امروز: شنبه, ۳۱ شهریور , ۱۴۰۳ | ۰۳:۵۶:۲۴  آخرین بروزرسانی : آذر ۴ام, ۱۳۹۰
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : پنجشنبه ۳ آذر ۱۳۹۰ | کد خبر : 9719
    ارسال خبر چاپ خبر
  • آیامشکل اصلی پول است؟در ۲ سال گذشته باشگاه ذوب آهن در اصفهان حدود ۸۰۰۰۰۰۰۰۰تومان هزینه ی این رشته کرده است. از نظرقهرمانی مقام این استان در کلیه ی رده های سنی باعث تاسف است.امکانات ئ سالن تمرین نیز کاملا محیا است.ازنظر ورزش همگانی و فرهنگی نیز جای بحث بسیار دارد.چرا؟به این دلیل مقصر تولیت ورزش…

    آیامشکل اصلی پول است؟در ۲ سال گذشته باشگاه ذوب آهن در اصفهان حدود ۸۰۰۰۰۰۰۰۰تومان هزینه ی این رشته کرده است.
    از نظرقهرمانی مقام این استان در کلیه ی رده های سنی باعث تاسف است.امکانات ئ سالن تمرین نیز کاملا محیا است.ازنظر ورزش همگانی و فرهنگی نیز جای بحث بسیار دارد.چرا؟به این دلیل مقصر تولیت ورزش کشور و تنها متولی آن فدراسیون است.عدم هدایت صحیح و نداشتن برنامه وتوجه به فقط ابقاء بزرگترین عامل میباشد.
    سرپرستی برای فدراسیون انتصاب میشود.ایشان باید مجمعی را تشکیل دهد که به خودش رای دهند.سوءاستفاده کنندگان که در حدوحدود ارکان مقدس فدراسیون نیستند جذب میشوند-دوستان غیرورزشی که مورد اعتمادترند نیز به همین ترتیب-هیئت های استان ها دیگر اعضای مجمع میباشند که اغلب از دوستان دوست برای بازار بهترانتصاب که این مسئولین نیز جهت رای آوردن سیر بالارا طی و روسای هیئت های شهرستان نیز که جزء مجمع استان هستند جذب این چرخه شده و سرپرست فدراسیون و سرپرست استان و شهرستان به اهداف خود میرسندو پس از آن ۴ سال مبارزه با ذیحقان و متخصصین و تارومار کردن آنها جزو برنامه تا در دوره ی بعدی برای ماندن آقایان مشکلات کمتری وجود داشته و دراین رابطه دادوستد به جای سازندگی حاکم است.
    حال قضاوت کنید در این آش شل و قلمکار حمایت یا سازندگی چه جایگاهی دارد؟توصیه ی این حقیر به مسئول محترم فدراسیون از ۲ سال پیش تاکنون این مهم بود که وارد این چرخه نشوند و از افراد متخصص و متعهد استفاده و از سوءاستفاده کنندگان که مستدل معرفی شده اندو هنوز هم با وعده وعید پستهای بی ارزش برون مرزی در صددحفظ و تامین منافع خود به قیمت نابودی اینده سازان این رشته هستند حذر کنند.
    متاسفانه این مورد انجام نشد و ۲ سال دیگر به۱۳  سال گذشته این وضعیت اسفبار اضافه که ایشان هم اعتراف به وجود اشتباهاتی در آخرین مصاحبه داشتندکه جای امید می بود ولی هنوز حرکتی اساسی و ریشه ای مشاهده نشده که منتظر آن با خوشبینی هستیم.دبیر محترم فدراسیون چند بسی ماهی است این مسئولیت را دارندو انتظاری   از ایشان نبوده متوجه هستنداعلام موارد فوق الاشاره مسائل شخصی نیست مواردی که در رابطه با عزیزان اینده ساز کشور عزیز اسلامیمان است غیر قابل گذشت و تعامل در ان به هر دلیل مادی یا حب مقام یا ……منصفانه نبوده و نخواهد بود.
    بنابراین اگاه به رسالت و تعهد در این شرایط -لازم و واجب وتکلیف یک مسلمان متعهد است . خدایا به ما ایمانی عنایت فرما که در ان پول یا مقامی نباشد.انشاالله با تشکر.

