امروز: شنبه, ۳۱ شهریور , ۱۴۰۳ | ۰۸:۱۵:۵۰  آخرین بروزرسانی : فروردین ۸ام, ۱۳۹۱
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : دوشنبه ۳۰ آبان ۱۳۹۰ | کد خبر : 9626
    ارسال خبر چاپ خبر
  • دبیر هیات تنیس روی میز خوزستان گفت: باتوجه به شرایطی که حامد باشت‌باوی و سروش امیری‌نیا داشتند انتظار داشتیم که در مسابقات قهرمانی جوانان کشور و انتخابی تیم‌ملی در بین پنج نفر اول قرار بگیرند ولی متاسفانه چنین نشد. به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور ؛عبدالامیر بخشنده در گفت‌وگو با خبرنگار بخش ورزشی ایسنا…

    دبیر هیات تنیس روی میز خوزستان گفت: باتوجه به شرایطی که حامد باشت‌باوی و سروش امیری‌نیا داشتند انتظار داشتیم که در مسابقات قهرمانی جوانان کشور و انتخابی تیم‌ملی در بین پنج نفر اول قرار بگیرند ولی متاسفانه چنین نشد.
    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور ؛عبدالامیر بخشنده در گفت‌وگو با خبرنگار بخش ورزشی ایسنا در خوزستان اظهارداشت: در مسابقات قهرمانی جوانان کشور که با هفت ورزشکار شرکت کرده بودیم متاسفانه فقط سه نفر از تنیسورهای استان در بین ۱۰نفر برتر قرار گرفتند.
    وی بیان‌کرد: ‌حامد باشت‌باوی، سروش امیری‌نیا و سینا تیمار سه تنیسوری هستند که در مرحله اول مسابقات قهرمانی جوانان کشور، انتخابی تیم‌ملی به ترتیب در رده‌های ششم، هفتم و دهم قرار گرفتند و جواز حضور در مسابقات مرحله دوم انتخابی تیم‌ملی را کسب کردند.
    دبیر هیات تنیس روی میز خوزستان افزود: از طرفی افشین ‌نوروزی دیگر تنیسور خوزستانی حاضر در مسابقات انتخابی تیم‌ملی بزرگسالان متاسفانه نتوانست در بین چهار تنیسور برتر مسابقات قرار بگیرد و در عین ناباوری در بین ۱۰نفر هفتم شد.
    وی تصریح‌کرد: افشین نوروزی در این رقابت‌ها عملکرد خوبی داشت و معتقدم که بازی او ضعیف نشده است بلکه دیگران قوی شده‌اند. احساس می‌کنم تمرینات دیگر تنیسورهای کشور منسجم‌تر از افشین است.
    بخشنده افزود: با این شرایطی که ما به جلو حرکت می‌کنیم و با این تفرقه‌افکنی‌هایی که در هیات استان وجود دارد، آینده خوبی را برای تنیس‌ روی میز استان تصور نمی‌کنم و فکر می‌کنم با این اوضاع شرایط برای ورزشکاران بد شود.
    وی همچنین درباره مسابقات قهرمانی نونهالان کشور اظهارداشت: باوجود پیگیری‌هایی که برای اعزام تنیسورهای استان انجام دادیم، به ناچار با نفرات ششم و هفتم خود شرکت کردیم و یکی از بدترین نتایج تاریخ تنیس روی میز نونهالان استان را رقم زدیم.
    دبیر هیات تنیس روی میز خوزستان با بیان این‌که مسابقات قهرمانی نونهالان کشور روز جمعه ۲۷ آبان ماه در تهران برگزار شد، افزود: نفرات اول تا پنجم ما به دلیل مشکلاتی که داشتند در این رقابت‌ها حاضر نشدند و ما به اجبار از پیمان زلکی‌نژاد و محمد مهدی یوسفیان که هر دو جزو نفرات اصلی تیم نبودند، استفاده کردیم.
    وی در ادامه به برگزاری مسابقات باشگاه‌های نونهالان و نوجوانان کشور اشاره کرد و افزود: در دور رفت این مسابقات باوجود این‌که تیم بسیار خوبی داشتیم ولی متاسفانه دوم شدیم. امیدوارم در دور برگشت مسابقات که به میزبانی گچساران برگزار می‌شود، عملکرد بهتری داشته باشیم.
    بخشنده اظهارداشت: این رقابت‌ها با حضور تیم‌های نفت و گاز گچساران‌، نفت آبادان، هیات تنیس روی میز کرمان، هیات تنیس روی میز لرستان و هیات تنیس روی میز قم برگزار شد
    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "دبیر هیئت خوزستان:آینده خوبی را برای تنیس‌ روی میز استان تصور نمی‌کنم"
    1. amidi گفت:

      با سلام بنظرم کلیه هیاتها نیاز دارند که هر از گاهی یک بازبینی عملکردی داشته باشند و اسیب شناسی کنند.اینکه یک هیات متوجه اشتباهات عملکردی اش بشود یک توفیق است.

    2. X گفت:

      با سلام میدانید چرا این طور شده؟ اولا چون اکثر مربیان خوزستان با شاگردانشان تمرین میکنند یعنی با ۲ یا ۳ نفر که مانند بچه هایشان هستند تمرین میکنند و بقیه ی بازیکنان بدون تمرین می مانند و این بازیکنان با بازیکن دیگری تمرین می کند و اشتباه خود را در زدن توپ نمیداند و ثانیا مسابقات کم و مسابقات در مرکز شهر(اهواز) برگزار نمیشه و حرف آخر این باید در هر باشگاه مانند یک آکادمی باشد که مثلا تمام بازیکنان پشت میز باشند و طبق دستور مربی همه با هم یک تمرین را انجام دهند و مربی بالا سر آنان باشد و همه را تحت نظر داشته باشد باتشکر


    تازه ترین اخبار