی  مبدل گردیده است.
    البته باید با افتخار اذعان نماییم که ما هم از خطا و اشتباه در نوشته ها و گفته ها وبعضا کوتاهیها وبزرگنماییها  وتندرویها  و… مصون نبوده ایم.
    شاید برای بسیاری از دوستان قابل تصور نباشد که  یک نفر با مشغله فراوان کاری  و….آن هم دست تنها  در این سطح  توانسته باشددر ارتباط با تامین و مدیریت این سایت ؛ اخبار را به روز و به لحظه  تقدیم حضور دوست داران این رشته نماید .
    خوشحالیم که اعلان نماییم از تعداد ۱۲۳۲ خبر منتشر شده بیش از ۲۰۰ خبر مربوط به بحثهای کارشناسی  وآسیب شناسی بوده است.در قسمت مصاحبه ها قصد داریم با تمامی رده ها ی سنی و جنسیتی  ؛مربیان و پیشکسوتان؛زجرکشیده ها و جانبازان وفراموش شده ها گفتگو داشته باشیم  که با بسیاری از این بزرگواران  مصاحبه انجام شده که در یک برنامه زمان بندی شده  در سایت منتشر خواهد شد.
    همچنین قصد داریم تا بزودی از شهدای تنیس روی میز کشور  نیز بخشی را در سایت اختصاص دهیم .
    مدیریت سایت قصد دارد که بصورت اساسی قالب سایت را بصورت کاملا حرفه ای تغییردهد.
    بخشی از این تغییرات به شرح زیر است:
    بخش استانها که بصورت مستقل در اختیار  هیئتهای استانها قرار میگیرد.
    تالار گفتگو؛بخش جانبازان و معلولان؛بخش بانوان ؛بخش پیشکسوتان؛اخبار خارجی  و….
    کم کم اثرات نقش مثبت فرهنگ سازی در اطلاع رسانی  نوین را در سایت فدراسیون نیز بخوبی میتوان مشاهده نمود.
    امیدواریم هر روز بهتر از دیروزباشیم
    مدیریت سایت: سید منصور علوی
    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "هدف ما خدمت رسانی به خانواده شریف تنیس روی میز کشور است"
    1. amidi گفت:

      خسته نباشید زحمات شما قابل تقدیر است

    2. حسن گفت:

      باسلام و عرض ادب .مایه مباهات است این فعالیت ارزنده شما که بدون هیچ چشمداشتی انجام میپذیرد.خبر رسانی در سایت فدراسیون در دهه اخیر حد اقل حدود ماهیانه ۱۵۰۰۰۰۰تومان صرف هزینه مادی را در بر داشته بقیه جوانب ان…..و چقدر کمک به توسعه این ورزش باید بررسی شود.و اما قسمتهای مختلف در این سایت و بی طرفی ان بزرگترین اموزش فنی و اخلاقی و فرهنگی را تا کنون شامل و جای تشکر و قدر دانی را دارد انشائالله اجر ان را خداوند قادر متعال نصیب خانواده محترم شما کرده و ارمش بیشتری برای شما برادر عزیز را بهمراه داشته باشد. با تشکر.

    3. amidi گفت:

      سایت فدراسیون مال ورزشکاران و مربیان و داوران و هیاتهای تنیس روی میز استانهاست.ضمن استقبال از هر گونه نظر و پیشنهاد اصلاحی اماده نشر مطالب علمی وپژوهشی همه عزیزان هستیم .

    4. پیمان حسنی گفت:

      کارهایی که می خواهید انجام بدهید جای تشکر و تقدیر دارد . از آقای عمیدی نیز بدلیل باسخگویی سپاسگذارم .


    تازه ترین اخبار