امروز: شنبه, ۳۱ شهریور , ۱۴۰۳ | ۰۷:۵۷:۰۳  آخرین بروزرسانی : آبان ۳۰ام, ۱۳۹۰
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : دوشنبه ۳۰ آبان ۱۳۹۰ | کد خبر : 9615
    ارسال خبر چاپ خبر
  • به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور  به نقل از روابط عمومی فدراسیون تنیس روی میز؛ در ابتدای این جلسه حمید سجادی در جمع اعضای ستاد برگزاری مسابقات گفت: خوشحالم که در جمع شما حاضرم تا با همفکری یکدیگر بتوانیم میزبان خوبی برای برگزاری این رقابت ها باشیم و نام مقدس جمهوری اسلامی ایران را…

    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور  به نقل از روابط عمومی فدراسیون تنیس روی میز؛ در ابتدای این جلسه حمید سجادی در جمع اعضای ستاد برگزاری مسابقات گفت: خوشحالم که در جمع شما حاضرم تا با همفکری یکدیگر بتوانیم میزبان خوبی برای برگزاری این رقابت ها باشیم و نام مقدس جمهوری اسلامی ایران را به خوبی به جهانیان معرفی کنیم.
    در ادامه این جلسه محمد زارع پور رئیس فدراسیون تنیس روی میز گزارشی در خصوص فعالیت های انجام شده ارائه کرد و تصریح کرد: با اقدامات صورت گرفته و شناسایی استعدادهای برتر هم اکنون تیم ملی تنیس روی میز کشورمان به عنوان جوانترین تیم این رشته ورزشی در تاریخ فعالیت آن در ایران به حساب می آید که امیدواریم این تیم آغازگر راهی برای اعتلای نام ایران در مسابقات بین المللی و جهانی شود.
    در ادامه جلسه اعضای ستاد با معرفی خود در خصوص کارهای انجام شده و برنامه های پیش رو گزارشی را ارائه نمودند. دکتر حمید سجادی معاون ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان پس از استماع نکات اعضای ستاد برگزاری، پیشنهادات و نکات مهم و ضروری را در خصوص نحوه برگزاری این رقابت ها با اعضای ستاد در میان گذاشت و تصریح کرد: زمانی که میزبانی مسابقات معتبر و مهمی چون رقابت های بین المللی در تمامی رشته های ورزشی بخصوص تنیس روی میز به کشورمان واگذار می شود، برای برجسته کردن نام ایران و به اهتزاز در آمدن پرچم سه رنگ مقدس جمهوری اسلامی باید تلاش های بیشماری انجام گیرد.

    وی یاد آور شد: با توجه به جایگاه برگزاری چنین رقابت هایی در سطح جهان از چندین ماه قبل باید شرایط میزبانی آن به صورت کامل و با برنامه ریزی دقیق انجام گیرد تا نمایندگان کشورهای اروپایی و آسیایی پس از حضور در ایران خاطرات خوشی را با خود به یادگار ببرند.
    معاون ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان خاطر نشان کرد: البته تمامی اهداف و تحقق آن مستلزم مدیریت قوی و حساب شده ای می باشد که امیدوارم با بکارگیری نیروهای متخصص و جوان به فکر جهانی کردن نام این کشور پارسی باشیم. دکتر سجادی در ادامه گفت: با توجه به برگزاری چنین مسابقاتی در کشورمان و ثبت آن در تقویم فدراسیون جهانی تنیس روی میز، با مستند سازی کارهای انجام شده و طراحی کتابچه ای این اثر برای آیندگان به یادگار خواهد ماند.
     وی در پایان تاکید کرد: مراسم افتتاحیه و اختتامیه و برخی مسائل دیگر تاثیر چشمگیری در ارتقا سطح برگزاری مسابقات ایفا خواهد کرد که امیدوارم با هر چه بهتر برگزار شدن این مسابقات میراث ماندگاری برای آیندگان تنیس روی میز ایران باقی بماند.
    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "باحضور سجادی: جلسه برگزاری رقابت های فجر کاپ مردان برگزار شد"
    تازه ترین اخبار