    نویسنده :حسن ترکان

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "بزرگترین عامل عدم موفقیت"
    1. الف گفت:

      با سلام
      اصفهان علیرغم گفته های شما هم در قسمت بزرگسالان ۴ بازیکن از ۱۶ نفر اول ایران از اصفهان هستند که پریسا صمدی،آنا فیاضیان،منصوره رضایی و نوشین میر علایی هستند.در جوانان دختر نوشین میرعلایی و ملیکا آخوندی بازیکنان قوی و رده اول تا ۸ ایران هستند.در قسمت دسته یک کشور هم بسیاری از مهشاد اسحاقی ،فروغ احمدی،لیلا حق شناس،فاطمه حق شناس ، زینت بلاغی همیشه اگر در مسابقات شرکت کرده در دسته ها بوده اند.
      خانم معصومه رئیسی را هم که از ملی پوشان اسبق هستند را نیز از قلم نندازیم.
      آقای ترکان در زمینه آقایان اطلاهاتی ندارم اما در بانوان اصفهان از قوی ترین قطب ها به شمار می رود و حتی از تهران بزرگ نیز بیشتر بازیکن در دسته ها و تیم ملی دارد.
      بیایید بدور از مسائل و دشمنی ها واقع بین باشیم.
      بازیکنان اصفهان زبان زد هستند چراکه در رده های سنی مختلف از کوچک سال تا بزرگسال طی سیستمی هماهنگ در حال بازیکن پروری بوده اند.و من همه ی اینها را نتیجه دلسوزی های خانم سموعی می بینم که الان متاسفانه نیستند .
      در قسمت آقایان اطلاعی ندارم اما در بانوان خانم سموعی بهترین ها رابرای بازیکن پروری و اصفهان انجام داده اند .اگر سری به به تعداد اصفهانی های در دسته ها و رده ها بزنید به همین نتیجه می رسید

      • modir گفت:

        با سلام
        احتراما؛به هر عنوان و در شرایط فعلی سرکارخانم سموعی حضور ندارند واین منطقی نیست چون سرکار ایشان تشریف ندارند اصفهان لطمات فراوانی را متحمل گردد.فرض را بر این بگذاریم که سرکارخانم سموعی بازنشست شده یا استعفا داده و یا از کشور خارج شده اند …باید در برنامه ریزیها را ناچارا بدون وجود ایشان انجام داد.نگذارید اصفهانی به این خوبی و پراهمیتی دچار اختلافات خانه برانداز گردد.
        اصفهانیها حق دارند بدون دغدغه ودر آرامش کامل به تمرینات خود ادامه دهند.انصافا اگر این مشکلات در تنیس روی میز اصفهان وجود نداشت قهرمان شایسته اصفهانیها خیلی بهتر میتوانست در رقابتهای دسته برتر نتیجه بگیرد…همچنین بانوان خوب این استان.
        موفق باشید
        علوی

    2. فهیمه گفت:

      با سلام و تشکر از مدیریت سایت.

