امروز: شنبه, ۳۱ شهریور , ۱۴۰۳ | ۰۷:۵۴:۳۲  آخرین بروزرسانی : آبان ۲۹ام, ۱۳۹۰
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : یکشنبه ۲۹ آبان ۱۳۹۰ | کد خبر : 9576
    ارسال خبر چاپ خبر
  • برای سومین بار است که این شهر میزبان مسابقات قهرمانی تنیس روی میز جهان خواهد بود. دورتمند در سال ۱۹۵۹ و ۱۹۸۹ آوردگاه اصلی برگزاری رقابت ها و مسابقات بود و وعده داد تا در سال ۲۰۱۲ بزرگترین رویداد ورزشی را دوباره برگزار کند. در روز دوشنبه ۷ نوامبر ۲۰۱۱ قرار داد رسمی این رقابت…

    برای سومین بار است که این شهر میزبان مسابقات قهرمانی تنیس روی میز جهان خواهد بود.

    دورتمند در سال ۱۹۵۹ و ۱۹۸۹ آوردگاه اصلی برگزاری رقابت ها و مسابقات بود و وعده داد تا در سال ۲۰۱۲ بزرگترین رویداد ورزشی را دوباره برگزار کند.

    در روز دوشنبه ۷ نوامبر ۲۰۱۱ قرار داد رسمی این رقابت ها طی مراسم ویژه ای در دورتمند توسط جودیت فاراگو مدیر ارشد اجرایی ITTF و مدیر اجرایی مسابقات بعنوان نماینده فدراسیون جهانی تنیس روی میز و توماس ویکرت رئیس DTTB بعنوان نماینده فدراسیون تنیس روی میز آلمان به همراه دیگر مدیرانی که در آنجا حضور داشتند منعقد گردید و این مراسم بخشی از بازدید دو روزه تیم بازرسی فدراسیون بین المللی تنیس روی میز بود.

    پیش بینی می شود که حدود ۲۰۰ تیم مردان و زنان از ۱۵۰ کشوردر این رقابت ها شرکت کنند. قرعه کشی در روز چهارشنبه ۲۲ فوریه ۲۰۱۲ برگزار می شود و تا کنون پس از ارسال دعوتنامه، آرژانتین به عنوان نخستین کشور اعلام آمادگی کرده است.

    سابین لوس گفت: ما هم اکنون هیجان زیادی برای برگزاری مسابقات داریم . ما در برمن در سال ۲۰۰۶ متوجه اهمیت این مسابقات شدیم که حدود نیم میلیارد نفر از طریق رسانه ها در سراسر جهان این مسابقات را دنبال می کردند. او در ادامه گفت: دورتمند و وست هالن در اذهان عموم آشناست و این دو شهر برای برگزاری رویدادهای مهم هرگز غریبه نیست. بدیهی است این شرایط هم برای دورتمند که به رویدادهای بزرگ آشناست تکرار خواهد شد.

    سابینر که دارای تجربه برگزاری مسابقه تنیس روی میز بین المللی می باشد گفت:ما خوشحالیم که موفق به انجام یک تمرین خوب بین المللی (اوپن آلمان) در اواخر فوریه شدیم.

    او افزود: ما می توانیم مسابقه قهرمانی تنیس روی میز قهرمانی جهان در سال ۲۰۱۲ را همانند دیگر رقابت ها با موفقیت برگزار کنیم.

    دورتمند دارای سالن ویژه ای می باشد که تماشاچیان می توانند تیم هارا تحت فشار قرار دهند. تا کنون ما از پیش فروش رقابت های برمن ۲۰۰۶ و قهرمانی اروپا در سال ۲۰۰۹ رضایت کامل داریم.

    علاوه بر این مردم و باشگا های آلمان به پیشنهادات ویژه ای دسترسی خواهند داشت.

    توماس وکرت گفت: در  اولین تعطیلات آخر هفته ما یک پیشنهاد ویژه برای کودکان داریم. در ۲۵ مارس همه بچه های زیر ۱۸ سال به صورت رایگان می توانند مسابقات گروه اول تیم های آلمانی را ببینند. در روز ۳۰ مارس ما از لحاظ مالی  هزینه سفر گروه های بزرگی از مردم و باشگاه ها را تامین می کنیم.

    جودیت فاراگو اذعان کرد: بدیهی است این رویکرد بسیار مثبت و با استقبال فدراسیون تنیس روی میز آلمان روبرو شده است. فدراسیونی که تعداد زیادی از تورنمنت ها را در سال های اخیر با موفقیت برگزار کرده است.

    او گفت: آلمان میزبان با تجربه ای برای برگزاری این مسابقه مهم می باشد و این فدراسیون می تواند به خوبی برای مسابقات بین المللی تبلیغ کند و تماشاچیان زیادی را برای تماشای این مسابقات جذب نماید.

    بدون شک جمعیت آلمان همانگونه که در هفته گذشته در ماگدبورگ  عمل کرد به کلاس بالای تنیس روی میز این کشور که قهرمانان فراوانی نیز دارد پاسخ می دهد.

    جودیت فاراگو افزود: ما از کاپ تیمی جهان که در ماگدبورگ برگزار شد می آئیم و به برگزار کنندگان آن برای پیروزی در تمرین به منظور آماده سازی سال آینده تبریک می گوییم.

    این تورنمنت نشان از آمادگی خوب برای برگزاری مسابقات مهم دارد و کلید موفقیت است.

    جودیت گفت: به منظور کنترل تدارکات فنی یک تیم متشکل از پنج عضو ITTF به دورتمند آمده است . این بازرسی اصولاً در مورد ساختار این رویداد و همچنین سازماندهی ایاب و ذهاب، اقامت و رسانه ای بوده است.

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "برگزاری مسابقات قهرمانی جهان در دورتموند آلمان"
    1. fariba -ghavamzadeh گفت:

      ba salam va daram mikhandam chon eyela resani shoma az natayej mosabeghat saritar va kamel tar az khod bazikonan ast…. khoda ghovat …arjantin ham fekr nemikoneh elamamadegish be in zoodi be iran resideh basheh


    تازه ترین اخبار