امروز: پنج شنبه, ۲۹ شهریور , ۱۴۰۳ | ۲۰:۴۰:۲۸  آخرین بروزرسانی : آذر ۲۵ام, ۱۳۹۰
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : پنجشنبه ۳ آذر ۱۳۹۰ | کد خبر : 9723
    ارسال خبر چاپ خبر
  • اردوی تیم ملی برای تمام رده های سنی بانوان برگزار می شود.نوجوانان ؛جوانان؛امید وبزرگسالان در یک اردوی مشترک از تاریخ ۶ آذر لغایت ۱۳ کنارهم خواهند بود. این روزها وضعیت تنیس روی میز بانوان کشور مورد توجه و عنایت ویژه قرار گرفته است. برگزاری منظم تر وبرنامه ریزی شده وتدارک سفرهای خارجی برای ارتقاء سطح …

    اردوی تیم ملی برای تمام رده های سنی بانوان برگزار می شود.نوجوانان ؛جوانان؛امید وبزرگسالان در یک اردوی مشترک از تاریخ ۶ آذر لغایت ۱۳ کنارهم خواهند بود.
    این روزها وضعیت تنیس روی میز بانوان کشور مورد توجه و عنایت ویژه قرار گرفته است.
    برگزاری منظم تر وبرنامه ریزی شده وتدارک سفرهای خارجی برای ارتقاء سطح  بانوان  وهمچنین تکاپو ورایزنی برای استخدام مربی خارجی  با تمرکز بیشتری  مد نظر قرار گرفته شده است.
    یکی از کارهای بسیارخوبی که قطعا برای رده های پایه مفید تر از گذشته خواهد بود تمرین وحتی دیدن بازیکنان بزرگسال ملی پوش در یک اردوی مشترک است.
    امیدواریم این روند بصورت دائم و درازمدت مدنظر مسئولین فدراسیون باشد چرا که بانوان ما ازپتانسیل بسیار بالا وقابل قبولی برخوردارهستند که متاسفانه بنا به دلائل متعددی تاکنون نتوانسته ایم در حد و شان این دختران ارزنده وآینده دار کاری انجام دهیم.
    در هر صورت این اردوی جمعی را که در لیست آن از تمامی  رده های سنی بانوان به اردوی تیم ملی دعوت شده است باید به فال نیک گرفت و برنامه ریزان آن را مورد تقدیر قرارداد.
    امیدواریم بزودی برخی محدودیت های فرافدراسیونی نیز برداشته شود تا بتوانیم مربی یا مربیان در خور شانی برای دختران خوب  تنیس روی میزایران زمین  استخدام نماییم.
    دختران خوب تنیس روی میز کشور کم کم احساس میکنند که حرفهایی برای گفتن  وگوشهایی برای شنیدن وجود دارد.
    در این بین باید از زحمتها و پیگیریهای صادقانه و دلسوزانه خانم پوستین دوز که این روزها با رایزنی ها و تحرکات وخصوصا تجربه بیشتر از قبل  در این رشته  مسلط شده تقدیر وتشکر نمود.

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "برجستگی مجدد بانوان تنیس روی میز درکشور"
    1. سایه گفت:

      سلام به مدیریت سایت شما می دونین از بزرگسالان چند نفر به اردو دعوت می شوند؟از جوانان چند نفر؟

      • modir گفت:

        به نام خدا
        با سلام
        بله-پنج نفر اول تیم ملی بزرگسالان-دونفر بازیکن امید-سه نفر جوانان-دونفر نوجوانان به این اردو دعوت شده اند.

    2. حسن گفت:

      با سلام و عرض ادب.۴-۲-۳-۲؟

    3. amidi گفت:

      با سلام۵-۲-۳-۲ ارنج مصوب کمیته فنی است

    4. amidi گفت:

      از ۶ تا ۱۳ اذر اردوی تیم ملی بانوان با ۱۲ نفر واز ۱۶ تا شروع مسابقات بین المللی فجر که ۲۷ تا ۳۰ اذردر تهران است اردوی تیم ملی اقایان با ۱۶ نفر است.ده نفر دسته برتر و ۲نفر از رده امید و ۴ نفر جوانان در اردو و مسابقات فجر حضور خواهند داشت


    تازه ترین اخبار