      الحمدالله اگر اختلافاتی قبلا در اصفهان بوده و پیشکسوتان این رشته همکاری نمی کردند با درایت اداره کل تربیت بدنی استان اصفهان و سرپرست محترم هیئت که معاون تربیت بدنی هستند جناب اقای مولایی پیشکسوتان بزرگ این ورزش به میدان امده و مسمم هستند که استان اصفهان را هم از نظر اخلاقی و هم از نظر فنی را به حق خودش برساند.
      در رابطه خواهران در چندین سال گذشته سالن با این امکانات بالا به صورت انحصاری در اختیار ۵یا ۶نفر افرادی خاص بوده و به صورتی برنامه ریزی می شده که اگر کسی می خواسته در ان ساعت تمرین کند قبلا باید با ان مربی کلاس خصوصی می گذاشته و ساعتی ۱۸ هزارتومان پول میداده بلکه این مربی اجازه میداده در تنها وقت خانمها که ان هم به نام ساعت تمرینی ذوب اهن بود ورود پیدا کند و این ورزش کاملا انحصاری بوده است.
      دسته برتر کشور ۱۶ نفر نیستند بلکه ۸ نفر هستند که خانم صمدی که زیر نظر پدرشان طبق مصاحبه ای که کرده اند و خانم منصوره رضایی با توجه به این استعداد خوبش حتی یک جلسه در ان سالن تمرینی نداشته و همیشه در سالن جهاد و زیر نطر شهرداری به تمرین می پرداخته و در تیم ذوب اهن جایی برای وجود نداشته.
      نوشین میرعلایی جوان خوب دیگر اصفهان نیز در سالن جهاد زیر نظر شهرداری و ملیکا اخوندی هم شرایط دیگر خود را داشته که در مصاحبه هایش اعلام شده و انا فیاضیان که در سالن تمرینی ذوب اهن تمرین میکرده از بازیکنان شهرستان شاهین شهر و زیر نظر مربی خودش پرورش پیدا کرده است.
      اگر سری به دسته یک کشور هم بزنیم یکی دو نفر بیشتر حضور ندارند با این همه امکانات از باشگاه ذوب اهن و سالن به این مجهزی جایگاه اصفهان جایگاهی قابل هضم حتی در قسمت خواهران نبوده و خدا را شکر می کنیم هم اکنون از انحصار در امده است.
      امیدوارم هیچ انسانی در بند نباشد و ایشان هر چه سریعتر به اغوش خانواده خود برگردند و بهتر است اگر کسی اظهار نظر میدهد نام خود را نیز اعلام و بدین طریق مسئولیت گفته های خود را بپذیرد.
      ممنون از شما.

    3. حسن گفت:

      با سلام و عرض ادب.مبحث بالا در رابطه با مسئولیت تولیت ورزش کشور فدراسیون محترم می بود.و دلیل اعلام این مهم نه تنها محکوم کردن هیچ شخصی حتی فدراسیون نیز نبوده بیان معضلات قبل و ابراز این مهم است که در اینده هوشیار باشیم بلکه تاوان ندهیم.در رابطه با اصفهان که اعلام شده از اقایان اطلاعی ندارنند مدیریت هیات استان شامل اقیان و خانمهاست البته در رابطه با خواهران جای بحث وجود دارد که جایش اینجا نیست .در رابطه با خانم سموئی به عنوان یک انسان امیدوارم هر چه سریعتر به اغوش خانواده خود برگردند و خداوند قادر متعال ابتدا من گناهکار و سپس همه عزیزان را به راه راست هدایت کنند.با احترام به نظرات عزیز فوقالاشاره خواهر خوبم که نام ایشان را هم نمیدانم.با تشکر

    4. مهدی گفت:

      با عرض ادب و احترام حضور مدیر سایت جناب آقای علوی و جناب آقای ترکان مربی و کارشناس ارزنده تنیس روی میز اصفهان و ایران
      متاسفم هر چه بگویم برگشت آن به ورزش مورد علاقه ام و تنیس روی میز استان اصفهان خواهد بود . عمق فاجعه بالاتر از اینهاست و صحبت در این رابطه به صلاج نیست ، انشاءالله با توجه به هشیاری و مدیریت والای برادر عزیزم جناب آقای دکتر خدابخش مدیر کل محترم ورزش و جوانان استان و همچنین برادر محترم مولایی معاونت اداره کل و سرپرست این هیات و انتحاب دکتر نیکوکار به عنوان رئیس هیات استان اصفهان ، ورزش تنیس روی میز این استان از لحاظ اخلاقی و فنی کاملا ترمیم و تحول در آن ایجاد گردد . با تشکر

    5. الف گفت:

      خدمت همه ی عزیزان سلام مجدد
      اولا دسته برتر ۱۰ نفر هستند و نه ۸ نفر…
      دوما ۱۶ نفر برای ماندن در دسته برتر می ایند و مسابقه می دهند منظور من این بود از این ۱۶ نفر تا وقتی خانم سموعی بودند ۴ نفر اصفهانی بود .
      درست است که آنا فیاضیان تنیس روی میز را از ذوب آهن شروع نکرده اما همه می دانیم دوران رشد و شکوفایی و ورود به تیم ملی او زیر نظر خانم سموعی و در باشگاه ذوب آهن اصفهان بوده .آنا فیاضیان سال لیگ ۸۶ وارد ذوب آهن شد که از سال بعد آن هم وارد تیم ملی شد .و در سال۹۰ که از نبودن خانم سموعی ۲ الی ۳ ماه می گذشت شاهد سقوط رده ی خود و سقوط به دسته ۱ بود.

      خانم منصوره رضایی هم یک سال در ذوب آهن توپ زد اما درست است که می گویید ایشان اصلا در شهرداری توپ می زنند این حرفتان منطقیست.

      در مورد ملیکا آخوندی هم جز این نیست که پس از ورود به ذوب آهن به شکوفایی رسید.

      حتی اگر خانم سموعی برای بازیکنان شهرداری کاری نکرده اند اما محیطی را برای رقابت بین دو باشگاه ذوب اهن و شهرداری در اصفهان ایجاد کردند که این خود از بالا که بنگریم رقابتیست که انگیزه بهتر شدن را در ۲ تیم ایجاد کرده است .آن هم در جایی که بسیاری از مدیران تا مخالفی می بینند او را از صحنه کنار می زنند.

      اما آنچه من می گویم اینست که هر مدیری نقاط مثبتی دارد و هم ضعف هایی … حتما ایشان هم ضعف هایی داشته اند من فقط می گویم فقط صرف دشمنی با ایشان همهی پایه های اخلاقی را زیر سوال نبریم.

      (چرا که باید بدانیم اگر دعوایی یا دشمنی هست قطعا هر دو نفر مقصرند نه فقط یک طرف)
      حال که ایشان نیستند نباید پا روی همه ی اخلاقیات گذاشت تا اورا از پای در بیاوریم
      تختی تختی شد چون با از راه پای آسیب دبده حریف اورا نبرد و از راه پای سالم حریف اورا برد.
      همین صفت پهلوانمان را اگر سرلوحه قرار دهیم دیگر الان که خانم سموعی نیستند از هر راهی برای انتقام استفاده نمیکنیم و از موضع ضعف ایشان سو استفاده نکنیم .
      نگوییم که مدت زیادی است که نیستند پس باید کسی جایشان بیاید و این را بهانه برکناری ایشان قرار ندهیم. چرا که از ۲ الی ۳ روز قبل از اینکه ایشان برای بازجویی بروند همه ی تلاش های اصفهانی های مخالف برای به زمین زدن هرچه بیشتر این خواهر شهید و همسر جانباز شروع شد.
      آقای مدیر سایت حرفتان درست است که می گویید زمان زیادیست ایشان نیستند اما این حرف ها ۳ روز قبل از بازداشت ایشان شروع شد پس مخالفان ایشان نگران زمان تعلق هیات اصفهان نیستند بلکه نگران این هستند که هر طور شده به هر صلاحی اعم از اخلاقی و غیر اخلاقی خانم سموعی را که یک زن با آبرو هستند را از پای در آورند.
      این ها از روی عدل حضرت علی ع نمیگویند …
      خواهش می کنم این را در سایتات بگذارید و حذف نکنید.

      • modir گفت:

        به نام خدا
        با سلام
        دوست گرامی و ارجمند
        لطفا یک بار دیگر متن نوشته اینجانب را بادقت مطالعه فرمایید
        با تشکر

    6. الف گفت:

      خدمت مدیر مهربان

      مطالعه کردم بله حرف شما درست است من هم می گویم همه با هم با آرامش و صلح رفتار کنند.شما نمونه ی یک مدیر سایت بی طرف و نمونه هستید.
      اما همین انا فیاضیان به این دلیل بد بازی کرد که تمرین نداشت چون تمرینات ذوب اهن با اهمیت سابق دنبال نمی شود و امکانات رفاهی برای تمرین نیست چون خانم سموعی نیست .
      حال باید کسی به جای ایشان یا سرپرست موقت شود بی اینکه انتخاباتی صورت پذیرد تا مراحل قانونی ایشان طی شود و آن سرپرست موقت شخصی بی طرف باشد نه موافق و نه مخالف تا مراحل کارها با آرامش طی شود.

    7. مهدی گفت:

      با سلام و عرض ادب حضور مدیر محترم سایت
      من با نظر الف کاملا مخالفم . ایشان بدون مطالعه و بدور از متنی که در فوق آمده است نظریه ای متمایز از متن بالا ابراز نموده اند . خانم یا آقای الف اولا متن بالا در ارتباط با انتخابات فدراسیون و هیات های ورزشی است و هیچ ارتباطی به خانم سموعی و ذوب آهن ندارد . ایشان جرمی مرتکب شده اند و دستگاه قضا به پرونده ایشان رسیدگی خواهد کرد . من نیز امیدوارم که ایشان از این بند رهایی یافته و به آغوش گرم خانواده شان باز گردند . در ضمن کسانی که نظریه پردازی میکنند میبایست نام خود را واضح و شفاف بیان کنند تا مشخص شود که در سایت چه کسی نظر میدهد و چه شخصیتی دارد . ضمنا من از مدیر محترم سایت تقاضا دارم کسانی که از بردن نامشان امتناع میکنند و با حروف به مطالب سایت نظر میدهند از چاپ نظر آنها جلوگیری فرموده و اجازه دهند همه چیز در این سایت شفاف و روشن باشد – زیرا اینگونه حرکات و رفتارها نشان دهنده ضعف و همچنین بی حرمتی به عزیزان و کارشناسان و بینندگان محترم خواهد بود . با تشکر

    8. فهیمه گفت:

      با سلام واحترام

      امان از موقعی که ناحق تکیه بر مسئولیتی زده شود و حمایتی بی دلیل و منافعی ناحق .بدیهیست وقتی قرار شد شایسته سالاری باشد این منافع از بین رفته و این صحبتها پیش می اید و متاسفم که از نام شهدا و جانبازان عزیز نیز در این جهت استفاده می شود.
      خداوند ایشان را به راه راست هدایت تا لااقل جایی صحبت کنند که شجاعت ان را داشته که خود را معرفی و مسئولیت حرفهایشان را بپذیرند.
      ممنون از مدیریت محترم سایت.

    9. گوهر گفت:

      سلام
      متاسفانه آنچه در این مدت در اصفهان به وضوح قابل شهود بود این است که شخصیت ها نتوانستند پیش فرض های خود بینانه یشان را در نظر نگیرند.
      اینجا بحث عدل علی نیست بحث حب و بغض معاویه است.
      اگر کمی جانب انصاف را رعایت می کردید واقعا به آنچه در این نوشتارها اذعان داشتید جامعه عمل می پوشاندید.
      کدام یک از شخصیت هایی که اینجا به جد از وضعیت و آشفتگی به وجود آمده در پینگ پنگ استان به وجد آمدند دلسوزانه کاری برای حفظ و درست کردن مشکلات کردند جز اینکه هر کس در فکر گرفتن ماهی ای از این آب گلالود بود و تمام هم و غمشان گرفتن پست و منصبی بوده است؟
      متاسفانه و یا خوشبختانه ماه چندان در پشت ابر نمی ماند و شخصیت ها در مواقع حساس خوب خود را نشان می دهند.
      برای استان اصفهان جای تاسف و اندوه است که چنین مسولانی فعلا در هیات موقت قبول مسئولیت کرده اند البته قبول مسئولیت نه بهتر است بگوییم قالب کردن خود به هیات با رابطه و …
      جای تاسف است که مسئولین فعلی استان اصفهان به عنوان قطب برتر پینگ پنگ کشور چنین مسئولانی در چنین رده ای باشند.
      خوب است برای مثال درصد ورزشکاران معلول به ورزشکاران سالم را بررسی نمائید.
      واقعا اینقدر استان اصفهان نیرو ندارد که از انسان های بی تجربه و به دور محیط های قهرمانی این رشته این چنین بهره می گیرد؟
      بهتر است خودتان حدیث مفصل بخوانید از این مجمل.
      ما ورزشکاران عصر قهرمانی و پهلوانی هستیم اما انگار عصر امروز از پهلوانی تهی شده است.


    تازه ترین اخبار